Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-30@05:06:01 GMT

آل‌هاشم: اجازه سوءاستفاده به دشمنان نمی‌دهیم

تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۹۱۰۷۹۵

آل‌هاشم: اجازه سوءاستفاده به دشمنان نمی‌دهیم

نماینده ولیفقیه در آذربایجان شرقی گفت: هر چند که نارسایی و مشکلات اقتصادی و معیشتی در کشور وجود دارد و باید مسئولان باید برای برطرف کردن مشکلات اقتصادی کشور اهتمام جدی داشته باشند اما اجازه سوءاستفاده به دشمنان نمی‌دهیم. ۱۰ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۹ استانها آذربایجان شرقی نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از آذرشهر، حجتالاسلام والمسلمین سیدمحمدعلی  آل‌هاشم در مراسم یادواره شهدای تیمورلو اظهار داشت: عزت و اقتدار ایران اسلامی مدیون خون پاک شهدا و ایثارگرانی است که جان خویش را در طَبق اخلاص گذاشتند و برای حفاظت از مرزهای میهن اسلامی جهاد کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه امروز بیش از گذشته نیازمند فرهنگ جهاد و شهادت هستیم، تصریح کرد: هر چند که جنگ نیست اما با توجه به هجمه‌های شدید دشمنان قسم خورده نظام اسلامی، امروز بیشتر محتاج فرهنگ دفاع مقدس هستیم و تداوم راه شهدا و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و آشنایی نسل جوان با آموزه‌های دفاع مقدس، توطئه‌ها و نقشه‌های شوم دشمنان قسم خورده نظام اسلامی را خنثی می‌کند.

 امام جمعه تبریز با بیان اینکه نباید شهدا، رزمندگان و ایثارگران و پدران و مادران شهدای دفاع مقدس فراموش شوند، افزود: بزرگترین وظیفه ما عمل به وصیت شهدا و ادامه راه آنهاست و برای آشنایی بیشتر نسل جوان با فرهنگ دفاع مقدس، باید دستگاه‌های متولی وصیت نامه شهدا و خاطرات رزمندگان و ایثارگران را جمع آوری کرده و پس از چاپ در اختیار عموم قرار دهد.

وی با انتقاد از بخشنامه اخیر وزارت آموزش و پرورش در مورد جلوگیری از حضور دانش‌آموزان در مزار شهدا و دیدار با جانبازان خاطرنشان کرد: عزت و اقتدار ایران اسلامی مدیون خون پاک شهداست و این گونه تفکر و بخشنامه وزارت آموزش و پرورش به هیچ وجه پذیرفتنی نیست، هر چند که روابط عمومی آموزش و پرورش در توجیه این بخشنامه آرامستان‌ها را به جای مزار شهدا عنوان کرده و از اصلاح آن در ماه‌های آتی خبر داده است، ولی من به شخصه از این بخشنامه دلگیر شدم.

آل‌هاشم گفت: برگزاری یادواره شهدا، کاروان‌های راهیان نور و نمایشگاه‌های دفاع مقدس از شیوه‌های موثر آشنایی جوانان با فرهنگ ایثار و شهادت است.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی با گرامیداشت ایام الله دهه فجر و سالروز ورود حضرت امام خمینی(ره) به میهن اسلامی خاطرنشان کرد: ایران اسلامی با نثار خون هزاران شهید بدست آمده و ملت ایران باید قدردان نظام اسلامی باشند و نباید اجازه دهند استکبار جهانی به اهداف و نقشه‌های پلید خود دست یابد.

وی تصریح کرد: هر چند که نارسایی و مشکلات اقتصادی و معیشتی در کشور وجود دارد و باید مسئولان باید برای برطرف کردن مشکلات اقتصادی کشور اهتمام جدی داشته باشند اما نگذاریم خون‌های پاک شهدا که برای انقلاب اسلامی تقدیم شده‌اند، پایمال شود.

