Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم والیبال خاتم اردکان با ابراز خوشحالی از اولین برد این تیم برابر پیکان در تاریخ لیگ برتر گفت: برای حضور با روحیه در مرحله پلی آف به این برد نیاز داشتیم.

عباسعلی میرحسینی در گفت‌وگو با ایسنا، درباره پیروزی درخشان تیم خاتم اردکان در هفته‌ بیستم لیگ برتر والیبال برابر تیم پیکان تهران و کسب نخستین بردشان برابر خودروسازان در تاریخ لیگ برتر والیبال، اظهار کرد: پیکان به نظرم ریشه دار ترین تیم والیبال ایران است و در والیبال ایران و آسیا همیشه یکی از قدرت‌های اصلی بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با حضور پاسور توانمندی همچون سعید معروف در تیم پیکان و همچنین بازیکنان با تجربه‌ای مانند مصطفی وند، فیاضی، فلاح، ظریف و نظری افشار بازی برابر این دشوار می‌شود. ما می دانستیم اگر در برابر تیم کامل پیکان اشتباه کنیم شرایط به نفع حریف تغییر می‌کند. ما از طرفی برای این که با روحیه بهتری در دو دیدار بعدی بازی کنیم و گام به مرحله پلی‌آف بگذاریم و از طرفی دیگر برای این که مشکلات مالی ایجاد شده در تیم حل شود به پیروزی برابر پیکان نیاز داشتیم.

او ادامه‌ داد: پس از بردن پیکان پاداشی نگرفتیم. متاسفانه در این فصل باشگاه خاتم با یکسری مشکلات در پرداخت‌های بازیکنان مواجه شده است و در حال‌ حاضر همه مسئولان در تلاش هستند این مشکل  به زودی حل شود. بر خلاف دو سال گذشته زمان پرداخت پول به بازیکنان با تاخیر مواجه شده است. همه بازیکنان این را می دانند که با توجه به خوش حسابی باشگاه خاتم در دو سال گذشته این مشکل مالی حل خواهد شد. در برابر پیکان با توجه به مشکلات مالی که بازیکنان داشتند برای شاد کردن دل هواداران با تمام قوا بازی کردیم. در سه سالی که برابر پیکان بازی کرده بودیم هم در تهران و هم در اردکان شکست خورده بودیم و این اولین برد ما برابر آنها به حساب می‌آید.

سرمربی تیم خاتم اردکان افزود: برنامه اصلی ما برابر پیکان در وهله اول زدن سرویس‌های خوب و هدفدار بود و پس از آن در دفاع روی تور برنامه ویژه‌ ای داشتیم . در دو ست اول به خوبی برنامه‌هایمان را اجرا کردیم اما در ست سوم پیکان با سرویس‌های ریسکی کار را برای ما سخت کرد و دریافتهای ما نرسید که همین باعث شد آنها از توپ‌های برگشتی به خوبی استفاده کنند.

میر حسینی در خصوص داوری دیدار خاتم اردکان و پیکان تهران و حواشی ایجاد شده بین داور اول و سعید معروف که منجر به محرومیت پاسور پیکان شد، اظهار کرد:  درباره صحنه‌های مشکوک که باید کارشناسان داوری نظر بدهند. به نظرم مرتضی اکرمی یکی از بهترین داوران ایران است و در طول این سال‌ها با قضاوت هایش این مساله را تایید کرده است. داوری مشکلی نداشت و حتی داور اول چند بار نظر خط نگهدارش را به ضرر تیم خاتم عوض کرد و به نظرم داور اول کاملا به بازی اشراف داشت. نمی‌دانم چه صحبت‌هایی بین سعید معروف و مرتضی اکرمی مطرح شده بود. در یک صحنه معروف اعتراض شدیدی به داور اول داشت که ابتدا کارت زرد گرفت، ولی چون این اعتراضات ادامه‌ پیدا کرد اکرمی به او کارت قرمز نشان داد. پس از کارت قرمز کشمکش ها ادامه‌ پیدا نکرد، اما پس از این که بازی تمام شد بحث میان معروف و داور اول بالا گرفت و معروف زیر سکوی داوری بود و با داور بحث می‌کرد، اما من در کنار تیم بودم و با فاصله‌ای که داشتیم نمی شنیدم چه صحبت‌هایی ردوبدل می‌شود. به نظرم جنجال اصلی در پایان بازی بازی بود که خوشبختانه ختم به خیر شد. در کل معتقدم داوری آقای اکرمی مشکل خاصی نداشت.

سرمربی تیم خاتم اردکان در پایان درباره دیدار حساس هفته‌ آینده برابر تیم سایپا تهران، گفت‌: سایپا تیم خوب و جنگنده‌ای است و با تمام توان برابر آنها به میدان می رویم. حریف بازیکنان تمام کننده تاثیرگذاری دارد و می دانیم کار سختی پیش رو داریم. در حال‌ حاضر مصدوم نداریم و فقط پای جواد حسین آبادی پس از دیدار با پیکان دچار تورم شده بود که فکر کنم تا پنجشنبه و روز دیدار با سایپا شرایط بازی را پیدا کند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۹۱۱۲۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جلسه سرپایی عنایتی با گلزن پیکان (عکس)

به گزارش ورزش سه، رضا عنایتی سرمربی پیکان در جریان تمرین امروز به گفتگو با حامد پاکدل مهاجم این تیم پرداخت و جلسه سرپایی برگزار کردند.

مهاجم پیکان با سرمربی خود درباره شرایط فنی و آمادگی خود صحبت کرد و رضا عنایتی سعی کرد که به حامد پاکدل روحیه بیشتری بدهد و این بازیکن را آماده مسابقه بعدی پیکان کند، حامدل پاکدل در بازی با هوادار خیلی زود از زمین خارج شد و در دقیقه 24 جای خود را به علی‌اکبر رنجبر داد.

حامد پاکدل در این فصل بهترین گلزن پیکان در لیگ برتر است و پنج گل برای این تیم به ثمر رسانده و در ادامه فصل مهره‌ باتجربه و تاثیرگذار برای این تیم خواهد بود.

او در تمرین امروز پس از گفتگو با رضا عنایتی به ادامه تمرین پرداخت و در کنار دیگر بازیکنان این تیم به مرور کارهای تاکتیکی پرداخت.

دیگر خبرها

  • پایان جنجال و نگرانی بزرگ نکونام درباره ماشاریپوف
  • اعتراض مدیرعامل چادرملو به لغو بازی سرنوشت‌ساز
  • پایان جنجال و نگرانی بزرگ نکونام در استقلال
  • پایان جنجال و نگرانی بزرگ نکونام در استقلال | ستاره‌ آبی‌ها برگشت
  • انتقاد مدیرعامل چادرملو از اشتباهات داوری
  • عکس‌| پایان جنجال ال‌کلاسیکو؛ گل مشکوک بارسا آفساید بود!
  • پایان جنجال‌: گل مشکوک یامال آفساید بود (عکس)
  • آنچلوتی: اعتراض ژاوی به داوری؟ حرفی ندارم؛ وازکز در کنار کارواخال از بهترین‌های دنیاست
  • بازیکن هوادار: تساوی برابر پیکان برای ما فرقی با باخت نداشت
  • جلسه سرپایی عنایتی با گلزن پیکان (عکس)