Web Analytics Made Easy - Statcounter

کانال ۱۰ تلویزیون رژیم صهیونیستی دوشنبه شب مدعی شد «نتانیاهو در دیدار با پوتین گفته در صورتی که جامعه بین‌المللی اقدامی برای توقف حضور نظامی ایران در سوریه و ساخت کارخانه‌های موشک‌های نقطه‌زن در لبنان انجام ندهد، اسرائیل اقدام نظامی خواهد کرد».

نتانیاهو این روز‌ها با مشکلات عدیده‌ای چه در داخل اراضی اشغالی بواسطه فساد‌های اقتصادی‌اش، و چه در خارج از آن بواسطه جنایت‌های رژیم تحت امرش، مواجه است؛ بنابراین توهمات او قابل درک است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اعتراف پسر به فساد پدر!
چندی پیش بود که فایل صوتی «یاییرنتانیاهو» پسر بنیامین نتانیاهو، منتشر شد. فایلی که حکایت از فساد اقتصادی نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی داشت. پسر نتانیاهو در آن فایل خطاب به «اوری مایمون»، پسر یک سرمایه‌دار گازی صهیونیستی یادآوری می‌کند که پدر نخست‌وزیرش چگونه برای انتفاع آن‌ها فساد اقتصادی مرتکب شده است.

عصبانیت نتانیاهو از افشای مشکلات روانی همسرش
همچنین یک فایل صوتی دیگر نیز به تازگی در فضای مجازی منتشر شده، که به افزایش تشویش و اوهام‌پردازی نتانیاهو دامن زده است؛ فایلی که نشان می‌دهد «سارا نتانیاهو» همسر نخست وزیر رژیم صهیونیستی در حال فریاد زدن و ابراز ناراحتی از وضع زندگی خود است! نتانیاهو به قدری از انتشار این فایل عصبانی شده که دستور داده عاملان انتشار آن در فضای مجازی دستگیر شوند. 

به همه این موارد که موجب توهمات نتانیاهو شده است، باید فشار جهانی بواسطه موضوع انتقال پایتخت رژیم جعلی صهیونیستی از «تل‌آویو» به «قدس» و نگرانی و انزوا نتانیاهو از این امر را هم اضافه کرد.

لاف‌زنی نتانیاهو
اما پیرامون لاف‌زنی نتانیاهو درخصوص اقدام نظامی علیه ایران و متحدان منطقه‌ای‌اش، گرچه اینگونه لاف‌زنی‌های مقامات صهیونیستی مسبوق به سابقه است و مصداق همان ضرب‌المثل معروف ایرانی است، اما فقط کافی است ذهن مشوش نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی را متوجه اتفاقی کنیم که ۲۱ سال پیش یعنی در سال ۱۹۹۷ رخ داد و طی آن رژیم صهیونیستی در جریان عملیاتی موسوم به «کشتار الانصاریه» متحمل شکست سنگینی در مقابل حزب الله لبنان شد.

تکنولوژی پیشرفته‌ای که حزب‌الله لبنان ۲۱ سال پیش به آن مجهز بود  
در جریان عملیات موسوم به «کشتارالانصاریه» در جنوب لبنان که مستند آن چندی پیش تحت عنوان «باتلاق اسرائیل در جنوب» منتشر شد، نیرو‌های حزب‌الله در سال ۱۹۹۷ با بکارگیری یک تکنولوژی پیشرفته به راحتی توانستند با شنود مکالمات میان دو خلبان صهیونیستی، عملیات تجاوزکارانه صهیونیست‌ها را خنثی کنند و ۴۰ کماندوی متجاوز صهیونیستی را به درک بفرستند. 

