Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خرداد»
2024-05-06@16:30:30 GMT

کرایه فرودگاه امام تا تهران ۱ میلیون تومان!

تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۹۱۴۳۴۲

خرداد: با توجه به لغو تعداد زیادی پرواز فرودگاه امام خمینی (ره) و انسداد برخی آزادراه‌های منتهی به این فرودگاه، رانندگان از مسافران برای مسیر فرودگاه-تهران یک میلیون تومان کرایه درخواست می‌کنند.
به گزارش خرداد به نقل از تسنیم، عضو هیئت مدیره شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) 8 بهمن (دو روز پیش) با تاکید بر این‌که فرودگاه امام کاملا بازگشایی شده است به مسدود شدن اتوبان‌های تهران-قم و تهران ساوه اشاره کرد و افزود: با توجه به لغو شدن پروازها،‌ مسافران فرودگاه امام را در هتل مجموعه به ظرفیت 1800 نفر اسکان دادیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


علی رستمی با بیان این‌که در جاهای مختلف فرودگاه فلاسک‌های بزرگ چای و 10 هزار لیوان کاغذی قرار داده‌ایم، افزود: به غرفه‌داران اولتیماتوم داده‌ایم در صورت اعتراض یک مسافر در خصوص گرانفروشی (اگر حق هم با مسافر نباشد) دیگر اجازه فعالیت آنها را در فرودگاه نمی‌دهیم.
وی تصریح کرد:‌ به تاکسی‌های فرودگاه هم اعلام کرده‌ایم در صورت نارضایتی یک مسافر دیگر اجازه ورود آنها را به فرودگاه نخواهیم داد.
دو روز از این اظهارات می‌گذرد و بخش زیادی از پروازهای فرودگاه امام خمینی (ره) لغو شده است. در این شرایط مسافران از سفر مانده برای عزیمت به شهرهای خود (از جمله تهران) با مصیبت جدیدی روبرو شده‌اند.
ماجرا از این قرار است که تاکسی داران برای انتقال مسافران به رباط‌کریم و تهران به ترتیب درخواست 500 و یک میلیون تومان را می‌کنند. یکی از مسافران در این‌باره به تسنیم گفت:‌ متاسفانه رانندگان در نبود نظارت و با وجود وعده‌های متعدد برای جلوگیری از بروز نابسامانی در حمل‌ونقل فرودگاه‌ امام، رانندگان برای مسیر فرودگاه تا تهران یک میلیون تومان می‌خواهند، یعنی نفری 250 هزار تومان.
وی بیان کرد: رانندگان خودروهای خود را در پارکینگ،‌پارک کرده‌اند و به میان مسافران می‌آیند و پیشنهادات خود را (کرایه 500 هزار تومانی تا رباط کریم و یک میلیون تومانی تا تهران) ارائه می‌کنند.
لازم به ذکر است که تماس با عضو هیئت مدیره شهر فرودگاهی امام با توجه به اظهارات دو روز قبل وی، برای پیگیری این موضوع بی نتیجه ماند. برچسب ها: فرودگاه امام ، تهران ، تاکسی ، کرایه

منبع: خرداد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۹۱۴۳۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پروازهای فرودگاه ایلام لغو شد

به گزارش خبرنگار مهر، طبق اعلام فرودگاه ایلام، پروازهای شرکت‌های هواپیمایی آسمان و ایران ایر در روز دوشنبه مورخ ۱۴۰۳/۰۳/۱۷ در مسیر تهران - ایلام - تهران به علت پایین بودن دید افقی باطل اعلام شده است.

بارش شدید باران از صبح امروز مناطق مختلف استان ایلام را فرا گرفته است.

کد خبر 6097853

دیگر خبرها

  • پرواز‌های فرودگاه ایلام لغو شد
  • هشدار هواشناسی به رانندگان: جاده‌ های ۱۱ استان بارانی است
  • پروازهای فرودگاه ایلام لغو شد
  • معرفی پایانه های اتوبوسرانی تهران
  • یک افسر روسی، مسئول آموزش رانندگان در تهران قدیم!
  • گلایه مسافران تهران - یزد از وضعیت نامناسب فضای داخلی قطار مسافربری + فیلم
  • آموختن اتول‌رانی زیر تابلو پرستو | مسئول آموزش رانندگان یک افسر روسی بود
  • چرا در تهران قدیم خودرو‌ها وسط خیابان پارک می‌کردند؟
  • جولان اولین اتوبوس‌های فرنگی در پایتخت | کرایه هر مسافر ۳شاهی
  • پرواز‌های فرودگاه اهواز برقرار است / مسافران از وضعیت پروازی خود مطلع شوند