Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا ؛ فاطمه دوستی 10 بهمن‌ماه در کارگاه توانمندی و توان‌افزایی در امور بانوان، با اشاره به حضور اقشار مختلف بانوان از جمله شوراهای اسلامی شهر و روستا،دهیاران، بخشداران،هنرمندان، فرهنگیان، حوزه اجتماعی و ... در این کارگاه اموزشی،  گفت : افزایش توانمندی و توان‌افزایی بانوان را از اهداف برگزاری این کارگاه  آموزشی بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل امور بانوان استانداری چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه در کشور با خلل‌های جدی در حوزه‌ زنان مواجه هستیم، افزود: برای جبران این خلل‌ها لازم است زنان نقش موثر خود را ایفا کنند و اگر در حوزه فعالیت خود بتوانند توانمند ظاهر شوند می‌‎توانند خلل‌ها را مرتفع سازند.

دوستی تصریح کرد: در این راستا یک جریان‌سازی نیاز است که با حرکت‌های دولت همسو بوده و بتوان در مسیر توسعه گام برداشت که به همین منظور دوره‌های آموزشی مختلفی برگزار شد.

مدیر کل امور بانوان استانداری چهارمحال و بختیاری تاکید کرد: تغییر نگرش در حوزه زنان جایگاه مهمی دارد و  هدف کلیدی برگزاری این دوره‌ها تغییر نگرش در جامعه زنان است.

وی ادامه داد: اگر نگرش مثبتی به تحولات و حرکات نداشته باشیم و نگرش را تقویت نکنیم، این تغییر نگرش برای جامعه نیز اتفاق نمی‌افتد و جایگاه خوبی را نمی‌‎توانیم کسب کنیم.

دوستی گفت: از ابتدای دولت یازدهم سعی شده برنامه‌ریزی‌های زیادی برای گروه‌های مختلف زنان صورت گیرد که برگزاری دوره توان‌افزایی برای مدیران و مسئولان محلی، سازمان‌های مردم نهاد و جوامع مدنی و دوره توانمند سازی جسم و روان در حوزه زنان شاغل از جمله این فعالیت‌ها بوده است.

وی در پایان ارتقای جایگاه زنان و تحکیم بنیان خانواده از اهداف اصلی حوزه‌ زنان برشمرد و گفت: در همین راستا کارگاه‌های متعددی برگزار شده است.

منبع: خبرگزاری برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۹۱۱۷۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دوره آموزشی نقد جریان‌های دین‌گریز ایران برگزار می شود

به گزارش خبرنگار مهر، دوره آموزشی کوتاه مدت جریان شناسی با موضوع «جریان‌های دین‌گریز ایران» به همت پژوهشگاه مطالعات تقریبی برگزار می‌شود.

این دوره با حضور حجت الاسلام مصطفی اسکندری برگزار خواهد شد و به شرکت کنندگان در این دوره گواهی دریافت خواهند کرد.

زمان برگزاری این دوره طی ۱۲ جلسه در روزهای چهارشنبه شش هفته متوالی برگزار می‌شود.

محل برگزاری قم، بلوار ۱۵ خرداد، نبش کوچه ۴، پژوهشگاه مطالعات تقریبی است.

کد خبر 6087246 فاطمه علی آبادی

دیگر خبرها

  • برگزاری کارگاه آموزشی شبکه فیبرنوری توسط آکادمی ایرانسل
  • برگزاری خاکریز امنیت ۸ در گیلان
  • برگزاری «خاکریز امنیت ۸» در گیلان
  • «چرم دوزی» اشتغال کهن برای نسل نو
  • برگزاری دوره عفاف و حجاب برای فعالان مردمی در بندرعباس
  • مشارکت زنان روستایی در طرح مردمی کاشت یک میلیارد درخت
  • برگزاری دوره آموزشی تربیتی معراج در فرخ شهر
  • دوره آموزشی «حسنه ماندگار» ویژه خادمیاران و فعالان فرهنگی اجتماعی
  • دوره آموزشی نقد جریان‌های دین‌گریز ایران برگزار می شود
  • آموزش تفکیک پسماند به بیش از ۱۰۰۰ دانش‌آموز پیش‌دبستانی در اصفهان