Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-03@04:38:27 GMT

افتتاح حسینیه شهید شالی در همدان

تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۹۱۱۶۹۶

افتتاح حسینیه شهید شالی در همدان

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛  مجید صفدریان ،رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان همدان گفت: این ششمین حسینیه شهر است که به نام شهید گرانقدر«ناصر شالی ورکانه» گشایش یافت.

وی در مراسم افتتاحیه حسینه شهید شالی در منزل این شهید والا قدر افزود: حضور در جمع ایثارگران آن هم در یک مکان نورانی اتفاق بسیار مبارک و ارزشمندی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان همدان در ادامه اظهار داشت: امروز به همت همسر شهید والاقدر «ناصر شالی» شاهد افتتاح حسینیه این شهید گران قدر در منزل ایشان هستیم هر چند که سال‌هاست در این مکان نورانی به عنوان یک مرکز فرهنگی میزبان برنامه‌های فرهنگی و مذهبی بسیاری است.

صفدریان با اشاره به  اینکه تا به امروز ۵ حسینیه شهید در شهرستان همدان وجود داشته است خاطرنشان کرد: همه شهدا به امام حسین(ع) اقتدا کرده و کار حسینی انجام دادند، خانواده این شهیدان نیز به واقع زینبی کار کردند که امروز همسر این شهید بزرگوار سرکار خانم شالی نمونه‌ای از این بزرگوران است.

وی توضیح داد: ایشان چندین سال زحمات و رنج بسیار متحمل شده و زینب وار در برابر ناملایمات روزگار ایستادگی کردند و در این میان توانستند فرزندان لایق و کارآمدی تربیت کرده و به جامعه تحویل دهند.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان همدان با بیان اینکه ایشان محور بسیاری از فعالیت‌های فرهنگی و مذهبی بوده‌اند گفت: برگزاری برنامه‌های هفتگی و قرآنی نشان از آن دارد که خانواده شهدا در کنار همه فعالیت‌ها و برنامه‌های خود یک دغدغه مهم دارند و آن مسائل فرهنگی و اجتماعی جامعه است.

صفدریان یادآور شد: برگزاری برنامه‌های قرآنی و فرهنگی توسط خانواده شهدا به نوعی ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و همچنین زمینه ساز انجام بسیاری از کار‌های فرهنگی مثبت است که امیدواریم بتوانیم با این برنامه‌ها در مقابل هجمه عظیم دشمن ایستادگی کنیم.

 انتهای پیام/غ

برگزاری برنامه‌های قرآنی و فرهنگی ابزار ایستادگی در مقابل هجمه عظیم دشمن

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۹۱۱۶۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصاویر دو شهید معلم حادثه تروریستی کرمان در حسینیه امام(ره)

تصاویر دو شهید معلم حادثه تروریستی کرمان در دیدار امروز رهبر معظم انقلاب با جمعی از معلمان سراسر کشور در حسینیه امام خمینی(ره) نصب شد.

دیگر خبرها

  • خانۀ ایثار در لرستان افتتاح می‌شود
  • رصدخانه دانش‌آموزی به نام شهید تهرانی مقدم افتتاح می‌شود
  • نخستین دیدار خانواده شهید رنجنوش با پیکر مطهر بعد از ۳۸ سال
  • برخورد با ترک فعل‌ها درباره خدمات دهی سلامت به والدین شهدا
  • مادر شهید «ابراهیم دادگری» در همدان آسمانی شد
  • تصاویر دو شهید معلم حادثه تروریستی کرمان در حسینیه امام(ره)
  • اقامتگاه سنتی گل‌سنگ دربند افتتاح شد
  • دو نمایشگاه فرهنگی و اجتماعی در ماهشهر افتتاح شد
  • تجلیل از ۲۲ خانواده شهید فرهنگی ایلام در «سه شنبه های شهدایی»
  • برگزاری ویژه برنامه‌های دهه کرامت در مساجد و حسینیه‌ها