Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-05@07:27:09 GMT

کلنگ‌ پارک ملت قشم به زمین زده شد

تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۹۱۰۳۵۵

کلنگ‌ پارک ملت قشم به زمین زده شد

قشم- ایرنا- کلنگ‌ پارک ملت قشم با حضور فرماندار، شهردار، معاون فنی و عمرانی سازمان منطقه آزاد، امام جمعه و جمعی از دیگر مسئولان این شهر در محلی بین قلعه پرتقالی ها و مسجد داور به زمین زده شد.

به گزارش ایرنا، شهردار قشم روز یکشنبه در آیین کلنگ زنی این طرح اظهار داشت: این پارک در زمینی به مساحت 9 هزار متر مربع که توسط سازمان منطقه آزاد در اختیار شهرداری قرار گرفت، احداث می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


احمد رحیمی هُلُری افزود: برای اجرای مرحله اول این طرح شامل پنج هزار متر پیاده رو سازی و 2 هزار متر جدول کاری، سه میلیارد و 500 میلیون ریال اعتبار از محل تملک و دارایی سرمایه ای استان هرمزگان تخصیص داده شد.
وی ادامه داد: مرحله دوم آن نیز شامل فضای سبز، فضای بازی کودکان، سرویس بهداشتی، سکوهای نشیمن، آلاچیق و نمایشگاه صنایع دستی با 10 میلیارد ریال از محل اعتبارات شهرداری قشم به انجام می رسد.
رحیمی هلری تصریح کرد: برای اجرای مرحله اول طرح یک ماه زمان لازم است و مرحله دوم آن نیز تا ابتدای پاییز 97 به اتمام می رسد.
شهر قشم 40 هزار و 678 نفر جمعیت دارد.
شهرستان قشم شامل جزیره های قشم، هرمز، هنگام و لارک با حدود 150 هزار نفر جمعیت در جنوب استان هرمزگان واقع است.
انتشار: حسین آزادمنجیری
7500

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۹۱۰۳۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

المپیاکوس ویلا پارک را به آتش کشید / پیروزی سخت فیورنتینا در فلورانس

دور رفت مرحله نیمه‌نهایی لیگ کنفرانس اروپا با برگزاری ۲ بازی پیگیری شد که طی آن فیورنتینا مقابل کلوب بروژ به برتری رسید و استون ویلا در خانه مغلوب المپیاکوس شد.

به گزارش ایسنا، شاگردان اونای امری در دور رفت مرحله نیمه‌نهایی لیگ کنفرانس اروپا در ویلا پارک مقابل نماینده یونان غافلگیر شدند و با نتیجه عجیب ۴ بر ۲ شکست خوردند تا شانس کمی برای فینالیست شدن داشته باشند.

در دیگر دیدار هم فیورنتینا در آرتمیو فرانکی میزبان کلوب بروژ بود و در نهایت به سختی و با نتیجه ۳ بر ۲ به پیروزی رسید تا با اندوخته حداقلی راهی بلژیک شود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • چرا شهرداری می‌خواهد با تانک از روی پارک‌های تهران بگذرد؟
  • خوش‌بینی منابع مصری به روند مذاکرات آتش‌بس
  • آغاز ساخت دو زمین ورزشی در مهدیشهر
  • مسجد و فرهنگسرا را چرا داخل پارک می‌سازند؟/ تهران خشک به بوستان نیاز دارد
  • المپیاکوس ویلا پارک را به آتش کشید / پیروزی سخت فیورنتینا در فلورانس
  • اصفهان برخوردار از تفکر پایداری است/ کلنگ دفتر شورای استان را به زمین خواهیم زد
  • کلنگ زنی زمین فوتبال چمن مصنوعی روستای دیوا شهرستان بابل
  • جزئیات چارچوب توافق تبادل اسرا و آتش‌بس در غزه
  • ۶۰ هکتار به فضای سبز سنندج اضافه می‌شود
  • جزئیات توافق پیشنهادی آتش‌بس میان جنبش حماس و رژیم صهیونیستی