Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت فریدونکنار از اختصاص بیش از ۲ میلیارد تومان تسهیلات برای بسته رونق تولید در این شهرستان خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا  اسماعیل اسماعیلی رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت فریدونکنار در گفت‌وگو با خبرنگار بصیرنیوز، اظهار کرد: در سال جاری چهار واحد تولیدی از این شهرستان برای بسته رونق تولید در سامانه بهین‌یاب ثبت‌نام کردند که از این واحدها سه واحد در حال پیگیری برای تخصیص اعتبار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 
وی با اشاره به اینکه تمامی این واحدهای تولیدی توانستند مصوبه استانی را دریافت کنند، خاطرنشان کرد: یک واحد تولیدی مبلغ ۵۰۰ میلیون تومان تسهیلات را دریافت کرده و دو واحد دیگر از فریدونکنار با تکمیل مدارک مبلغ یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان تسهیلات دریافت می‌کنند.
 
رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت فریدونکنار تصریح کرد: درحالی که سه میلیارد و صد میلیون تومان از این شهرستان برای طرح‌های تولیدی تقاقضا داده شده بود اما کارگروه استان برای فریدونکنار مبلغ دو میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان را تخصیص داده است.
 
اسماعیلی یادآور شد: در سال گذشته یک میلیارد و ۹۵۰ میلیون تومان برای بسته رونق تولید فریدونکنار در نظر گرفته شده بود که امسال این مبلغ ۲۵۰ میلیون تومان افزایش پیدا کرد.
 
وی همچنین با بیان اینکه بافت فریدونکنار بیشتر در زمینه کشاورزی گرایش دارد، گفت: ایجاد شهرک و یا شرکت‌های صنعتی به علت بافت کشاورزی و گرانی زمین در فریدونکنار امکانپذیر نیست.     انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۹۱۳۶۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشتارگاه طیور فسا با ۱۰۰ کارگر به چرخه تولید بازگشت

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام والمسلمین سید کاظم موسوی عصر یکشنبه در جریان سفر به شهرستان فسا با بیان اینکه با ورود ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری استان فارس و تعامل با دیگر دستگاه‌ها مشکل این واحد تولیدی حل شده است گفت: واحد کشتارگاه صنعتی جهان‌زرین فسا چهار سال تعطیل بود و این مساله باعث بیکاری عده زیادی شده بود.

رئیس کل دادگستری استان فارس افزود: ستاد اقتصاد مقاومتی با هدف تحقق شعار سال و عمل به منویات رهبر معظم انقلاب مبنی بر حمایت از تولید و در راستای حمایت حقوقی و قضائی از واحدهای تولیدی و صنعتی پیگیری رفع تعطیلی این واحد صنعتی را در دستور کار قرار داد.

رئیس کل دادگستری استان فارس گفت: فعالیت ستاد اقتصاد مقاومت دادگستری استان فارس در پیگیری مشکلات ۸۰ واحد دارای مشکل ادامه دارد و با مدیریت و نظارت مستقیم معاون قضائی دادگستری استان فارس در هر هفته با تشکیل دو جلسه در اتاق بازرگانی استان فارس و شهرک صنعتی شیراز مشکلات واحدهای صنعتی پیگیری و گره‌ها و موانع موجود در مسیر فعالیت اقتصادی آنان شناسایی و با کمک مسئولان رفع می‌شود.

وی گفت: بررسی کمبود مواد اولیه، عدم وصول مطالبات، کمبود نقدینگی و سرمایه در گردش و مشکلات بانکی و دریافت تسهیلات بانکی و همچنین هماهنگی با ادارات آب و برق و سایر دستگاه‌های خدمات‌رسان از جمله مواردی است که در بازدیدهای میدانی و هدفمند از واحدهای صنعتی و تولیدی در سراسر استان فارس توسط ستاد اقتصاد مقاومت دادگستری استان فارس پیگیری می‌شود.

موسوی در پایان گفت: حل و فصل مشکلات واحد تولیدی کشتارگاه صنعتی طیور «جهان زرین» فسا سبب می‌شود که علاوه بر اشتغال ۱۰۰ نفر به صورت مستقیم، زمینه فعالیت اقتصادی ۳۰۰ نفر دیگر به صورت غیر مستقیم فراهم شود.

کد خبر 6097673

دیگر خبرها

  • کشتارگاه طیور فسا با ۱۰۰ کارگر به چرخه تولید بازگشت
  • بازگشت واحد تولیدی فرآورده‌های گوشتی سامان به چرخه تولید
  • جلوگیری از بیکار شدن ۷۸۰۰ کارگر استان مرکزی در سال گذشته
  • تامین ۷۰ درصدی لوله و اتصالات کشاورزی از تولیدکنندگان داخلی
  • خروج از ورشکستگی یک واحد تولیدی مکمل غذایی دام و طیور
  • نوسازی ۴۰۰ هزار واحد نهضت ملی مسکن در قالب نوسازی بافت‌های فرسوده تا پایان سال
  • احیا ۱۶ واحد تولیدی و صنعتی در استان اردبیل
  • ۱۶ واحد تولیدی و صنعتی در استان اردبیل احیا شد
  • احیای ۱۶ واحد تولیدی و صنعتی در استان اردبیل
  • هیچ واحد تولیدی به‌خاطر آرا قضایی در گرمسار تعطیل نشد