Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-29@15:57:22 GMT

نقد مصلحانه باعث امیدآفرینی و شادابی در جامعه می‌شود

تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۹۱۳۹۲۶

نقد مصلحانه باعث امیدآفرینی و شادابی در جامعه می‌شود

زنجان-معاون سیاسی و امنیتی استانداری زنجان بابیان اینکه نقد مصلحانه و منصفانه خوب است و باعث امیدآفرینی و شادابی در جامعه می‌شود، گفت: حتی برخی مواقع نقد هم باعث امیدآفرینی می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، سید بیوک موسوی ظهر سه‌شنبه در جلسه ستاد دهه فجر، ارائه گزارش‌ها در خصوص برگزاری برنامه‌های دهه فجر را خوب اعلام کرد و افزود: برگزاری این برنامه‌ها توسط دستگاه‌های اجرایی طبیعی است و باید عملکرد و اقدامات ۴۰ ساله دولت به خوبی اطلاع‌رسانی و بیان شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با بیان اینکه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در عرصه‌های مختلف دستاوردهای خوبی دارد، ادامه داد: فعالیت‌های بزرگی در بخش‌های مختلف بعد از پیروزی انقلاب اسلامی در سطح نقاط مختلف استان بخصوص در روستاها انجام شده است.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری زنجان بابیان اینکه خیلی از مراکز تولیدی قبل از انقلاب نبودند، افزود: امروز مراکز تولیدی زیادی در استان فعال شده‌اند و این امر اشتغال و توسعه اقتصادی را برای استان به همراه داشته است.

موسوی تحصیل ۶۰ هزار دانشجو در دانشگاه‌های استان زنجان را از برکات نظام جمهوری اسلامی اعلام کرد و افزود: قبل از انقلاب تنها دانشکده کشاورزی با ۱۰۰ نفر دانشجو در استان فعال بود در حالی که امروز شاهد توسعه کمی و کیفی دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی در استان زنجان هستیم.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری زنجان با یادآوری اغتشاشات دی ماه سال جاری، افزود: با حضور هوشمند انه مردم درصحنه و محکوم کردن این اغتشاشات توطئه‌های دشمنان خنثی شد.

وی به حفظ حرمت ایام فاطمیه طی دهه فجر تأکید کرد و گفت: شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) مصیبت عظیمی برای مسلمانان است و در این راستا باید حرمت این ایام حفظ شود. 

معاون سیاسی و امنیتی استانداری زنجان افزود: خوشبختانه در استان زنجان همدلی و همراهی و مودت خوبی وجود دارد و شکافی بین مدیران وجود ندارد. 

موسوی از مدیران خواست کارنامه ۴۰ ساله دولت را به خوبی تبیین کنند و در بین مردم باشند.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۹۱۳۹۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

از ظرفیت های موجود در جامعه هنرمندان مهاجر استقبال می کنیم

به گزارش روابط عمومی اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری تهران در جلسه مشترکی که با حضور سرپرست اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری تهران و جمعی از هنرمندان افغانستانی در دفتر امور اتباع برگزار شد حیدری عنوان کرد:هنرمندان نیز همچون روحانیون، ورزشکاران، فرهیختگان، از اثر گذاران جامعه مهاجرین هستند و باید از ظرفیت های موجود در این قشر برای آموزش و توانمند سازی مهاجرین استفاده شود.

حیدری همچنین افزود: تلاش می کنیم تا با پیگیری مسائل هنرمندان به عنوان سفیران صلح و بازوهای توانمند جامعه مهاجر در حد توان و مطابق قوانین جمهوری اسلامی ایران برای سهولت در انجام امور فرهنگی کنار آنها باشیم.

 حیدری گفت هنرمندان مهاجر به عنوان قشر آگاه و فرهیخته، مسئولیت سنگین تری را برای آگاه سازی جامعه مهاجر نسبت به قوانین جامعه میزبان دارند و از آنها درخواست نمود تا با آگاهی بخشی و اقدامات فرهنگی تاثیر گذار در همکاری با این اداره کل اقدام نمایند.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • در جنگ‌ روایت‌ها به رسانه‌ها جدی‌تر توجه کنیم
  • فرج‌الله شوشتری به‌عنوان سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری سمنان منصوب شد
  • از ظرفیت های موجود در جامعه هنرمندان مهاجر استقبال می کنیم
  • نیاز به یک انقلاب اداری و دولتی داریم
  • ما نیاز به یک انقلاب اداری و دولتی داریم
  • همه ادارات شهرستان دشتی باید کتابخانه داشته باشند
  • دستگاه‌های مختلف مردمی و فرهنگی در انتخابات همکاری داشتند
  • اردو‌های جهادی، گام‌هایی استوار در مسیر محرومیت‌زدایی
  • سپاه همواره در صحنه حضور دارد
  • امنیت حاکم بر هرمزگان ناشی از وحدت شیعه و سنی است