Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - بر اساس تصاويري که امروز از ظاهر شماتيک کارخانه اي موبايل گلکسي اس 9 پلاس سامسونگ منتشر شده به نظر مي رسد حاشيه هاي اين موبايل نسبت به گلگسي اس 8 پلاس تغييراتي کرده که در نتيجه آن در دست گرفتن آن راحت تر از نسل پيشين شده است.
در اين تصاوير که توسط افشاگر مشهور «استيو هِمِرستوفِر» (که با نام «onleaks» شناخته مي شود) منتشر شده، گلگسي اس 9 بيش از اينکه شبيه به گلکسي اس 8 به نظر برسد، به تلفن هاي هوشمند جديد ميان رده گلکسي A8 (بررسي ديجياتو) شبيه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در گلکسي اس 9 پلاس شيب منحني لبه هاي نمايشگر کاهش يافته ولي در عوض عرض اين قسمت افزايش پيدا کرده است.

اين تغييرات موجب شده گلکسي اس 9 پلاس احتمالاً به زيبايي گلکسي اس 8 پلاس به نظر نرسد، ولي از سوي ديگر به دست گرفتن آن در دست راحت تر از قبل باشد. در اين صورت احتمال لمس سهوي لبه هاي نمايشگر نيز کاهش خواهد يافت. همچنين انتظار مي رود سازگاري نمايشگر با محافظ هاي صفحه بهبود پيدا کند. به عبارت ديگر احتمالاً محافظ ها به گونه بهتري روي شيشه نمايشگر قرار گيرند و کمتر حباب هاي هوا زير آنها جمع شود.
همچنين ايوان بلس افشاگر معروف چند روز پيش تصاويري از اجزاي پشتي اين دو تلفن هوشمند را منتشر کرد که خبر از دوربين اصلي تکي گلکسي اس 9 و دوربين دوگانه گلکسي اس 9 پلاس مي داد. به نظر مي رسد بر خلاف گلکسي اس 8 که به دليل جاي نامناسب حسگر اثر انگشت کاربران را به دردسر انداخته بود، اين بار قرار است اين حسگر در فاصله مناسبي از دوربين تعبيه شود تا به اين ترتيب امکان لمس اشتباه دوربين کاهش يابد.
موبايل هاي گلکسي اس 9 و گلکسي اس 9 پلاس قرار است در 6 اسفند ماه توسط سامسونگ رونمايي شوند. بر اساس گفته هاي يک مقام رسمي اين کمپاني که نخواسته نامش فاش شود، سري موبايل هاي گلکسي اس 9 بيش از اينکه بر طراحي جديد تمرکز داشته باشند، بر راحتي کاربران متمرکز هستند.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۹۱۳۳۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین تحولات قیمت نفت

به گزارش بورس تابناک به نقل از نبض بورس، ترجمه: پویا احمدی | قیمت‌های آتی نفت به دلیل ناآرامی‌های ژئوپلیتیکی افزایش یافت؛ همچنین نشانه‌هایی مبنی بر اینکه اوپک پلاس به کاهش کنونی تولید پایبند خواهد ماند نیز وجود دارد. نمایندگان اوپک پلاس هفته آینده جلسه بررسی را برگزار می‌کنند. ادامه این خبر را لطفا در لینک زیر بخوانید : https://nabzebourse.com/000IWa

دیگر خبرها

  • مجرمان حمله تروریستی مسکو تا ابد در جایی شبیه به «تابوت» /حرکت فقط در حالت خمیده و دست به پشت
  • عکس| ۴ طرح سامسونگ برای گلکسی S۲۵ الترا
  • گلکسی M۵۵ رونمایی شد؛ دوربین سلفی ۵۰ مگاپیکسلی، شارژ ۴۵ وات و نمایشگر ۱۲۰ هرتز
  • قیمت گوشی سامسونگ، شیائومی و آیفون ۹ فروردین ۱۴۰۳/ نمای جدید از بازار موبایل
  • افشای اولین جزئیات درباره گلکسی S25 اولترا
  • گوشی شیائومی ردمی نوت ۱۱ + بررسی مشخصات و دوربین Xiaomi Redmi Note 11 (۸ فروردین)
  • گوشی ریلمی 12X چه ویژگی‌هایی دارد؟
  • طراحی و تولید اسپری‌های بینی در حجم های متفاوت برای اولین بار در کشور
  • تجربه علمی-تخیلی رئال با نمایشگر 360 درجه!‏
  • آخرین تحولات قیمت نفت