Web Analytics Made Easy - Statcounter

صبح امروز جشن تکلیف دانش آموزان دختر شهر دوراهک با حضور مسئولان در دبستان دخترانه صبا شهر دوراهک برگزار شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛کبری عالیپور صبح امروز در حاشیه این آیین در گفتگو با خبرنگار سپاس  اظهار داشت: جشن تکلیف، گام نهادن در دوره جدیدی از زندگی معنوی است.

وی گفت: برگزاری جشن تکلیف نمونه بارز از فعالیت‌ مدارس در راستای گسترش فرهنگ دینی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عالی پور افزود: هدف از برگزاری این گونه مراسمات در سطح مدارس، اشاعه و ترویج فرهنگ دینی، قرآنی، توسعه عفاف و حجاب در بین دانش آموزان است.

مدیر دبستان دخترانه صبا تصریح کرد: دختران بعد از رسیدن به تکلیف با رعایت واجبات و ترک محرمات به دنبال کسب فیوضات معنوی و کسب تقوای الهی می شوند.

وی افزود: یکی دیگر از وظایف دختران پس از رسیدن به سن تکلیف علاوه بر انجام واجبات دین عمل به یک واجب مهم دیگری به نام حجاب است.

انتهای پیام/

 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۹۱۳۴۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختتامیه جشنواره سفیران سلامت مدارس شهرستان رزن

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما استان همدان، دانش‌آموزان علاقمند به فعالیت‌های آموزشی، ترویجی و گروهی در حوزه سلامت جسمی، روانی، اجتماعی و معنوی به صورت داوطلب به عنوان "سفیر سلامت" انتخاب شده که وظیفه اصلی آنان انتقال مفاهیم بهداشتی به دانش‌آموزان در مدارس است.

رعایت اصول بهداشت فردی، تغذیه صحیح و اصولی، بهداشت اجتماعی و محیط زیست، بیماری‌های واگیر و غیرواگیر از جمله مواردی است که توسط سفیران سلامت دانش آموزی انتقال داده می‌شود.

هدف از تشکیل سفیران سلامت ارتقای دانش خود مراقبتی و سطح سلامت در جامعه به خصوص نسل جدید است.

دیگر خبرها

  • اختتامیه جشنواره سفیران سلامت مدارس شهرستان رزن
  • جاده ریز به دژگاه و دوراهک در جنوب استان تکمیل می‌شود
  • جشن عبادت وبندگی ۲۲۰ دانش آموز بادرودی
  • برپایی آئین جشن تکلیف دختران سرفاریاب
  • فرهنگ‌سازی در حوزه حجاب همراه با برخورد قهری نتیجه عکس می‌دهد
  • جشنواره فوتسال دانش‌آموزان دختران استان بوشهر برگزار شد
  • مدارس از راه دور چه مدارسی هستند؟ شهریه این مدارس چقدر است؟
  • جواب دانش‌آموز به ساده‌ترین سؤال دینی همه را شوکه کرد+ عکس
  • جشن تکلیف دختران دانش آموز همدانی
  • برگزاری نمایشگاه عکس در هوراند