Web Analytics Made Easy - Statcounter

دبیر جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه صنعتی سیرجان در یادداشتی نوشت: مردم نیازی به دست تکان دادن از داخل ماشین خندیدن ندارند آن‌ها می‌خواهد شما خود بیایید توضیح دهید که... گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، امین اسلامی؛ * دبیر جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه صنعتی سیرجان و عضو هیئت رییسه اتحادیه کل جامعه اسلامی در یادداشتی نوشت: البته مردم نیازی به دست تکان دادن از داخل ماشین خندیدن به آن‌ها ندارند آن‌ها میخواهد شما خود بیایید توضیح دهیدکه وقتی نماینده‌ی دولت (نوبخت) به کوهبنان رسیدید که عده‌ای خانه‌ای که قبل از زلزله شفته ریزی شده بود را به آن به عنوان نمونه‌ی مدریت بحران نشان دادن؟ چرا آنقدر دور؟  
 متن یادداشت به شرح ذیل است: 
 
 اینگونه به نظر می‌آید که آقای روحانی هیچ میلی به سفر به سیرجان و استان کرمان ندارد و آن‌ها که در تلاشند به هر قیمتی که شده است ایشان را به استان بیاورند باید پاسخ دهند چه نفعی از آن می‌برند، چون این سفر به قیمت شهره شدن بی اعتنایی روحانی به این شهر دارد تمام میشود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 
ما هیچگاه سفر وزیر بهداشت و افتتاح انتخاباتی بیمارستان سیرجان را که برای مراجعه کننده‌ای که به وزیر شما اعتماد کرده و به آن بیمارستان می‌آمد، ولی آنجا خدماتی بهش ارائه نمیشد را فراموش نمی‌کنیم و امیدواریم دوباره شاهد چنین نمایشی نباشیم.   سوال اینجاست که این همه هزینه از جیب مردم که برای تبلیغات این سفر شده است چه توجیهی دارد؟   این خود نشان می‌دهند که آقای روحانی حتی به رای خود نیز در شهر سیرجان اعتماد ندارد.   آیا برنامه‌ی سفر به مناطق زلزله زده به مراتب مهم‌تر از سفر به سیرجان نیست؟
 
البته مردم نیازی به دست تکان دادن از داخل ماشین خندیدن به آن‌ها ندارند آن‌ها میخواهد شما خود بیایید توضیح دهیدکه وقتی نماینده‌ی دولت (نوبخت) به کوهبنان رسیدید که عده‌ای خانه‌ای که قبل از زلزله شفته ریزی شده بود را به آن به عنوان نمونه‌ی مدریت بحران نشان دادن؟ چرا آنقدر دور؟   و بگویید چه کردید برای آن‌ها
 
چرا دولت شما که توان مدیریت هیچ بحرانی را نداشته است تا کنون و هیچگاه از پیشگاه مردم شریف ایران عذرخواهی نشده است و مسؤلان دولت حتی بجای عذرخواهی جست اپوزوسیون هم میگیرید
 
اگر به کرمان می‌آیید به مردم کرمان بگویید که چرا آن‌ها ۱۱ ساعت در قطار محبوس شدند و بجای ۱۲:۱۰ ساعت ۲۳:۱۰ رسیدند و هیچ عذر خواهی و حتی پرداخت خسارت که هیچگاه جبران مافات نخواهد کرد صورت نگرفت؟   به راستی اگر در کشور‌های شمالی اگر مدیریت شما بود چه میشد؟   و باید در آینده گزارش داده شود که نتیجه‌ی عملی سفر شما چه بوده و سفر شما سفری فرمایشی نبوده است.
 
اگر برای دادن وعده و انتقاد از خود و دولت خود و مسؤلیت‌های خود به استان می‌آیید ما نیازی به شنیدن آن‌ها نداریم لطفاً دستور فرمایید این هزینه به کار دیگری اختصاص داده شود.

لطفاً پاسخ دهید که برجامی که قرار بود مشکل آب خوردن را حل کند چرا اکنون تبدیل به یک خط قرمز شده است؟   شما که وعده‌ی آزادی میدادید و از نقد میگوید چرا به گونه‌ای با منتقدان برخورد میشود که احساس میشود ما دچار هولوکاست برجامی و بودجه‌ای شده ایم؟   ما از برجام به چه رسیدیم و چه شد که شما دیگر هرچیزی را برجام ربط نمیدهند   شما که از برجام‌های بعدی میگفتید لطفاً نتیجه برجامی که چندین سال وقت و هزینه پای آن رفت را به مردم بدهید.   گزارش بدهید در اقتصاد مقاومتی چه کردید برای استان آیا خبری از آب خلیج فارس شده است که کارخانجاتی که این چنین به آب وابسته اند را در منطقه‌ی خشک و شهری که تا چندی پیش میگفتند آب آشامیدنی آن سالم نیست میخواهید افتتاح کنید؟
 
   
امین اسلامی - دبیر جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه صنعتی سیرجان و عضو هیئت رییسه اتحادیه کل جامعه اسلامی دانشجویان
 
انتشار یادداشت‌های دانشجویی به معنای تأیید تمامی محتوای آن توسط «خبرگزاری دانشجو» نیست و صرفاً منعکس کننده نظرات گروه‌ها و فعالین دانشجویی است.
 
   

منبع: خبرگزاری دانشجو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۹۱۰۹۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افشین پیروانی تبرئه شد

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، در خصوص گزارش دادستان عمومی و انقلاب سیرجان علیه افشین پیروانی، سرپرست تیم پرسپولیس تهران مبنی بر استنکاف از دستورات بعد از بازی دو تیم گل گهر سیرجان و پرسپولیس در تاریخ ۱۹ فروردین ماه ۱۴۰۳، با توجه به محتویات و اوراق پرونده و توج‌ها به دفاعیات به عمل آمده، تخلفی احزار نشده و به استناد ماده ۹۵ مقررات انضباطی مصوب ۱۳۹۷/۱۲/۱۹ مجمع فدراسیون فوتبال، رای بر برائت صادر می‌شود.

رای صادره ظرف مدت ۷ روز از تاریخ ابلاغ قابل تجدید نظر خواهی در کمیته استیناف است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • برای آزادی سه گروگان، می‌خواهم وارد مجلس شوم /به هیچ وجه از مجلس خودرو نخواهم گرفت
  • پیام تکان دهنده یک فلسطینی از زیر آوار | عکس
  • ببینید | اظهارات تکان دهنده مشاور عالی وزیر کشور درباره تهدید جمعیت
  • برزیل به تهران می‌آید و کل فوتسال را تکان می‌دهد!
  • دیگر نیازی به نمونه خون نیست/ ابداع فناوری سنجش اکسیژن در تنفس 
  • افشین پیروانی تبرئه شد
  • کتاب رضای انقلاب به بازار نشر راه یافت
  • ۵۰ درصد پروژه‌های وزارت جهاد کشاورزی مربوط به آب و خاک است
  • خلاصه بازی گل گهر و شمس آذر در لیگ برتر ایران
  • نخستین یادواره شهدای روحانی شهرستان مُهر برگزار شد