Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین؛ سرهنگ ذهابی جانشین تیپ ۱۱۶ پیاده مکانیزه شهید صفوی قزوین صبح امروز در نشست خبری اصحاب رسانه گفت: این رژه ساعت ۸ و نیم ازسپاه ناحیه شهر قزوین شروع می‌شود وبه طرف میدان آزادی (سبزه میدان) و از آنجا به طرف گلزار شهدای قزوین ادامه خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ ذهابی افزود: گلباران مزار شهدا، دیدار با خانواده شهدا، برگزاری محفل انس با قرآن، عزام کارکنان داوطلب برای اهداء خون، نواختن زنگ انقلاب در مدارس و برگزاری مسابقات ورزشی و فرهنگی از دیگر برنامه‌های قرار عملیاتی لشگر ۱۶ زرهی قزوین است.

سرهنگ ذهابی به بخشودگی اضافه خدمت سربازان وظیفه در تیپ ۱۱۶ هم اشاره گفت و افزود:اضافه خدمت انضباطی همه سربازان تیپ ۱۱۶ در نیمه دوم سال ۹۶ بخشیده می‌شود.

سرهنگ طاهرخانی معاون اجرایی سپاه صاحب الامر استان هم از تدارک ۵۰۰ برنامه مختلف در بسیج و سپاه خبر داد و گفت: برگزاری جشنواره فرهنگی هنری، برگزاری نشست‌های بصیرتی در سطح استان، برپایی نمایشگاه عکس، اجرای تئاتر‌های خیابانی، برگزاری اردو‌های جهادی در نقاط محروم استان در عرصه پزشکی و و سازندگی، دیدار با خانواده شهدا و به صدا در آمدن زنگ انقلاب در مدارس، و گلباران مزار شهدا از مهمترین برنامه‌های سپاه استان است.

سرهنگ محمدی معاون هماهنگ کننده نیروی انتظامی در ادامه به تشریح برنامه‌های نیروی انتظامی پرداخت و گفت: غبار روبی مزار شهدا، برگزاری مسابقات مختلف ورزشی، برگزاری مراسم زیارت عاشورا و غبار روبی مزار شهدا، برگزاری محفل انس با قرآن کریم، نواختن زنگ انقلاب در مدارس از برنامه‌های شاخص این مرکز است.

انتهای پیام/

نشست خبری نیروهای مسلح به مناسبت دهه فجر

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۹۱۱۱۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری ویژه برنامه «آخرین لحظه، اولین پیمان» در ۲۹ اسفند ۱۴۰۲

مدیر منطقه ۱۵ شهرداری اصفهان گفت: تمثال شهدای این منطقه در خیابان‌های اصلی در راستای برگزاری همایش بزرگ پیاده‌روی رهروان شهدا با عنوان «آخرین لحظه، اولین پیمان» که بیست‌ونهم اسفند سال جاری به‌همت کنگره شهدای خوراسگان و مشارکت شهرداری برگزار می‌شود، نصب شده است.

هوشنگ نظری‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با بیان اینکه نقش شهدای هشت سال دفاع مقدس در زنده ماندن آرمان‌های انقلاب و تمامیت ارضی کشور بی‌بدیل بوده است، اظهار کرد: تمثال شهدای این منطقه در خیابان‌های اصلی در راستای برگزاری همایش بزرگ پیاده‌روی رهروان شهدا با عنوان «آخرین لحظه، اولین پیمان» که بیست‌ونهم اسفند سال جاری ساعت ۱۴:۰۰ به‌همت کنگره شهدای خوراسگان و مشارکت شهرداری برگزار می‌شود، نصب شده است.

وی افزود: نام منطقه خوراسگان به‌عنوان یکی از مناطق شهیدپرور نصف جهان زبانزد است.

