Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- کنسرت فرزاد فرزین روز شنبه 26 اسفندماه در سالن میلاد نمایشگاه با حضور طرفدارانش برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی خبرگزاری میزان، جدیدترین کنسرت فرزاد فرزین خواننده موسیقی پاپ کشور در سالن میلاد نمایشگاه با حضور طرفدارانش برگزار می شود.

فرزین قرار است در این برنامه قطعات منتشر شده جدید و قدیم خود را برای مخاطبان اجرا کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!




خواننده آلبوم "شوک" که با انتشار آلبوم "شلیک" در سال 1390 موفقیت بسیاری به دست آورد، آلبوم های دیگری همچون "شراره"، " شانس"، " شخصی" و " شش" را در کارنامه هنری خود دارد

آلبوم جدید این خواننده که قرار است منشر شود "شانزه‌لیزه" است که فضایی متفاوت دارد و بر اساس اعلام این هنرمند "روزبه بمانی" دوباره با فرزین در این مجموعه همکاری می‌کند. فرزاد فرزین این روزها مشغول کار کردن روی جدیدترین اثر موسیقایی خود با عنوان "شانزه‌لیزه" است و تولید بخش‌هایی از این آلبوم را در خارج از کشور انجام داده است.

این خواننده موسیقی پاپ در سریال "عاشقانه" به کارگردانی منوچهر هادی علاوه بر خواندن تیتراژ، قطعه‌هایی را متناسب با بخش‌هایی از فیلمنامه این سریال خوانده است.


کنسرت فرزاد فرزین روز شنبه 26 اسفندماه ساعت 19:00 و 21:30 در سالن میلاد نمایشگاه برگزار می شود.

انتهای پیام/ 

منبع: خبرگزاری میزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۹۱۱۹۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پوستر جدید «نقش هیتلر در آلبوم خانوادگی» منتشر شد

به گزارش خبرگزاری مهر، نمایش «نقش هیتلر در آلبوم خانوادگی» به نویسندگی دلارام موسوی و سروین کیانی با کارگردانی دلارام موسوی و تهیه‌کنندگی ژاله احمدی‌کبیر در دور دوم اجراهای خود از ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳، ساعت ۱۸ در تئاتر هامون روی صحنه می‌رود.

همچنین همزمان با پیش‌فروش بلیت این اثر نمایشی در سایت تیوال، جدیدترین پوستر نمایش «نقش هیتلر در آلبوم خانوادگی» با طراحی مهرداد رضایی منتشر شد.

سیما غلامی، محمدعلی براتی، علی حدادی، نیلوفر جبارزارع، علیرضا ولی‌پور، فرزانه سیری و محمد جهانشاهی بازیگران این اثر نمایشی هستند.

«نقش هیتلر در آلبوم خانوادگی»، داستان زندگی ۲ خانواده است که در اثر جنگ جهانی دوم به هم گره می‌خورد.

کد خبر 6093889 فریبرز دارایی

دیگر خبرها

  • شنیدن ملودی‌های شریف روی نُت «رعنا»/ موسیقی خوب برای سریال خوب است
  • کنسرت سامان احتشامی دو شب دیگر تمدید شد/ پنج شب اجرا در تالار رودکی
  • شنیدن ملودی های شریف روی نُت «رعنا»/ موسیقی خوب برای سریال خوب
  • خبر‌های «پشت صحنه»، جمعه ۱۴ اردیبهشت
  • پیروزی بسکتبالیست‌های فرش مشهد در گام اول
  • تأثیر تیم داوری در بی‌کیفیت شدن دیدار پرسپولیس و سپاهان
  • سندرم مرموزی که چهره خواننده مشهور را عوض کرد؛ بیماری «سلن دیون» چیست؟
  • سامان احتشامی در تهران کنسرت برگزار می‌کند
  • پوستر جدید «نقش هیتلر در آلبوم خانوادگی» منتشر شد
  • خواننده تیتراژ «رستگاری» کنسرت می‌دهد/ انتشار چند تک آهنگ عاشقانه