Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس سازمان سیا گفت که پیونگ یانگ تا چند ماه آینده می‌تواند به ظرفیت حمله هسته‌ای با استفاده از موشک‌های بالستیک مجهز به کلاهک هسته‌ای دست یابد.

به گزارش ایسنا به نقل از دیلی میل مایک پمپئو، رییس سازمان سیا در بخشی از گفت‌وگوی خود با بی‌بی‌سی، گفت: ما در سیا در مورد اینکه کره شمالی قادر خواهد بود به خاک آمریکا حمله هسته‌ای انجام دهد بحث و بررسی کرده‌ایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وظیفه ما فراهم کردن اطلاعات لازم برای رییس‌جمهور آمریکا است که چند گزینه را برای مقابله و رفع تهدید هسته‌ای کره شمالی از طریق روش‌های غیردیپلماتیک در اختیار او قرار می‌دهد.

وی افزود که استفاده از گزینه نظامی علیه کره شمالی می‌تواند به کشته شدن بسیاری در منطقه منجر شود.

پمپئو ادامه داد: گزینه‌های بسیاری برای حذف کیم جونگ اون از قدرت و یا محدودیت توانایی استفاده او از سلاح هسته‌ای وجود دارد.

ترامپ پیشتر تهدید کرده بود در صورتی که کیم جونگ اون برنامه هسته‌ای خود را متوقف نکند با خشم و آتش آمریکا روبرو خواهد شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۹۱۰۴۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سوال مسابقه شماره ۱۶ طرح «زندگی با آیه‌ها» در خراسان شمالی

دریافت 26 MB

به گزارش خبرنگار مهر، سوال مسابقه روز شانزدهم پویش زندگی با آیه‌ها اعلام شد.

سوال مسابقه روز شانزدهم پویش زندگی با آیه‌ها کدام آیه، به نبرد پیامبران با بزرگترین دشمنشان که حاکمان مستبد هستند اشاره می‌کند؟ الف) آیه ۸ سوره زلزال ب) آیه ۱۶۲ سوره انعام ج) آیه ۲۴ سوره طه د) آیه ۹ سوره اسرا تا ساعت ۲۴ امروز فرصت دارید از بین گزینه‌های (الف ب ج د) گزینه صحیح را به سامانه پیامکی ۳۰۰۰۵۲۱۳ ارسال نمائید.

جهت پیوستن به زندگی با آیه‌ها و شرکت در مسابقه روزانه همراه با جوایز نفیس شامل کمک هزینه حج عمره، کربلای معلی و سفر مشهد مقدس و… عدد ۵ را به سامانه ۳۰۰۰۵۲۱۳ ارسال کنید.

کد خبر 6063340

دیگر خبرها

  • حتی فکر اخراج تن‌هاخ هم اشتباه است
  • سناتور آمریکایی ضد ایران درگذشت/ جو لیبرمن چه می گفت؟
  • آمریکا ۶ فرد و ۲ نهاد مرتبط با کره شمالی را تحریم کرد
  • منچستریونایتد در پی تقویت خط دفاع با جرد برنتویت
  • رابطه چین و آمریکا بر آینده بشریت تاثیر دارد
  • آغاز بتن‌ریزی ساختمان راکتور واحدسوم نیروگاه اتمی بوشهر در آینده
  • روایت بلومبرگ از زمین‌گیرشدن آمریکا مقابل یمن
  • دمای هوای استان زنجان کاهش می یابد
  • سوال مسابقه شماره ۱۶ طرح «زندگی با آیه‌ها» در خراسان شمالی
  • گری اونیل، گزینه‌ای جدید برای نیمکت منچستریونایتد