مدیر منطقه ۱۵ شهرداری اصفهان تاکید کرد: بیش از دو دهه است که همایش بزرگ پیاده‌روی رهروان شهدا از آستان مقدس امامزاده ابوالعباس (ع) خوراسگان به سمت گلستان شهدا برگزار شده، همچنین این برنامه در آخرین روز سال و در راستای زنده نگه داشتن نام و یاد شهدا و میثاقی مجدد با شهدا صورت می‌گیرد.

نظری‌پور با اشاره به برگزاری این ویژه برنامه با عنوان «آخرین لحظه، اولین پیمان» در بیست‌ونهم اسفند سال جاری گفت: با توجه به اینکه ایام پایانی سال جاری با ماه مبارک رمضان مصادف شده است، این همایش پیاده‌روی که هر سال از ساعت ۰۵:۰۰ صبح آغاز می‌شد، با تغییراتی از ساعت ۱۴:۰۰ شروع می‌شود که با توجه به روزه‌دار بودن مشتاقان این برنامه، برای عزیمت به گلستان شهدا در دو بخش پیاده‌روی و در بخش دیگر برای انتقال دوستداران شهدا از اتوبوس استفاده خواهد شد.

وی با بیان اینکه ویژه‌برنامه آخرین لحظه اولین پیمان، قدمتی حدود ۲۵ سال دارد، اضافه کرد: اتوبوس‌های تدارک دیده شده رأس ساعت ۱۵:۳۰ از درِ مساجد و پایگاه‌های مقاومت بسیج به سمت گلستان شهدای اصفهان حرکت خواهد کرد.

مدیر منطقه ۱۵ شهرداری اصفهان تصریح کرد: با توجه به اینکه مردم خوراسگان در سال‌های دفاع مقدس پیکر شهدای خود را بر روی دست تا گلستان شهدا تشییع می‌کردند، به نیابت از آن حرکت ارزشمند مردم این منطقه این همایش را برگزار می‌کنند تا بار دیگر تداعی‌گر یاد و خاطره آن دوران باشد و در آخرین روز سال نخستین عهد و پیمان خود را برای شروع سال جدید با عطرافشانی و غبارروبی مزار شهدای والامقام خود رقم بزنند.

نظری‌پور با اشاره به حضور شهروندان شهیدپرور خوراسگان در این همایش پیاده‌روی و عطرافشانی و گل‌گذاری قبور مطهر شهدا گفت: این همایش با همکاری کنگره شهدای خوراسگان، بسیج خواهران و برادران خوراسگان و هیئت‌های مذهبی خوراسگان، کانون‌های فرهنگی مساجد و شهرداری این منطقه برگزار می‌شود.

وی افزود: از تمام شهروندان دعوت می‌شود تا به پاسداشت و زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس، در این ویژه برنامه معنوی شرکت کنند.

کد خبر 736805

دیگر خبرها

  • رتبه ممتاز مدارس بهمئی در برگزاری محافل انس با قرآن
  • گزارشی از یادمان هویزه؛ هم مقتل و هم مزار شهدا
  • گیلان ۶۲ یادمان شهدای گمنام دارد/ مزار شهدا پاتوق قشر خاکستری باشد
  • ۵۵ خادم شهدا از چهارمحال وبختیاری به مناطق عملیاتی دفاع مقدس اعزام شدند
  • حال و هوای گلزار شهدای روستای توآباد در روز‌های پایانی سال + تصاویر
  • تجدید میثاق خادمین شهدا خواهران بر سر مزار شهدا در روز‌های پایانی سال + تصاویر
  • ضرورت برگزاری ویژه برنامه‌های کنگره ملی شهدا
  • آمادگی برای سفر دوم دولت و کنگره شهدا اولویت‌های سمنان در سال ۱۴۰۳ است
  • برگزاری ویژه برنامه «آخرین لحظه، اولین پیمان» در ۲۹ اسفند ۱۴۰۲
  • هرچه به شهدا پرداخته شود باز هم کم است