Web Analytics Made Easy - Statcounter

پیشکسوت فوتبال اصفهان گفت: در فوتبال تیم ضعیف نداریم و ذوب‌آهن نباید آیزاول هند را دست کم بگیرد.

هاشم سلطانی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا در مورد شرایط تیم فوتبال ذوب‌آهن برای دیدار با آیزاول هند در دیدار پلی‌آف لیگ قهرمانان آسیا، اظهار کرد: ذوب‌آهن به دوران اوج خود نزدیک می‌شود. این تیم در فصل نقل و انتقالات چند بازیکن با کیفیت را جذب کرد و در مجموع هارمونی و انسجام ذوب‌آهن شکل گرفته است و در شرایط ایده‌آلی قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: بین مدیرعامل و هیأت مدیره کارخانه و مدیرعامل و هیأت مدیره باشگاه ذوب‌آهن هماهنگی خوبی انجام گرفته و تیم از شرایط تنش‌زا خارج شده است. تماشاگران به تیم نزدیک شده‌اند و نسبت به قبل ارتباط بهتری با آن برقرار کرده‌اند چون تیمشان نتیجه می‌گیرد و چندین برد خوب داشته است و قلعه‌نویی هم مربی بزرگی است. تماشاگران موفقیت تیمشان را می‌خواهند، به خصوص هواداران دو تیم ذوب‌آهن و سپاهان که دو تیم قوی، با سابقه و ریشه‌دار هستند و هوادارانشان حق دارند از تیم خود نتیجه دلخواه را بخواهند و حیف است که این تماشاگران پرشور و پرحرارت را از دست بدهیم.

سلطانی افزود: سابقه بازی در ذوب‌آهن و سپاهان را داشتم و آن زمان ورزشگاه مملو از تماشاگر بود و الان هم باید همینطور باشد.

در فوتبال دنیا تیم ضعیف نداریم

وی با بیان اینکه اگر ذوب‌آهن بتواند استراتژی‌ها و تکنیک‌های خودش را انجام دهد، پیروز خواهد شد، گفت: ممکن است الان بر روی کاغذ بگوییم نماینده هند حرفی برای گفتن ندارد، ولی الان در فوتبال روز دنیا تیم ضعیف نداریم.

سلطانی اظهار کرد: در لیگ‌های دسته یک تا سه و لیگ برتر تفاوت چندانی از نظر فنی نوجود ندارد و در لیگ سه، جوانی مانند علیپور پیدا شده و آقای گل لیگ برتر فوتبال می‌شود. مهدی طارمی در لیگ یک بوده است و الان سر خواستن او دعوا است و در نهایت هم به قطر رفت. بازیکنان جوان حرف نخست را در فوتبال می‌زنند و فرقی هم نمی‌کند که در چه رده‌ای باشند. ذوب‌آهن نیز نباید تیم هندی را دست کم بگیرد، چون یک بازیکن در خط دفاع دارد که کاپیتان تیم ملی افغانستان است و با داشتن چندین بازیکن خارجی، انگیزه دارد که خودش را نشان بدهد.

پیشکسوت فوتبال اصفهان اضافه کرد: اگر ذوب‌آهن با آرامش بازی کند، تیم حریف را دست کم نگیرد، رو به جلو و هوشیار بازی کند، در دفاع و حمله کارش را خوب انجام دهد، از موقعیت‌هایش خوب استفاده کند و به تیم حریف موقعیت ندهد، عقب نکشد و روی دفاع تیم حریف فشار بیاورد، می‌تواند با اختلاف دو یا سه گل تیم هندی را ببرد.

وی در مورد انتخاب منصور ابراهیم‌زاده به عنوان سرمربی تیم فوتبال سپاهان، افزود: برای آقای ابراهیم‌زاده آرزوی موفقیت دارم و امیدوارم در سپاهان که از تیم‌های بزرگ ایران است و از هواداران زیادی بهره می‌برد به روزهای طلایی خود برگردد و معتقدم مربی ایرانی در شرایط فعلی برای سپاهان بهتر بود، چون آمدن مربی خارجی زمان می‌برد و روی تیم‌های ایرانی و بازیکنان جوان سپاهان شناخت ندارد و این موضوع مشکل‌ساز می‌شود. سپاهان در شرایط بحرانی است. ذوب‌آهن و سپاهان نداریم و همه از یک استان هستیم و باید برای بهبود شرایط سپاهان دست به دست هم دهیم. همه مردم ورزش‌دوست اصفهان، همچنین استاندار، فرماندار و شهردار اصفهان باید به هر نحوی که شده کمک کنند و سپاهان و ذوب‌آهن را یاری کنند و این دو تیم را به حقشان برسانند و فوتبال ایران را از حالت دو قطبی در بیاورند.

منبع: ایمنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۹۰۹۴۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیرانوند به بازی با سپاهان می‌رسد

پزشک معالج دست دروازه‌بان تیم ملی و تیم فوتبال پرسپولیس ضمن تشریح وضعیت وی تأکید کرد این بازیکن مشکلی برای همراهی سرخپوشان در دیدار با سپاهان ندارد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، علیرضا بیرانوند که اواخر اسفند سال گذشته در اردوی تیم ملی فوتبال ایران دچار مصدومیت از ناحیه دست شده بود، پس از چند هفته دوری آماده حضور در میدان شده است.

دکتر حسین حاجی تقی فلوشیپ آسیب‌های ورزشی که معالجه دروازه‌بان تیم ملی فوتبال ایران را برعهده داشت ضمن تشریح وضعیت او گفت: پس از آنکه گچ دست علیرضا بیرانوند را باز کردیم، تمرینات و برنامه‌های ویژه‌ای برای بهبودی کامل او در نظر گرفته شد که خدا را شکر پس از مدتی با آمادگی مطلوب به تمرینات برگشت.

دکتر حاجی تقی با بیان اینکه بیرانوند برای حضور در میدان مشکلی ندارد، گفت: دروازه بان تیم ملی و پرسپولیس از نظر پزشکی مشکلی ندارد و می‌تواند تیمش را همراهی کند، اما اینکه در دیدار با سپاهان به میدان برود بستگی به نظر سرمربی و مربی دروازه‌بان‌های پرسپولیس دارد. وی از نظر پزشکی برای بازی کردن مشکلی ندارد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • عنایتی: از این صحبت‌ها خسته شدم!
  • عنایتی: باخت مقابل شمس‌آذر تلنگری برای پیکان بود
  • برگزاری آخرین تمرین پرسپولیس قبل از بازی با سپاهان
  • برگزاری آخرین تمرین پرسپولیس پیش از دیدار با سپاهان
  • صادقی: انگیزه نساجی از تیم ما بیشتر است
  • پرسپولیس - سپاهان؛ آدرس دقیق انگیزه
  • بیرانوند به بازی با سپاهان می‌رسد
  • الکلاسیکوی ایران؛ جنگ سپاهانی‌های پرسپولیس با رانده‌شدگان گل‌محمدی!
  • الکلاسیکوی ایران، جنگ سپاهانی های پرسپولیس با رانده شدهای گل محمدی!
  • محمدجواد حسین‌ نژاد؛ بازگشت به آزادی با انگیزه انتقام