Web Analytics Made Easy - Statcounter

سنندج - ایرنا - معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان گفت: راه برون رفت و حل مشکلات کشور و به تبع در این استان ایجاد فضای گفت و گو و تعامل میان احزاب، گروه‌ها و جریان‌های سیاسی است.

به گزارش ایرنا از پایگاه اطلاع رسانی استانداری کردستان، حسین خوش اقبال روز سه شنبه در سفر به دهگلان در دیدار با فعالان مدنی این شهرستان اظهار کرد: دولت آماده شنیدن نقد منصفانه از همه گروه ها، جریان های سیاسی و فعالان مدنی است چون اعتقاد دارد نقد سازنده در بهبود شرایط نقش مهمی دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با بیان اینکه بعد از گذشت 39 سال از انقلاب وجود این میزان مشکل در شان نظام و مردم نیست، افزود: ما با جان و دل پذیرای همه نقدها در راستای حل کاستی ها و نواقص هستیم.
خوش اقبال با بیان اینکه دانستن را حق مردم و پاسخگویی را وظیفه مسئولان می دانیم، تاکید کرد: امروز جامعه ما با مشکلات اقتصادی بو یکاری دست به گریبان است و ما خود را موظف به کمک برای حل مشکلات می دانیم.
معاون سیاسی استاندار کردستان یادآور شد: همه ارکان نظام با رای و نظر مردم انتخاب و مستقر می شوند و اگر مردم را نامحرم بدانیم قطعا کشور و نظام متضرر می شود.
وی از سفر خود به همه شهرستان های استان هر سه ماه یکبار خبر داد و گفت: اعتقادی به تفاوت میان شهرستان ها نداریم بلکه معتقدیم مشکلات شهرستان ها باید از نزدیک لمس و برای حل انها برنامه ریزی کرد.
خوش اقبال اضافه کرد: مشکلات شهرستان ها توسط فرمانداری ها گرد آوری و برای بر طرف شدن به استان اعلام می شود و در صورت لزوم از مدیران کل نیز می خواهیم در کنار فرمانداران و مدیران شهرستانی فارغ از پشت میز نشینی برای حل مشکلات تلاش کنند و وقت بیشتری بگذارند.
وی هم افزایی همه قوا و نیروها برای رفع موانع رفتاری را ضروری ارزیابی کرد و گفت: خروجی جلسات سفرهای شهرستانی را باید مردم کاملا لمس کنند.
دهگلان در ۴۵ کیلومتری شرق سنندج مرکز استان کردستان قرار گرفته و حدود 50 هزار نفر جمعیت دارد.
دریافت و تنظیم: حسن حسین زاده**انتشار: سلیمانی
3034/9102

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۹۱۰۳۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زمان بندی انتخابات عضویت در کمیسیون فراقوه‌ای احزاب اعلام شد

دبیرخانه کمیسیون ماده ۱۰ احزاب زمانبندی انتخابات دبیران کل احزاب برای عضویت در کمیسیون فراقوه‌ای احزاب را اعلام کرد. - اخبار سیاسی -

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری تسنیم، دبیرخانه کمیسیون ماده 10 قانون نحوه فعالیت احزاب و گروه‌های سیاسی در اطلاعیه شماره یک، برنامه زمان‌بندی انتخابات دبیران کل احزاب ملی و استانی را برای عضویت در کمیسیون فرا قوه‌ای احزاب اعلام کرد.

متن اطلاعیه به شرح زیر است:

به استناد بند (3) و تبصره (3) ماده (10) قانون نحوه فعالیت احزاب وگروه‌های سیاسی مصوب 1394 مجلس شورای اسلامی و بر اساس مصوبه جلسه 1403/1/28 کمیسیون فرا قوه ای احزاب مبنی بر انتخاب هیأت نظارت بر انتخابات نمایندگان احزاب ملی و استانی برای حضور در کمیسیون و تعیین تاریخ برگزاری انتخابات، بدین وسیله از دبیران کل احزاب ملی  و استانی جهت شرکت در انتخابات  دعوت می شود.

برنامه زمان‌بندی انتخابات مذکور مستند به قانون، دستورالعمل مربوط و رویه حقوقی به شرح زیر است:

دبیران کل داوطلب می توانند به مدت پنج روز از روز یکشنبه 1403/2/9 تا روز پنجشنبه 1403/2/13 با مراجعه سکوی وزارت کشور یا مراجعه حضوری به اداره کل سیاسی وزارت کشور نام نویسی اقدام کنند.

بررسی و اعلام نظرهیأت نظارت در خصوص داوطلبان از روز شنبه 1403/2/22 تا روز چهار شنبه 1403/2/26 انجام و اسامی نامزدها در سکوی اطلاع رسانی وزارت کشور منتشر خواهد شد.

معترضان نسبت به تصمیمات هیأت نظارت 2روز فرصت دارند تا از روز شنبه 1403/2/29 تا روز یکشنبه 1403/2/30 اعتراض خود را ثبت کنند.

کمیسیون احزاب ظرف مدت 48 ساعت از روز دوشنبه 1403/2/31 تا روز سه شنبه 1403/3/1به اعتراضات رسیدگی و نتیجه نهایی را به هیأت نظارت اعلام می‌کند.

انتخابات روز پنج شنبه 1403/3/10 (انتخابات احزاب ملی راس ساعت 09:00 صبح و انتخابات احزاب استانی رأس ساعت 14:00 بعدازظهر) در محل وزارت کشور برگزار خواهد شد.

هیات نظارت از تاریخ برگزاری انتخابات به مدت سه روز در خصوص شکایات واصله رسیدگی و اعلام نظر می‌کند.

دیگر خبرها

  • ایجاد مراکز مشاوره فعال برای حل مشکلات دانشجویان
  • معلمی رسالت و تکلیفی آمیخته با عشق است
  • بازدید معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان غربی از دو واحد تولیدی در ارومیه
  • اژه ای: جریانات مختلف سیاسی و اجتماعی از این اقدامات و آرای ما، هر کدام بهره‌برداری‌های خود را می‌کنند
  • دلجویی معاون استاندار کردستان از کارگران آسیب‌دیده سنندج
  • ضرورت همدلی بین شوراها برای رفع مشکلات مردم
  • زمان بندی انتخابات عضویت در کمیسیون فراقوه‌ای احزاب اعلام شد
  • اردو‌های جهادی، گام‌هایی استوار در مسیر محرومیت‌زدایی
  • کارگروه تخصصی بررسی مشکلات ممیند تشکیل می‌شود
  • رفع مشکلات اقتصادی بدون مشارکت مردم ممکن نیست