Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان؛با توجه به اهمیت دیدار صنعت نفت - استقلال تهران، مردم آبادان عزمشان را برای تشویق پرشور زردها جزم کردند و به همین دلیل ترافیک سنگینی در مسیرهای منتهی به ورزشگاه تختی ایجادشده است.

تیم‌های صنعت نفت آبادان و استقلال تهران در مرحله نیمه نهایی رقابت‌های جام حذفی فوتبال در ورزشگاه تختی آبادان به مصاف رفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

6 سال از آخرین حضور تیم‌های خوزستانی در مرحله نیمه نهایی جام حذفی گذشته و آبادانی‌ها تصمیم گرفتند که غیبت 6 سال خوزستان در این مرحله را با یک پیروزی خانگی پشت سر بگذارند تا خوزستان پس از 24 سال غیبت به فینال جام حذفی برسد.

با توجه به اهمیت این دیدار، مردم آبادان عزمشان را برای تشویق پرشور زردها جزم کردند و به همین دلیل ترافیک سنگینی در مسیرهای منتهی به ورزشگاه تختی ایجاد شده است.

این دیدار از ساعت 14 و 45 دقیقه امروز با سوت علیرضا فغانی آغاز شد.

انتهای پیام/د

ترافیک سنگین در آبادان

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۹۱۲۶۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمهیدات لازم برای امنیت انتخابات دور دوم مجلس در آبادان اعمال شد

به گزارش خبرنگار مهر، احسان عباسپور ظهر امروز سه‌شنبه در گفت‌وگویی رسانه‌ای اظهار کرد: انتخابات در شهرستان آبادان همچون مرحله اول به صورت تمام الکترونیکی برگزار می‌شود و تمهیدات لازم برای برگزاری مرحله دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در سلامت و امنیت کامل اندیشیده شده است.

فرماندار آبادان بیان کرد: برای برگزاری مرحله دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی انتخابات، کد انتخاباتی چهار داوطلب راه یافته به مرحله دوم در آبادان ۲ رقمی شده است.

وی افزود: موارد لازم از جمله دستورالعمل‌های برگزاری انتخابات تمام الکترونیکی، فرآیند اخذ رأی و دیگر مسائل مرتبط به انتخابات به کاربران در آبادان آموزش داده شد.

عباسپور یادآور شد: صندوق‌های اخذ رأی به شهرستان آبادان منتقل شدند و آموزش فرآیند اخذ رأی تمام الکترونیکی شامل پیکربندی دستگاه احراز و صندوق‌های اخذ رأی، احراز هویت، رأی‌گیری، شمارش آرا و تجمیع و تخلیه صندوق‌ها آموزش داده شد.

فرماندار آبادان خبر داد: تبلیغات چهار داوطلب راه یافته به مرحله دوم انتخابات از سیزدهم اردیبهشت آغاز شده و تا بیستم اردیبهشت پایان می‌یابد و از طرفداران داوطلبان درخواست می‌شود تبلیغات خود را در چارچوب قانون انجام دهند.

کد خبر 6099429

دیگر خبرها

  • تمهیدات لازم برای امنیت انتخابات دور دوم مجلس در آبادان اعمال شد
  • شعب اخذ رأی در حوزه انتخابیه آبادان و اروندکنار تعیین شد
  • چگونه به‌صورت الکترونیکی رأی بدهیم؟
  • جامی که خیلی زود شگفتی‌ساز شد
  • تردد در معابر منتهی به میدان کتاب ساماندهی و کانالیزه شد
  • ترافیک سنگین در جاده‌های منتهی به تهران حتی یک‌روز پس از تعطیلات
  • تعیین شعب اخذ رای در حوزه انتخابیه آبادان و اروندکنار
  • دستان مطمئن ژاپن را به المپیک برد
  • تمامی محورهای منتهی به تهران قفل شد
  • آخرین وضعیت احداث ورزشگاه تختی قم