Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-24@23:08:11 GMT

عیدی مستمری بگیران بر اساس حروف الفبا پرداخت می شود

تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۹۱۳۰۱۳

عیدی مستمری بگیران بر اساس حروف الفبا پرداخت می شود

رکنا: سیدتقی نوربخش، مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی گفت: پیش بینی می شود امسال ٢١ هزار میلیارد ریال بابت عیدی مستمری بگیران این سازمان پراخت شود.

به گزارش گروه اجتماعی رکنا، سیدتقی نوربخش روز سه شنبه در نشست خبری تشریح برنامه های ایام دهه فجر آخرین اخبار Latest NEWS از پرداخت عیدی به مستمری بگیران را اعلام کرد و اظهار کرد: به طور قطع بعد از مشخص شدن رقم عیدی مانند سال های گذشته بر اساس برنامه زمانبندی و احتمالا طبق حروف الفبا عیدی مستمری بگیران پرداخت می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی به طرح های ایام دهه فجر اشاره کرد و گفت: در دهه مبارک فجر چندین پروژه با اعتبار حدود 550 میلیارد تومان به بهره داری می‌رسد و یا عملیات اجرایی آن آغاز می‌شود.

نوربخش افزود: آغاز عملیات ساخت سه پروژه درمانی و بهره برداری از 33 پروژه از این جمله است که در میان آنها شش شعبه، هفت مرکز درمانی و یک بیمارستان وجود دارد.

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی ادامه داد: همچنین درمانگاه های لار، کامیاران در کردستان، ابرکوه در یزد، رزن در همدان، آران و بیدگل، پیشوای ورامین و ازنای لرستان و بیمارستان خوی پروژه های درمانی هستند که در این هفته افتتاح می‌شود.

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی با بیان اینکه 141 میلیارد و 800 میلیون تومان صرف این پروژه های درمانی و بیمه ای شده است گفت: پروژه های اقتصادی با ارزش 415 میلیارد تومان نیز در ایام فجر افتتاح می‌شود که راه اندازی دو خط دارویی در شرکت توفیق دارو از این جمله است.

وی آغاز عملیات اجرایی خط تولید سرنگ در کارخانه اکسیر و بهره برداری از چهار پروژه در کارخانجات پتروشیمی و نفت ایرانول و ذوب آهن و تولید تیرآهن اچ 300 با ظرفیت حدود 350 هزار تن در سال در ذوب آهن اصفهان با ارزشی بالغ بر 200 میلیارد تومان را از دیگر پروژه های این سازمان در ایام دهه فجر بیان کرد.

وی در ادامه درباره واردات گوشی آیفون توسط شرکت زیرمجموعه سازمان تامین اجتماعی گفت: این شرکت زیر مجموعه صبا تامین وابسته به شستاست و در چارچوب قانون Law اقدام کرده و اشکالی در آن نمی بینیم.

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی درباره افزایش سن بازنشستگی نیز اظهار کرد: امید به زندگی در کشور افزایش یافته و از سن 56 سال در سال 54 به 77 سال در حال حاضر رسیده است البته افزایش سن جزو پیشنهادات این سازمان نبوده اما در کمیسیون تلفیق مجلس شورای اسلامی درباره اصلاحات پارامتریک آن تاکیداتی شده است.

وی درباره بودجه سال آینده سازمان تامین اجتماعی نیز افزود: 98هزار و 684 میلیارد تومان بودجه تدوین شده سال آینده است که در هیات مدیره این سازمان در حال بررسی است و ممکن است این رقم شاهد افزایش و یا کاهشی باشد.

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی کاهش تصدی گری، استفاده صحیح از بنگاه‌های اقتصادی را از جمله سیاست های سازمان دانست و ادامه داد: سازمان ضمن آنکه باید در جهت حفظ منابع حاصل از حق بیمه تلاش کند، باید از بنگاه داری خارج شود و اقداماتی از امسال در همین راستا آغاز شده است.

وی تصریح کرد: سازمان تامین اجتماعی برنامه ریزی های منسجمی در این زمینه دارد و از اصل 44 کاملا تبعیت خواهد کرد و مکانیسم های حفظ و نگهداشت سرمایه را ارتقا می دهد.

نوربخش ادامه داد: 1000 میلیارد تومان بودجه برای توسعه مراکز درمانی در بخش درمان پیش بینی ‌شده است. در بخش درمان مستقیم کمتر از 8 هزار میلیارد تومان و در بخش خرید خدمات کمتر از 12هزار میلیارد تومان اعتبار پیش بینی شده است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

منبع: رکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۹۱۳۰۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دومین جلسه برای بررسی افزایش حقوق بازنشستگان کارگری

دومین نشست افزایش مستمری بازنشستگان کارگری در هفته جاری برگزار خواهد شد.

به گزارش ایلنا، در هفته جاری دومین نشست افزایش مستمری بازنشستگان کارگری با حضور اعضای کانون عالی بازنشستگان و مدیران سازمان تامین اجتماعی برگزار خواهد شد.

پیگیری‌های ما از کانون بازنشستگان نشان می‌دهد که نشست این هفته احتمالاً آخرین جلسه رایزنی در مورد افزایش حقوق بازنشستگان خواهد بود و احتمال دارد تصمیمات تا آخر هفته قطعی و نهایی شود.

هفته گذشته نشستی در همین رابطه با حضور فعالان صنفی بازنشستگان و مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی و معاونان او برگزار شد که نتیجه‌ای در پی نداشت؛ بازنشستگان خواستار اجرای ماده ۹۶ قانون تامین اجتماعی و افزایش حقوق براساس هزینه‌های زندگی هستند.

دیگر خبرها

  • اعلام شرایط اعطای وام ضروری به بازنشستگان
  • اعتراض به کسر از حقوق مستمری بگیران تامین اجتماعی
  • ماجرای «خبر خوش» برای مستمری بگیران بهزیستی و کمیته امداد چیست؟
  • طلب ۶۹۶ میلیارد تومانی تامین اجتماعی از کارفرمایان قمی
  • اعطای وام ضروری به بازنشستگان + شرایط پرداخت
  • واریز بخشی از مطالبات مراکز درمانی طرف قرارداد تامین‌ اجتماعی
  • واریزبخشی از مطالبات مراکز درمانی طرف قرارداد تامین‌اجتماعی
  • افزایش مستمری بازنشستگان سازمان تامین اجتماعی در سال ۱۴۰۳ چه شد؟
  • مدیر عامل تأمین‌ اجتماعی : اعلام « دستمزد» غیرواقعی است/ اولویت تامین اجتماعی برای کسر حق بیمه بر اساس دستمزد واقعی
  • دومین جلسه برای بررسی افزایش حقوق بازنشستگان کارگری