Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خلیج فارس؛ فرمانده حوزه بسیج شهید رایکا ناحیه بندرعباس گفت:: این گروه ۵۰ نفره از جوانان روستای زمین سنگ از توابع شهرستان بندرعباس هستند که مسیر ۷۰ کیلومتری این روستا تا شهر بندرعباس را پیاده روی می‌کنند.
سروان پاسدار ابراهیم پیلرام هدف از این پیاده روی را شرکت در مراسم نمادین استقبال ورود امام به میهن و اعتراض به اغتشاشات و فتنه‌های دی امسال عنوان کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی گفت:: این جوانان پس از حضور در فرودگاه بین المللی بندرعباس و شرکت در مراسم نمادین استقبال امام همراه با رژه موتوری به سمت گلزار شهدای این شهرستان حرکت می‌کنند.
فرمانده حوزه بسیج شهید رایکا ناحیه بندرعباس گفت: گروه جهادی عاشقان ولایت هم اکنون در روستای جلابی برای صرف ناهار اقامت دارند و گروه شب ۱۲ بهمن وارد بندرعباس می‌شوند و در مهمانسرای هلال احمر اسکان می‌یابند.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۹۱۲۴۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فعالیت های جهادی نوروزی در آرادان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️ سردار شوقانی فرمانده سپاه قائم استان سمنان گفت :  قرارگاه جهاد نوروزی با حضور بیش از ۳۰ گروه جهادی فعال در شهرستان آرادان با اعتباری بالغ بر ۲ میلیارد ریال در ایام عید نوروز و ماه مبارک رمضان  به مناطق کم برخوردار خدمات رسانی کردند.
ادای احترام به مقام شهدای محله جلیل آباد ، بازدید از روند اردوی جهادی و طرح کاشت نهال به یاد و نام شهدای آرادان در صحن امامزاده خلیل (ع) و دیدار با خانواده معظم شهید حمید کاشانی شهر کهن آباد از دیگر برنامه های سفر فرمانده سپاه قائم استان سمنان به آرادان بود .

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

دیگر خبرها

  • فعالیت ۳۵ گروه جهادی نشاط اجتماعی در کشور
  • کشف ۲۹هزار لیتر سوخت قاچاق درمحور بندرعباس - میناب
  • اردوی جهادی رمضانی سپاه در شهرستان راز و جرگلان برقرار است
  • شب های احیا در شبکه جام جم
  • برگزاری جشن ولادت امام حسن علیه السلام همراه با افطاری خاص
  • فعالیت های جهادی نوروزی در آرادان
  • پهن شدن سفره طرح ضیافت هادی در بهاباد
  • ۱۰ روز مجاهدت در غلامان خراسان شمالی/فرمانده سپاه استان از اردوی جهادی دانشجویی بازدید کرد+فیلم
  • آبرسانی به روستای جنجال آباد خراسان شمالی با همکاری گروه جهادی رویش‌های انقلابی و اهالی روستا
  • توقیف خودرو میلیاردی قاچاق در هرمزگان