Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - کرمانشاه- ايرنا- سرپرست شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه، از افتتاح چهار مجتمع آبرساني روستايي استان در ايام الله دهه فجر انقلاب اسلامي خبر داد.

فرامز شوهاني روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا اظهار کرد: مجتمع آبرساني روستايي مهر شهرستان گيلانغرب، مجتمع آبرساني کوثر شهرستان دالاهو، مجتمع آبرساني حوض صيدمراد شهرستان جوانرود و مجتمع آبرساني عبدالتاجدين شهرستان کنگاور طرح هاي افتتاحي دهه فجر هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي خاطرنشان کرد: براي بهره برداري و افتتاح اين چهار طرح، اعتباري بالغ بر 31 هزار و 700 ميليون ريال هزينه شده است.
شوهاني يادآور شد: با افتتاح اين طرح ها، 15 روستا با جمعيتي بالغ بر سه هزار نفر از نعمت آب آشاميدني سالم برخوردار مي شوند.
سرپرست شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه يادآور شد: اين طرح ها در راستاي نيل به اهداف نظام مقدس جمهوري اسلامي و تحقق آرمانهاي دولت خدمتگزار براي خدمت رساني به روستاها آماده بهره برداري شده اند.
8066/7458 خبرنگار:مسعود اسماعيلي ** انتشاردهنده:علي مولوي
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۹۱۲۰۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۱۷ هزار مترمکعبی ظرفیت مخازن آب روستایی در همدان

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان همدان گفت: در سال ۱۴۰۲ ظرفیت مخازن آب روستایی استان همدان ۱۷ هزار و ۸۸۰ مترمکعب افزایش یافت.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از همدان، فرهاد بختیاری‌فر امروز _دوشنبه سوم اردیبهشت_ در جمع خبرنگاران از افزایش ۱۷ هزار و ۸۸۰ مترمکعبی ظرفیت مخازن آب روستایی در این استان خبر داد و اظهار کرد: آبرسانی روستایی یکی از طرح‌های مهم دولت است که با توجه به اهمیت آن از تمام ابعاد مورد توجه قرار گرفته است.

وی افزود: تا پایان سال ۱۴۰۱ حجم مخازن روستایی در استان همدان ۱۴۳ هزار و ۶۳۱ متر مکعب بود که با اقدامات انجام شده برای آبرسانی به روستاهای استان در سال ۱۴۰۲ این عدد به ۱۶۱ هزار و ۵۱۱ متر مکعب رسیده است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان همدان با بیان اینکه در سال گذشته ۳۲ باب مخزن در مناطق روستایی استان احداث شده است، خاطرنشان کرد: تعداد مخازن آب روستایی استان تا پایان سال ۱۴۰۲ به ۱۱۰۷ باب رسید.

بختیاری‌فر اضافه کرد: بیشترین مخازن روستایی احداث شده در سال گذشته مربوط به شهرستان کبودرآهنگ با ۱۲ باب مخزن به ظرفیت ۲۴۰۰ مترمکعب بوده است.

وی با اشاره به توجه ویژه دولت سیزدهم به پروژه‌های آبرسانی در مناطق محروم و روستایی استان، تاکید کرد: برای ساخت این مخازن در سال گذشته هزار میلیارد ریال هزینه شده است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان همدان تصریح کرد: با توجه به ضرورت تأمین آب شرب سالم و پایدار در راستای افزایش ظرفیت ذخیره آب مناطق روستایی، احداث مخازن ذخیره آب آشامیدنی در سایر روستاها نیز در دستور کار قرار دارد.

کد خبر 746896

دیگر خبرها

  • افزایش ۱۷ هزار مترمکعبی ظرفیت مخازن آب روستایی در همدان
  • پیش‌بینی برداشت دانه‌های روغنی در کنگاور بیش از چهار هزار تن است
  • افتتاح ۴ پروژه در بافت و تحول در اشتغال منطقه توسط گروه مالی گردشگری
  • عزم جدی حل مشکل کم آبی شهر مرزی نوسود و روستاهای مرزی شهرستان پاوه
  • بازدید استاندار آذربایجان شرقی از مجتمع آبرسانی
  • افتتاح مجتمع چند منظوره آوای کوچه فیلم در بروجرد
  • افتتاح بیش از ۵۰ طرح روستایی در صومعه سرا
  • آب سد شهدای تنگ ارم به روستاهای این بخش رسید
  • مشکل آبرسانی روستاهای بخش ارم دشتستان رفع شد
  • آب شهر و روستاهای مختلف بخش ارم دشتستان تأمین شد