Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون آموزش متوسطه وزیر آموزش و پرورش گفت: گزینه های تصدی اداره کل آموزش و پرورش استان سمنان از پذیرش این مسئولیت امتناع می کردند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از مرآت، آیین تکریم و معارفه مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان صبح امروز با حضور معاون وزیر آموزش و پرورش، معاون سیاسی امنیتی استاندار، مدیران کل سابق و اسبق آموزش و پرورش و جمع کثیری از مدیران و همچنین فرهنگیان استان در تالار شهید مطهری سمنان برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون وزیر: گزینه های تصدی اداره کل آموزش و پرورش استان از پذیرش این مسئولیت امتناع می کردند

علی زرافشان معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش در این آیین با اشاره به سند تحول بنیادین آموزش و پرورش گفت: برای دستیابی به اهداف این سند و نیز توسعه همه جانبه در کشور باید نگاه خود را نسبت به آموزش و پرورش متحول کنیم.

معاون وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه تربیت شهروندان غعال، با انگیزه، حق محور و عدالت گستر مهمترین ماموریت وزارت آموزش و پرورش است اظهار کرد: رئیس جمهور در توصیه خود به وزیر آموزش و پرورش دولت دوازدهم از وی خواستند تا از ظرفیت های این وزارتخانه برای حل مشکلات اساسی کشور استفاده کند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با یادآوری کمبود منابع در آموزش و پرورش گفت: هنر مدیریت آن است که در شرایطی که کشور دچار مشکلات فراوان می شود تحول آفرین و قوی ظاهر شوند.

زرافشان با اشاره به مطرح بودن گزینه های متعدد برای تصدی مسئولیت اداره کل آموزش و پرورش اتسان سمنان افزود: وقتی با این افراد برای تصدی اداره کل صحبت می شد آنها از پذیرش این مسئولیت امتناع می کردند و می گفتند اگر آقای دستورانی عهده دار این مسئولیت شود ما آماده همکاری با او در معاونت ها هستیم.

جهان: هیچ گاه با آموزش و پرورش استان معامله نکردم

محمد جهان مدیرکل آموزش و پرورش سابق آموزش و پرورش استان سمنان نیز در این مراسم با تشکر از همکاری اقشار مختلف مردم استان بویژه معلمان و دانش آموزان اظهار کرد: موضوع آموزش و پرورش در بین خانواده های استان سمنان از جایگاه ویژه ای برخوردار است و همین موضوع باعث ممتاز شدن استان در شاخص های مختلف آموزش و پرورش است.

مدیرکل سابق آموزش و پرورش استان با تاکید بر ضرورت توجه مسئولان عالی کشور به امر آموزش و پرورش گفت: بدون تردید اگر قرار است در این کشور توسعه ای صورت بگیرد ریل گذاری آن باید در مدرسه انجام شود.

جهان با طلب حلالیت از مردم و فرهنگیان استان سمنان تصریح کرد: هیچ گاه با آموزش و پرورش معامله نکردم و جامعه فرهنگیان استان نیز هیچ گاه از قدرت خود سواستفاده نکرد.

وی با آرزوی توفیق برای مدیرکل جدید آموزش و پرورش استان خاطرنشان کرد: امیدوارم موفقیت های آموزش و پرورش استان سمنان با درایت و برنامه ریزی آقای دستورانی و همکاری فرهنگیان عزیز همچنان ادامه یابد.

دستورانی: از ظرفیت بانوان و جوانان در طول خدمت خود استفاده خواهم کرد

محمد دستورانی مدیرکل جدید آموزش و پرورش استان سمنان نیز در پایان با تقدیر از اعتماد وزارتخانه برای سپردن این مسئولیت به وی گفت: کارنامه آقای جهان کارنامه ای درخشان و قابل تحسین است و استان سمنان را در بین 5 استان برتر کشور قرار داده است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان، سه ضلع معنویت، صمیمیت و عقلانیت را مبنای حرکت خود در این اداره کل برشمرد و افزود: معتقدم معنویت راهی برای عبور از مشکلات و سختی ها است.

وی با تاکید بر ظرفیت جوانان و بانوان برای ارتقای کیفی آموزش و پرورش استان اظهار کرد: در استان سمنان عزم و تجربه خوبی برای کاهش مشکلات موجود و تقویت نقاط قوت وجود دارد که قطعا از آن بهره مند خواهم شد.

گفتنی است در این مراسم با تقدیر از 4 سال مدیریت محمد جهان در اداره کل آموزش و پرورش استان سمنان، محمد دستورانی با حکم وزیر آموزش و پرورش رسما به سمت مدیرکل آموزش و پرورش استان منصوب شد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۹۱۲۱۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۵ هزار دانش‌آموز ایلامی در مرحله اول آزمون سراسری شرکت کردند

ایسنا/ایلام مدیرکل آموزش و پرورش استان ایلام از شرکت ۱۵ هزار دانش آموز در مرحله‌ی اول آزمون سراسری در این استان خبر داد.

«علی درویشی» در بازدید از حوزه‌های آزمون سراسری در شهرستان های بدره و ملکشاهی اظهار کرد: حدود ۱۵ هزار نفر داوطلب برای پذیرش در دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی در استان ایلام با هم به رقابت می پردازند که از این تعداد آموزش و پرورش استان متولی برگزاری آزمون برای ۵ هزار و ۹۹۰ داوطلب است.

وی گفت: نوبت اول کنکور سراسری ۱۴۰۳ در پنج گروه آزمایشی علوم ریاضی، علوم انسانی، علوم تجربی، هنر و زبان های خارجی  در روزهای پنجشنبه و جمعه  ۶ و ۷  اردیبهشت ماه  برگزار می‌گردد. 

مدیرکل آموزش و پرورش استان ایلام تصریح کرد: در شش شهرستان آبدانان، دهلران، چرداول، ملکشاهی، ایوان و بدره و در ۴۸ حوزه  امتحانی آموزش و پرورش مجری برگزاری این آزمون است.

درویشی گفت:  از ۵ هزار و ۹۹۰ نفری که آموزش و پرورش  میزبان آنان در مرحله ی اول آزمون است ۳ هزار و ۷۲۵ نفر دختر و ۲ هزار ۲۶۵ داوطلب پسر هستند.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • تمام مدارس غیردولتی استان کرمان شهریه‌های متفاوتی دارند
  • تحقق تمدن نوین اسلامی در مسیر آموزش و پرورش قرار دارد
  • ۱۵ هزار دانش‌آموز ایلامی در مرحله اول آزمون سراسری شرکت کردند
  • کمبود معلم، نتیجه ناترازی در سالهای گذشته است
  • دانشگاه فرهنگیان کرمان با کمبود شدید فضا روبه‌رو است
  • طرح مراقبت‌های روانی اجتماعی دانش‌آموزان در سمنان اجرا شد
  • فرش خراسان شمالی قابلیت درخشش در سطح ملی را دارد
  • صحرایی: ۱۰۰ هنرستان به ظرفیت پذیرش دانش آموزان مهارتی اضافه شد + فیلم
  • گلایه داوطلبان از عدم فعالسازی گزینه ثبت نام آزمون ترمیم معدل در سایت مای مدیو
  • صحرایی: ۱۰۰ هنرستان به ظرفیت پذیرش دانش آموزان مهارتی اضافه شد