Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سرپرست روابط عمومی و امور بین الملل سازمان بیمه سلامت ایران گفت: مفاد قرارداد داروخانه‌ها از سال ۹۴ تاکنون تغییری نداشته و هیچ‌گونه بند و ماده‌ای به مفاد قرارداد اضافه نشده است.
محمد هاشمی درباره خبری مبنی بر اضافه شدن یک بند به مفاد قرارداد سازمان بیمه سلامت با داروخانه‌ها و پرداخت مطالبات در صورت تامین اعتبار، گفت: مفاد قرارداد داروخانه‌ها برابر فرمت ابلاغی دبیرخانه شورای عالی بیمه به شماره ۹۴/۴۰۵۱۵ مورخ ۹۴/۲/۹ که بین کلیه سازمان‌های بیمه‌گر یکسان شده از سال ۹۴ تاکنون تغییری نداشته و هیچ‌گونه بند و ماده‌ای به مفاد قرارداد اضافه نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: بنابراین از انجمن محترم داروسازان انتظار می‌رود در شرایطی که پرداخت مطالبات داروخانه‌ها از سایر موسسات طرف قرارداد و سایر سازمان‌های بیمه‌گر جلوتر و در شهریور ماه ۹۶ است، جانب انصاف را رعایت و از هر گونه اقدام اختلاف انگیز پرهیز کنند.

هاشمی گفت: بدیهی است سازمان بیمه سلامت نهایت تلاش خود را برای تامین منابع لازم از مبادی قانونی به عمل می‌آورد.

انتهای  پیام/

وضعیت پرداخت بیمه سلامت به داروخانه‌ها

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۹۱۱۵۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اتصال بیمه‌های تکمیلی به سامانه‌های بیمه در راستای حذف کاغذبازی‌ها

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان، حذف نسخه کاغذی برای دریافت هزینه بیمه تکمیلی بار‌ها مطرح شد و زمان عملیاتی شدن آن را یکم اسفند ماه اعلام کردند، اما شهروند خبرنگار ما با ارسال پیام از عدم حذف کاغذ بازی در بیمه‌های تکمیلی خبر داد.

در همین خصوص محمد ناصحی مدیرعامل سازمان بیمه سلامت ایران در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: بیمه تکمیلی اقدامات خوبی را در زمینه حذف عملیات کاغذی کرده است و بیمه‌های تکمیلی از اسفند سال گذشته گام‌های موثری را در این خصوص بر داشته است. 

وی بیان کرد: حذف کاغذ بازی‌های بیمه تکمیلی یک کار بزرگی محسوب می شود و به تازگی بیمه‌های تکمیلی در حال اتصال به سامانه‌های سازمان بیمه سلامت هستند.

مدیر عامل سازمان بیمه سلامت ایران ادامه داد: بسته های بیمه تکمیلی متنوع است و از این جهت حذف کاغذ بازی و انجام امورشان به صورت الکترونیکی کاری سخت است. 

ناصحی تاکید کرد: در حال حاضر برای رفع کاغذ بازی بیمه تکمیلی به دلیل گستردگی خدمات و بر خط شدن ارائه خدمات شان، زمان برخواهد بود.

مدیر عامل سازمان بیمه سلامت ایران ادامه داد: بیمه سلامت میانبرها را با همکاری وزارت بهداشت ایجاد کرده است و مسیرها و همچنین اطلاعات لازم را ارائه کرده و در این خصوص مسئله ای وجود ندارد.

باشگاه خبرنگاران جوان علمی پزشکی بهداشت و درمان

دیگر خبرها

  • پوشش بیمه‌ای بیمه شدگان روستایی و پنج دهک درآمدی به صورت سیستمی تمدید می‌شود
  • هشدارِ امپراطوری ناصرخسرو مجازی در حوزه دارو
  • سخنگوی وزارت خارجه: مفاد بیانیه مشترک سفر امیر کویت به اردن در خصوص میدان آرش را مردود است/ این گونه بیانیه‌ها هیچ حقی را برای مدعی ایجاد نمی‌کند/ به کویت توصیه می‌کنیم از مسیر نادرست هیاهوی رسانه‌ای در این موضوع اجتناب کند
  • بهره مندی ۱۰ هزار و ۵۰۰ سخت درمان از خدمات بیمه سلامت
  • بیمه فراگیر خانواده ایرانی برای تحقق توسعه پوشش‌های بیمه‌ای در خوزستان
  • داروخانه‌های تیران بیمه تکمیلی معلمان را پوشش نمی‌دهد
  • پرداخت ۲۲۵۰ میلیارد تومان از مطالبات داروخانه‌ها و پزشکان طرف قرارداد تأمین‌اجتماعی
  • پرداخت ۲۲۵۰ میلیارد تومان از مطالبات داروخانه‌ها و مراکز درمانی
  • اتصال بیمه‌های تکمیلی به سامانه‌های بیمه در راستای حذف کاغذبازی‌ها
  • قرارگیری ۱۴ هزار نفر از مردم محلات کم برخوردار بام ایران زیرپوشش بیمه سلامت