Web Analytics Made Easy - Statcounter

بندرعباس- ایرنا - اجلاس 2 روزه مدیران و معاونان مدرسه های علمیه خواهران استان هرمزگان از امروز سه شنبه با رویکرد فرهنگی در بندرعباس آغاز به کار کرد.

به گزارش ایرنا، مدیر حوزه علمیه خواهران هرمزگان در این مراسم گفت: این اجلاس با هدف ارتباط صمیمی و هدفمند بین مدیران، مسئولان و مشاوران مدرسه های علمیه خواهران هرمزگان، تربیت طلبه و دستیابی به راهکارهای علمی برای رفع مشکل برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


حجت الاسلام محمد عبادی زاده افزود: حجت الاسلام اصغر اخوی مسئول مشاوران میز مرکز مدیریت حوزه های علمیه خواهران کشور سخنران ویژه مراسم افتتاحیه این اجلاس است که در سالن اجتماعات مدیریت حوزه علمیه خواهران هرمزگان در حال برگزاری است.
وی بیان داشت: همچنین در حاشیه این اجلاس نشست پرسش و پاسخ مشاوران و مدیران مدرسه های حوزه علمیه خواهران هرمزگان و همچنین کارگاه آموزشی ویژه معاونان آموزشی، فرهنگی، همکاران فرهنگی و مشاوران مدرسه های حوزه علمیه این استان با عنوان «شیوه های تاثیرگذاری ارتباط سالم و شیوه های تقویت انگیزه» در بندرعباس برگزار می شود.
مدیر حوزه علمیه خواهران هرمزگان اظهارکرد: نشست با مدیران مدرسه علمیه حضرت زینب (س) میناب، کارگاه آموزشی « کارآمدی طلبه در حوزه خانواده و اجتماع» ویژه مسئولان، اساتید و طلبه ها و همچنین نشست تخصصی ویژه مسئولان و اساتید از دیگر برنامه های جانبی این اجلاس است که روز چهارشنبه در میناب برگزار می شود.
عبادی زاده خاطرنشان کرد: نشست توجیهی با مسئولان، اساتید و طلبه ها و افتتاح کانون مشاوران در مدرسه علمیه خواهران کوثر بندرلنگه از دیگر برنامه های این اجلاس است.
هم اکنون یکهزار و 435 طلبه در 13 مدرسه علمیه خواهران استان هرمزگان مشغول به تحصیل هستند و حدود 150 استاد تدریس آن ها را برعهده دارند.
7195/6048
خبرنگار: رقیه غلامی زاده **انتشار دهنده: خلیل تنیده

* آگاهی از آخرین اخبار استان در کانال تلگرام ایرنا هرمزگان
* لینک جستجو کانال: irnabandarabas@
*ایمیل: irna.hormozgan@yahoo.com

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۹۱۳۳۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حل مسائل نرم افزاری و سخت افزاری هرمز اولویت مدیران دولتی است

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری هرمزگان در جلسه بررسی مسائل و مشکلات پروژه‌های جزیره هرمز به ریاست مهدی دوستی استاندار هرمزگان با حضور معاون عمرانی، مدیرکل دفتر فنی و رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان برگزار شد.

مهدی دوستی ضمن تاکید بر اهمیت نظارت مستمر بر روند اجرای پروژه‌ها، گفت: نباید مسائل نرم افزاری و سخت افزاری قابل حل پیشرفت پروژه‌ها را به تعویق بیاندازد و لازم است مدیران نظارت مستمری بر روند اجرایی داشته باشند.

وی افزود: در ادامه اقدامات شهری در جزیره هرمز، برنامه‌های طرح هادی و بازآفرینی شهری که افزایش زیرساخت‌های جدید تفریحی، آموزشی، بهداشتی و فرهنگی را در پی دارد، طبق زمانبندی انجام می‌شود.

استاندار هرمزگان با اشاره به ظرفیت‌های تعریف شده برای توسعه دریا محور گفت: پایش پیشرفت پروژه‌های آغاز شده در هرمز بویژه توسعه بندر، نیروگاه برق، افزایش ظرفیت آب شرب و پروژه‌های مسکن ملی اهمیت بسیاری دارد چرا که تکمیل زیرساخت‌ها زمینه تعریف اقدامات جدید در جزیره را فراهم می‌کند.

کد خبر 6098238

دیگر خبرها

  • حل مسائل نرم افزاری و سخت افزاری هرمز اولویت مدیران دولتی است
  • اداره کل نوسازی مدارس استان هرمزگان در ارزیابی مدیران ادارات کل حائز رتبه برتر شد
  • فراخوان پذیرش داوطلب برای حوزه علمیه استان
  • مدرسه پسرانه سما شعبه یک بندرعباس، روز معلم را جشن گرفت
  • خیزش دانشگاهی علیه ظلم در جهان آغاز شده است
  • اداره کل نوسازی مدارس هرمزگان در ارزیابی مدیران ادارات کل حائز رتبه برتر شد
  • کارگاه یک روزه جوانی جمعیت برگزار می شود
  • اجرای برنامه همخوانی قرآن در بنا‌های تاریخی قزوین
  • کسی احساس تکلیف کند در برابر مشکلات تسلیم نمی‌شود
  • مراسم عزاداری آخرین مسافر بقیع در مدرسه علمیه خان شیراز