Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صدا وسیما مرکز کهگیلویه وبویراحمد،کارگاه آموزشی توانمندسازی شغلی برای افراد دیپلم و زیردیپلم فرزندان شهدا و جانبازان بالای ۲۵ درصد شهرستانهای بویراحمد و دنا در یاسوج برگزار شد.
شرکت کنندگان در این کارگاه یک روزه آموزشهای لازم در خصوص شناسایی ظرفیتهای منطقه، محل سکونت و سرمایه گذاری بر روی این ظرفیت ها ، نحوه ایجاد شغل و بازاریابی و فروش محصولات را فرا گرفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۹۱۱۶۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، بازوی توانمند ملت ایران در صیانت از عزت و اقتدار

به گزارش خبرگزاری صداوسیما کیش، رحیم سرهنگی در پیامی سالروز تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را تبریک گفت.

مدیر عامل سازمان منطقه آزاد کیش در این پیام با تجلیل از خدمات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در روند برقراری امنیت و توسعه کشور آورده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

بی شک فرمان تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از سوی امام خمینی (ره) در دوم اردیبهشت ماه سال ۱۳۵۸ اقدامی بنیادین و فرخنده در تاریخ ایران اسلامی است.

این نهاد ارزشی و انقلابی، در طول بیش از چهار دهه گذشته، کارآمدی و توانمندی خود را در مقابله با توطئه‌های دشمنان انقلاب و تامین نظم و امنیت ایران اسلامی اثبات کرده و در کنار آن، با اقدامات ارزنده و اثرگذار خود در عرصه‌های سازندگی، عمران و آبادانی، به یکی از پایه‌های اصلی خدمت به مردم عزیز تبدیل شده است.

امروز، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، بازوی توانمند ملت ایران در صیانت از عزت، اقتدار و سربلندی این مرزوبوم و حفاظت از کیان اسلام و انقلاب در برابر زیاده‌خواهی‌های استکبار جهانی است که تنها گوشه‌ای از این توانمندی، در عملیات غرورآفرین «وعده صادق» به رخ جهانیان کشیده شد.

اینجانب با گرامیداشت سالروز تاسیس سپاه پاسداران به فرمان بنیانگذار انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره)، از خدمات ارزنده سپاه پاسداران خصوصا سپاه ناحیه کیش، سپاه حفاظت هوایی (فرودگاه)، دریایی و تمامی یگان‌های مستقر در منطقه آزاد کیش در حوزه تامین امنیت، تقویت همبستگی ملی، تلاش گسترده در محرومیت زدایی در مناطق مختلف جزیزه تقدیر و تشکر نموده و از درگاه خداوند سبحان صحت و سلامتی مقام معظم رهبری و فرمانده کل قوا، سربلندی و موفقیت همه پاسداران جان برکف را مسئلت می‌نمایم.

دیگر خبرها

  • ایستادگی و مقاومت بارز‌ترین ویژگی‌های شهید قرنی است
  • مدت گارانتی خودرو افزایش می‌یابد / وعده داخلی‌ سازی المان‌ های اصلی اتوبوس برقی
  • اجرای کارزار رسانه‌ای پیشگیری از اعتیاد در استان مرکزی
  • اجرای طرح توانمند سازی مردم شهر جغتای مقابل بیماری فشارخون
  • معدوم سازی بیش از ۳۱ تن موادغذایی تاریخ گذشته در خوزستان
  • راه حل رفع مشکلات کشور رای به گزینه های توانمند در انتخابات است
  • سپاه پاسداران بازوی توانمند ولایت‌فقیه
  • ایمن‌سازی گذرگاه‌های عابر پیاده در منطقه ۹ اصفهان
  • توسعه صادرات ، مستلزم توانمند سازی بازاریابی تولیدکنندگان
  • سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، بازوی توانمند ملت ایران در صیانت از عزت و اقتدار