آل‌هاشم با اشاره به موج شواری دشمن در جریان نا آرامی‌های اخیر کشور عنوان کرد: در قضایای اخیر عده‌ای که به‌ خاطر مشکلات معیشتی و اقتصادی و طلب خود از برخی موسسات مالی تجمعات اعتراضی برگزار کرده بودند، دشمن از این فرصت سوء استفاده و اقدام به موج سواری برعلیه نظام اسلامی کرد.

نماینده ولی فقیه در استان افزود: خوشبختانه در سایه رهنمودهای مقام معظم رهبری، هوشیاری و بصیرت مردم انقلابی ایران اسلامی و برگزاری راهپیمایی‌های گسترده جواب دندان شکنی به توطئه‌های دشمنان دادند و اجازه شرارت و سوء استفاده از مشکلات و نارسایی‌های جامعه را ندادند.

امام‌جمعه گوگان نیز در این مراسم در سخنانی با گرامیداشت ایام فاطمیه و سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی گفت: بیکاری جوانان تحصیل‌کرده و کمبود آب کشاورزی و بحران دریاچه ارومیه را از عمده ترین مشکلات بخش گوگان عنوان کرد.

مردان پور بر اهتمام جدی مسئولان بر برطرف کردن مشکلات منطقه، ساماندهی و احداث تقاطع در سه‌راهی گوگان تأکید کرد.

به گزارش تسنیم شهر تیمورلو با 7 هزار نفر جمعیت در بخش گوگان  شهرستان آذرشهر واقع شده و در طول دفاع مقدس  31 شهید و 25 نفر ایثارگر تقدیم کرده است.

انتهای پیام /ح

R7887/P1357/S6,47/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۹۱۰۷۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نهضت بازگشت به مساجد، به عنوان مهمترین پایگاه رسیدگی به مشکلات مردم

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، محمد مهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: مسجد مهمترین پایگاه انقلاب اسلامی و پایگاه همه مردم است.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی افزود: نهضت امام راحل وارد شصت و دومین سال حیات خود شد، این نهضت با مسجد و نام حضرت زهرا (س) آغاز شده است؛ انقلاب اسلامی فاطمی حدوث است و در طول همه سال‌های بعد با نام حضرت اباعبدالله (ع) مانا شده است و حسینی بقاست و این حرکت در مساجد و حوزه‌های علمیه تفسیر عملی می‌شود.

اسماعیلی گفت: در دولت مردمی این حرکت به نام نهضت بازگشت به مساجد نام گذاری شده است.

وی افزود: با توجه به اینکه زیرساخت‌های فرهنگی در برخی مناطق کم برخوردار محدود است، این موضوعات به طور جدی پیگیری می‌شود.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی همچنین گفت: برای آموزش هنر آمادگی داریم در مساجد اقداماتی را انجام دهیم. در مناطق محروم کشور نیز در دو سال اخیر بیش از صد هزار نفر را تحت تعلیم آموزش هنری قرار دادیم و آنها را توانمند کردیم.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • نقش سنگرسازان بی سنگر در تاریخ انقلاب ماندگار است
  • برپایی کلاس درس دانشجویان دانشگاه آزاد در باغ موزه دفاع مقدس
  • اختتامیه سومین جشنواره «افتخار من» برگزار می‌شود
  • حاجی محمره از یادمان های راهیان نور بازید کرد
  • پردیس فرهنگ و رسانه تبریز آماده افتتاح شد
  • تشییع و تدفین چهار شهید گمنام در ایام شهادت امام صادق(ع) در استان کرمان
  • دشمنان آگاهانه برای تجزیه ایران می‌جنگند
  • شهدای گمنام مظلوم هستند/ ساخت فیلم کالدو
  • رژیم صهیونیستی توان دفاع از خود را هم ندارد
  • نهضت بازگشت به مساجد، به عنوان مهمترین پایگاه رسیدگی به مشکلات مردم