Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا- معاون هماهنگي امور اقتصادي و توسعه منابع استانداري ، بر اساس تاكيد رئيس جمهور محترم وهمچنين دستور استاندار محترم در خصوص اجراي دستورالعمل ميز خدمت به منظور ارائه خدمات مطلوب و مناسب براي ارباب رجوع از سوي كليه دستگاههاي اجرايي مورد برنامه ريزي و اقدام قرار گيرد.

به گزارش خبرنگارآريادفترمازندران درساري، در اين جلسه كه با حضور اعضاي كارگروه توسعه مديريت استانداري در دفتر كار جناب آقاي خيريانپور برگزار شد ، ايشان در ابتدا به استناد گزارش و نتايج نهايي ارزيابي عملكرد سال 95 بيان داشتند : به منظور اثر بخشي و افزايش سطح كيفي عملكرد واحدها در سال 96 شاخصهاي ارزيابي عملكرد به مديران واحدهاي ستادي ابلاغ ودر اين راستا جلسه توجيهي برگزار تا اطلاعات مورد نياز به صورت دقيق و صحيح در سامانه تسما بارگذاري شود           .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


حسن خيريان پور از راه انداري داشبورد مديريتي در استانداري خبر دادو اظهار داشت : داشبورد مديريتي اين امکان را به مديران ميدهد که در هر لحظه عملکرد واحد خود را مشاهده کرده و وضعيت آنرا نسبت به هدف نهايي پايش كنند براي اين منظور مي بايست شاخص هاي کليدي عملكرد واحدها تعريف شود تا بتوان در هر لحظه از وضعيت عملکرد واحدهاي سازماني مطلع شد.        
معاون هماهنگي امور اقتصادي و توسعه منابع استانداري در ادامه بيان نمودند : بر اساس تاكيد رئيس جمهور محترم وهمچنين دستور استاندار محترم در خصوص اجراي دستورالعمل ميز خدمت به منظور ارائه خدمات مطلوب و مناسب براي ارباب رجوع از سوي كليه دستگاههاي اجرايي مورد برنامه ريزي و اقدام قرار گيرد.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۹۱۱۹۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رویکرد مجموعه مدیریتی قم حمایت تولیدکنندگان و تسهیل سرمایه گذاری

به گزارش خبرنگار مهر، سید محمدآقامیری ظهر چهارشنبه در جلسه شورای گفت‌وگوی بخش خصوصی و دولت گفت: سرمایه گذاران و فعالان عرصه تولید از افسران جنگ اقتصادی به شمار می روند که در این شرایط تحریمی با همه امکانات و توان در عرصه تولید حضور دارند.

استاندار قم بیان کرد: رویکرد مجموعه استان حمایت از تولیدکنندگان و تسهیل مسیر سرمایه گذاری است که ستاد تسهیلات و رفع موانع تولید استان قم به صورت مستمر جلسات خود را برگزار می کند و موضوعات مورد دغدغه فعالان اقتصادی دنبال می شود.

آقامیری اضافه کرد: بخش خصوصی ظرفیت و توانمندی خوبی در عرصه های مختلف اقتصادی دارد و ما بر این امر اعتقاد داریم و توجه به این بخش از برنامه های استانداری قم است.

وی ابراز کرد: دولت سیزدهم در عرصه رونق اقتصاد و حمایت از بخش تولید دغدغه جدی دارد و در طول دوره فعالیت این دولت شاهد این رویکرد بوده ایم.

وی تاکید کرد: ثبات اقتصادی از مهمترین عوامل شکوفایی و رونق بخش تولید است و در البته نباید از پرداخت مالیات فرار کرد و در عین حال اخذ مالیات باید از درآمدهای واقعی باشد.

کد خبر 6094280

دیگر خبرها

  • آیا نکونام فصل بعد هم سرمربی استقلال خواهد بود؟
  • استان یزد، غرفه برتر نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۴
  • بررسی و تصویب ۵ طرح بهبود و توسعه میادین نفت و گاز کشور
  •  تقویت زیرساخت‌های مرز بین المللی خسروی در دستور کار استانداری
  • رئیس جمهور ۲۰ و ۲۱ اردیبهشت به قم سفر می‌کند / عملکرد بانک‌های استان در این سفر بررسی می‌شود
  • رویکرد مجموعه مدیریتی قم حمایت تولیدکنندگان و تسهیل سرمایه گذاری
  • مدیرکل اقتصادی استانداری، از سرمایه‌گذاری ۱۰ هزار میلیارد ریالی چین در بخش کشاورزی مازندران خبر داد
  • عملکرد برتر بانک مسکن در میان بانک‌های کردستان
  • خانه های هلال کشور توسعه می یابند
  • آغاز جلسه علنی عصر مجلس