Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خرداد»
2024-04-28@09:13:59 GMT

اگر شوهرتان دستِ بزن دارد پاهایش را ببوسید!

تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۹۱۲۷۱۸

خرداد: «خانم‌ها اگر دوست دارید که همسرتان تا یک ماه شاد باشد، تشت آب ولرم به همراه چند گلبرگ در زیر پای آنها بگذارید. البته در این تشت می‌توانید گلاب که برای رفع استرس خوب است یا نمک دریا بریزید. اگر هم می‌خواهید کولاک کنید از شیر استفاده کنید. بعضی از خانم‌ها می‌گویند که شوهر من بیکاره و اعتیاد داره و دست بزن داره؛ حالا که هر چی که هست این کار را انجام دهید و معجزه‌اش را ببینید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با این کار به همسرتان می‌فهمانید که چقدر دوستش دارید. پای همسرتان را که در تشت گذاشتید ماساژ دهید سپس آن را با حوله خشک کنید و ببوسید. حالا چرا باید من اینکار را انجام بدهم؟ شما همین که پای همسرتان را ماساژ می‌دهید تمام استرس و تنش عصبی همسرتان دفع می‌شود و از سکته مغزی و قلبی در مرد جلوگیری می‌کند. این مرد هیچ‌وقت به خودش اجازه نمی‌دهد که با همسرش بدرفتاری کند.»
به گزارش خرداد آفتاب یزد، نوشت: این گزاره سخنان عجیبی است از یک کارشناس خانواده در استان یزد که از قضا یک خانم است. آن‌هم در برنامه‌ا‌ی با موضوع «رفتار صحیح زنان با همسرانشان». حال این اظهارات با حواشی و بازتاب‌‌هایی از سوی کاربران شبکه‌های اجتماعی روبه‌روشده است.یکی از کاربران نوشته است: «توصیه‌کردن روش‌های تحقیرآمیز در رسانه ملی کار قطعا اشتباهیه.»یکی دیگر از کاربران گفته است: «اینکه توصیه بشه پای شوهر معتاد و بیکارت که تازه دست بزن هم داره رو ببوسی که راضی باشه، بی‌شک نهایت تحقیره.»دیگری نوشت:«من یک مرد جوان هستم، اما هیچ‌وقت یک چنین چیزی رو در فرهنگ خودم نمی‌پذیرم، زن در فرهنگ اصیل ایرانی، جایگاه و مقامی داره، ارزش داره.»شخصی نیز عنوان داشته است: «زن هم خواست این کار رو بکنه، مرد چطور می‌تونه لم بده، پاهاش رو دراز کنه که زنش توی تشت آب ماساژ بده و از خجالت آب نشه؟!» برچسب ها: خانواده ، صداوسیما ، زنان

منبع: خرداد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۹۱۲۷۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نخستین مسابقه «روایت‌نویسی نمایشگاه کتاب» برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر، نخستین دوره مسابقه «روایت‌نویسی نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران» به‌زودی و همزمان با برپایی سی و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران توسط خانه کتاب و ادبیات ایران برگزار می‌شود.

بر اساس فراخوان این مسابقه، محور موضوعی اثر ارسالی، مرتبط با ادوار نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران است و آثاری در این مسابقه داوری می‌شوند که در قالب «روایت داستانی» نوشته شده باشند. روایت‌های ارسالی به این مسابقه باید بین ۲ تا ۵ هزار واژه باشد. از صاحبان آثار برگزیده در سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران تقدیر می‌شود.

شرکت در این‌مسابقه برای عموم آزاد است و علاقه‌مندان می‌توانند روایت‌های خود را تا ۲۵ اردیبهشت از طریق سامانه revayat.ketab.ir ارسال کنند.

کد خبر 6090822 فاطمه میرزا جعفری

دیگر خبرها