Web Analytics Made Easy - Statcounter

زهرا صدر اعظم نوری، عضو کمیسیون سلامت و محیط زیست شورای پنجم شهر تهران ضمن اعلام سرشماری 7 هزار و 300 ابنیه فرسوده و نا ایمن در تهران گفت: برخی از این ساختمان ها مراکز درمانی هستند که به متولیان آنها تذکر داده شده و در صورت عدم رسیدگی، شورا از طریق قوه قضاییه اقدام می‌کند.

ایران آنلاین / زهرا صدر اعظم نوری درباره رسیدگی به بیمارستان‌های فرسوده استان تهران گفت: طبق قانون رسیدگی به بیمارستان ها و تخت های فرسوده به عهده وزارت بهداشت است و این وزارتخانه متولی خدمات درمانی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با اشاره به نبود تخت خالی در بیمارستان های تهران، افزود: ما به عنوان کمیته ایمنی و مدیریت بحران طبیعتا ابنیه، ساختمان ها و فضاهای عمومی که در سطح شهر وجود دارد را مورد بررسی قرار می دهیم که بیمارستان ها نیز جزو همین امکان محسوب می شود.

صدراعظم نوری افزود: از طریق سازمان مدیریت بحران و آتش نشانی همه ساختمان ها اعم از بیمارستان ها که در شرایط خاص حائز اهمیت هستند، بررسی و لیست شده است.

عضو شواری پنجم شهر تهران با بیان اینکه ابتدا به ابنیه ناایمن اخطار داده می شود، تصریح کرد: با هماهنگی قوه قضاییه، شورای شهر به این ساختمان ها اخطار می دهد. تا به امروز حدود 7هزار و 300 ساختمان توسط آتش نشانی از لحاظ ایمنی احصا شده که بخشی از این ساختمان ها مراکز درمانی و بهداشتی و بخشی دیگر مراکز آموزشی، ورزشی و فرهنگی است.

او تاکید کرد: برای ایمن سازی این ساختمان ها به متولیان آنها نامه زده و به نوعی تذکر داده شده که نسبت به رفع ناایمنی و خطرات و فرسودگی اقدام کنند. اگر دستورالعمل ها اجرا و اقدامات ایمنی انجام شود، شورا با آنها همکاری می کند در غیر این صورت بعد از یک یا دو تذکر این موارد از طریق مراجع قضایی پیگیری می شود.

صدراعظم نوری افزود: به یک سری از امکان و فضاها تذکر داده شده که اگر اقدامی صورت نگیرد، شورا آن را از طریق قضایی پیگیری خواهد کرد./ ایلنا

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۹۱۱۸۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امحای ۷۲۴ کیلوگرم مواد مخدر و روانگردان مکشوفه

کیوان گل‌آوری سرپرست دبیرخانه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان کرمانشاه امروز در مراسم امحای مواد مخدر و روانگردان مکشوفه که در کیلومتر ۳ جاده سراب نیلوفر برگزار شد، گفت : ۷۲۴ کیلوگرم مواد مخدر و روانگردان که نتیجه زحمات دستگاه‌های کاشف در امر مبارزه با مواد مخدر به‌ویژه نیرو‌های جان بر کف انتظامی استان در ۶ ماهه گذشته است که امروز امحا شد.

وی ادامه داد: در این مدت تعداد قابل توجهی قاچاقچی مواد مخدر دستگیر و به مراجع قضایی ارجاع داده شدند.

سرپرست دبیرخانه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان کرمانشاه گفت: اجرای چنین برنامه‌هایی از اهداف و سیاست‌های ستاد مبارزه با مواد مخدر می‌باشد که در طول سال اجرا می‌شود و به نوعی اعلام انزجار و تنفر نسبت به انواع مواد مخدر و روانگردان به‌عنوان یک آسیب شوم و جبران‌ناپذیر است .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • تبریک شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی به معلمان و کارگران
  • حمایت از معلمان و کارگران بسترساز تحقق شعار سال خواهد شد
  • امکان ذخیره‌سازی میلیو‌ن‌ها فیلم روی یک دیسک فراهم شد
  • ساختمان اورژانس، پد آشیانه بالگرد و سوله بحران ساخته می‌شود
  • برنامه‌های دهه کرامت در اصفهان تشریح شد
  • ارزیابی ایمنی حدود ۱۵۰۰ بوستان در پایتخت و شناسایی بیش از ۱۵ هزار مورد ناایمن
  • وزیر ارتباطات : جزایر سه‌گانهٔ خلیج فارس با موفقیت از طریق فیبر نوری به سرزمین اصلی متصل شدند
  • مشخصات خودروی برقی مناسب ناوگان تاکسیرانی اعلام شد
  • امحای ۷۲۴ کیلوگرم مواد مخدر و روانگردان مکشوفه
  • برگزاری شورای هماهنگی راه و شهرسازی استان خراسان‌رضوی