همانطور که اشاره شد عملیات فوق‌الذکر در سال ۱۹۹۷ یعنی ۲۱ سال پیش رخ داد یعنی در زمانی که قدرت حزب‌الله لبنان یک سوم قدرت فعلی این نیروی مردمی هم نبود؛ بنابراین نتانیاهو که این روز‌ها به تهدید ایران و همپیمانانش مبادرت می‌ورزد باید تاریخ قطور شکست‌های مفتضحانه ارتش رژیم صهیونیستی را در دو دهه اخیر مرور کند.

 

منبع: افکارنيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۹۱۳۵۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تداوم تظاهرات شهرک‌نشینان علیه «نتانیاهو»

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، سرزمین‌های اشغالی بار دیگر صحنه اعتراض شهرک‌نشینان صهیونیست علیه «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی بوده است.

بنا بر گزارش رسانه‌های رژیم صهیونیستی ده‌ها شهرک‌نشین معترض نزدیک محل اقامت نتانیاهو در «قیساریا» دست به تظاهرات زده‌اند.

این رسانه‌ها تاکید کردند که صهیونیست‌های معترض خواهان برکناری نتانیاهو از مقام نخست‌وزیری رژیم صهیونیستی و امضای توافق مبادله اسیران میان رژیم صهیونیستی و مقاومت فلسطین در نوار غزه شده‌اند.

شب گذشته نیز خبرنگار الجزیره گزارش داد که هزاران شهرک‌نشین صهیونیست در برابر ساختمان وزارت جنگ این رژیم در تل‌آویو دست به تظاهرات زده‌اند.

همچنین رسانه‌های عبری زبان گزارش دادند که صدها معترض صهیونیست نیز در برابر محل اقامت نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در منطقه اشغالی «قیساریا» دست به تظاهرات زده و خطاب به نتانیاهو شعار داده‌اند: پیش از اسیران به محل اقامتت بازنگرد.

گفتنی است با تداوم جنگ علیه نوار غزه و عدم کسب هرگونه دستاورد نظامی از سوی رژیم صهیونیستی انتقادها در سرزمین‌های اشغالی علیه بنیامین نتانیاهو نخست‌وزیر این رژیم و کابینه وی شدت گرفته است. مخالفان نتانیاهو وی را به خریدن وقت برای باقی‌ماندن در قدرت جهت فرار از محاکمه در پرونده‌های قضائی اقامه‌شده علیه او متهم می‌کنند. علاوه بر این خانواده‌های اسیران صهیونیست خواهان آن هستند که رژیم صهیونیستی بدون اتلاف وقت و به هر قیمتی اسیران صهیونیست نزد مقاومت را در جریان توافق با مقاومت فلسطین آزاد کند و از ادامه حمله‌های بی فایده به نوار غزه که علاوه بر کشتار فلسطینیان کشتار این اسیران را نیز در پی دارد دست بردارد.

کد خبر 6091498

دیگر خبرها

  • تظاهرات علیه نتانیاهو در قلب تل‌آویو
  • تشدید اختلاف نظر میان مقامات کابینه نتانیاهو/ ادعاهای نظامی تل‌آویو درهم شکست
  • تشدید اختلاف نظر میان مقامات کابینه نتانیاهو/ ادعاهای نظامی تلاویو درهم شکست
  • ژنرال صهیونیست: حزب‌الله منطقه امنیتی حائل در داخل اسرائیل ایجاد کرده است
  • تداوم تظاهرات شهرک‌نشینان علیه «نتانیاهو»
  • نبیه بری: منتظر دریافت پیشنهاد فرانسه درخصوص کاهش تنش هستیم
  • «لاپید»: اگر نخست‌وزیر بودم عملیات علیه رفح را لغو می‌کردم
  • جبهه متحد دیپلماسی پارلمانی برای اقدام هماهنگ علیه رژیم صهیونیستی ایجاد شود
  • تیتر خاص رسانه عربی درباره ایران/ تحلیل وضعیت اقتصادی پس از «آغاز عصر تحول»
  • تیتر خاص رسانه عربی در مورد ایران/ تحلیل وضعیت اقتصادی پس از «آغاز عصر تحول»