Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهاجم سابق فوتبال آرژانتین، هیگواین را بهترین مهاجم آرژانتین می داند و انتظار دارد تیم سابقش آتالانتا امشب کار را برای یوونتوس سخت کند. 

طرفداری - کلودیو کانیگیا ستاره سابق فوتبال آرژانتین و باشگاه آتالانتا و ریورپلاته در مورد تیم ملی کشورش و همچنین بازی حساس امشب نیمه نهایی کوپا ایتالیا بین آتالانتا و یوونتوس در گفتگو با گاتزتا دلو اسپورت صحبت کرد:

از نظر من گونزالو بهترین مهاجمی است که آرژانتین دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او حتی از مائورو ایکاردی و سرخیو آگوئرو بهتر است. گونزالو برای بازی در کنار لیونل مسی عالی است زیرا در حرکات تکنیکی و حمل توپ بسیار خوب کار می کند و شوت های مرگباری دارد. فکر می کنم او باید شماره 9 ما در جام جهانی 2018 باشد. 

آیا دیبالا جانشین مسی است؟

شوخی نکنید! هیچکس مانند لئو نیست. دیبالا یک قهرمان است اما هنوز باید خودش را با پیراهن آلبی سلسته نشان دهد. 

وی در مورد جدال حساس امشب آتالانتا و یوونتوس گفت:

بازی امشب مانند آن بازی ما مقابل ناپولی است که در پی کسب دومین اسکودتوی پیاپی خود بود. آتالانتای گاسپرینی خوب بازی می کند. بازی روانی ارائه می دهد و از هیچ تیمی نمی ترسد. آنها برای هر تیمی مشکل درست می کنند. ما هم در آن زمان همین خصوصیات را داشتیم. گاسپرینی کار فوق العاده ای انجام داده است. به خوبی می توانید اثر او را از سال گذشته، بر سبک بازی تیم ببینید. 

برای تیمی حومه نشین مانند آتالانتا هیچگاه درخشش در سری آ آسان نیست، مخصوصا زمانی که در رقابت های اروپایی حاضر باشید و میزان زیادی از انرژی شما آنجا صرف شود. به لطف گاسپرینی، آتالانتا نه تنها سازمان یافته است، بلکه کیفیت فنی بسیار بالایی دارد. بازی با یووه؟ پیش بینی آن سخت است اما از چیزی که همه فکر می کنند، برای بیانکونری بازی سخت تری است. 

خط دفاعی آتالانتا مستحکم است مثلا پالومینو بازیکن بسیار جذابی است. 

پاپو گومز شبیه شما است؟

بگذارید بگویم بله. هر چند اگر من این روزها در سری آ بازی می کردم، 30 گل در فصل می زدم زیرا سطح سری آ خیلی پایین تر زمان من است. پاپو واقعا بازیکن قدرتمندی است. زمانی که در کاتانیا بودم با او ملاقات کردم و از او خوشم آمد. او شایسته دعوتش به تیم ملی بود. 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۹۰۹۹۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آرنه اسلوت: خداحافظ فاینورد!

به گزارش "ورزش سه"، رفتار و حرکات آرنه اسلوت بعد از برد پرگل در دیداری از چارچوب هفته سی و دوم اردویژه به نوعی جدایی او از فاینورد در پایان فصل را تایید کرد.

در بازی امشب فاینورد آنها در خانه میزبان زوله رده دوازدهمی بودند. جشنواره گل شاگردان اسلوت از همان نیمه اول آغاز شد و آنها موفق شدند با دو گل در نیمه اول و سه گل در نیمه دوم به پیروزی ۵-۰ برسند.

پس از سوت پایان بازی، هواداران در ورزشگاه یک‌صدا شعار «به احترام آرنه برخیزید» را در ورزشگاه طنین‌انداز کردند و همزمان از جای‌شان برخواستند. اسلوت که از این تشویق و جو استادیوم شگفت‌زده شده بود به مقابل جایگاه تماشاگران رفت و با دست تکان دادن و ابراز محبت با آنها خداحافظی کرد.

این اتفاق گمانه‌زنی‌ها درباره حضور اسلوت بر روی نیمکت لیورپول در فصل بعد را تقویت می‌کند. قرمزها پس از اعلام جدایی یورگن کلوپ در پایان فصل، به سراغ چند گزینه رفتند و پس از ناکامی در جذب آنها، با آرنه اسلوت به توافق رسیده‌اند. سرمربی کنونی فاینورد قرار است پس از پایان فصل به آنفیلد برود و جانشین کلوپ شود.

او پس از دیدار امشب و خداحافظی با تماشاگران، به خبرنگار ESPN گفت:«امشب خیلی خاص بود. هواداران فوق‌العاده بودند و جو باورنکردنی‌ای ساخته بودند. در سه سالی که اینجا بوده‌ام همیشه این قدردانی و لطف آنها را احساس کرده‌ام.»

دیگر خبرها

  • تن‌هاخ: در حد نام منچستر یونایتد بازی نکردیم
  • پیروزی آتالانتا مقابل سالرنیتانا؛ سهمیه لیگ قهرمانان در چنگ گاسپرینی
  • دلیل خشم آلگری: در این وضعیت ریسک نکنید
  • نگرانی رم: شاید دیبالا به بازی لورکوزن نرسد
  • دروسی: مقابل یووه خوب بازی کردیم/ مصدومیت دیبالا جدی نیست
  • آتالانتا دارنده پرچالش‌ترین تقویم حال حاضر فوتبال اروپا
  • آرنه اسلوت: خداحافظ فاینورد!
  • مهاجم استقلال به بازی با ذوب‌آهن خواهد رسید؟
  • عفو بین‌الملل جواب شوخی کلوپ را داد! (عکس)‏
  • سیل توصیف از گل شهاب: وحشیانه، غیرمعقول و تاریخی!