Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا- مديرکل کميته امداد استان اردبيل از استقرار 200 پايگاه ثابت و سيار جمع‌اوري کمک‌هاي مرمي در جشن نيکوکاري خبر داد و گفت: جشن نيکوکاري امسال در روزهاي 16، 17 و 18 اسفندماه در سراسر استان اردبيل برگزار مي‌شود.

به گزارش خبرگزاري آريا از اردبيل، حسين دشتي ظهر امروز در جلسه بررسي ميزان کمک‌هاي مردمي به نيازمندان در اردبيل اظهار داشت: اردبيلي‌هاي خير تا کنون بيش از يک‌ ميليارد تومان به جشن نيکوکاري کمک کرده‌اند و تمهيدات لازم براي هر چه باشکوه‌تر برگزار شدن جشن نيکوکاري در سال‌ 96 صورت گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي بيان کرد: با همکاري سازمان صدا و سيما، سازمان دانش‌آموزي، آموزش و پروش، بسيج و شهرداري اردبيل تلاش داريم شادي‌بخش کانون خانوار تحت حمايت و اقشار آسيب‌پذير اين استان باشيم که در اين راستا جشن نيکوکاري در آستانه سال نو و با هدف تأمين نيازهاي ضروري خانوار تحت حمايت و افراد نيازمند برگزار مي‌شود تا آنها نيز با آرامش خاطر سال جديد را آغاز کنند.
دشتي با اشاره به اينکه جشن نيکوکاري سال 96 در روزهاي 16، 17 و 18 اسفندماه برگزار خواهد شد، تصريح کرد: اين جشن چهارشنبه 16 اسفندماه در مدارس سراسر استان، پنجشنبه 17 اسفندماه در پايگاه‌هاي کميته امداد در سطح شهر و جمعه 18 اسفندماه در ميعادگاه‌هاي نماز جمعه برگزار مي‌شود.
مديرکل کميته امداد استان اردبيل با بيان اينکه خيران اردبيلي مي‌توانند کمک‌هاي نقدي و غيرنقدي خود را به 200 پايگاه ثابت و سيار مستقر در سطح استان تحويل دهند، گفت: 170 هزار پاکت جشن نيکوکاري نيز بين دانش‌آموزان اردبيلي توزيع شده است.
وي افزود: همواره شاهد افزايش کمک‌هاي مردمي به کميته امداد هستيم و حسن اعتماد عمومي به اين نهاد موجب افزايش روزافزون کمک‌هاي خيران و نيکوکاران شده است که هر چقدر اين کمک‌ها بيشتر شود به همان ميزان مي‌توانيم پاسخگوي نيازهاي ضروري نيازمندان باشيم.
دشتي اظهار کرد: کمک‌هاي مردمي در سريع‌ترين زمان ممکن به دست خانوار تحت حمايت و افراد بي‌بضاعت مي‌رسد و تمامي خدمات کميته امداد بر اساس سيستم نيازسنجي صورت مي‌گيرد که در آن نيازهاي اساسي خانوار تحت حمايت طبقه‌بندي شده و اين امر تسهيل و تسريع روند رسيدگي به امور مددجويان را رقم زده است.
مديرکل کميته امداد استان اردبيل با بيان اينکه اردبيلي‌هاي خير بيش از دو ميليارد و 800 ميليون تومان در سال 95 به جشن نيکوکاري کمک کرده بودند، تصريح کرد: کمک‌هاي مردم اردبيل در جشن نيکوکاري سال گذشته نسبت به مدت مشابه خود در سال 94، حدود 31 درصد رشد داشته است.
وي بيان کرد: خيران دو ميليارد و 370 ميليون تومان در جشن نيکوکاري سال 95 به‌ صورت غيرنقدي به مددجويان تحت حمايت کمک کرده بودند و 430 ميليون تومان نيز در جشن نيکوکاري سال گذشته به‌صورت نقدي به خانوار تحت حمايت کمک شده بود.
دشتي با اشاره به کمک 160 ميليون توماني دانش‌آموزان در جشن نيکوکاري سال 95 به همنوعان نيازمند خود افزود: درصدد هستيم با ترويج سنت‌هاي حسنه اسلامي در بين کودکان و نوجوانان، ياري‌رساني به نيازمندان را از همان دوران کودکي به آن ها بياموزيم.


منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۹۱۴۳۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رشد ۲۶ درصدی مشارکت های مردمی در کمیته امداد

حبیب‌الله آسوده اظهار کرد: طی ۱۲ ماه سال گذشته در مجموع ۲۰ هزار و ۹۲۵ میلیارد تومان در حوزه مشارکت‌های مردمی جمع‌آوری شده که از این میزان، ۲۶۹۹ میلیارد تومان آن مربوط به زکوات، ۴۵۷۲ میلیارد آن مربوط به اکرام و ایتام و ۹۳۱ میلیارد تومان آن مربوط به صدقات است.

وی با بیان اینکه ۱۲۰ درصد برنامه عملیاتی طی سال گذشته در معاونت کمیته امداد محقق شده است.

به گفته آسوده، میزان مشارکت‌های مردمی در سال ۱۴۰۲ نسبت به سال گذشته با رشد ۲۶ درصدی همراه بوده است.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد خاطرنشان کرد: صدقات جمع‌آوری شده در کمیته امداد در امور معیشتی، تامین جهیزیه و لوازم ضروری زندگی، امور تحصیلی و درمان خانواده‌های تحت حمایت هزینه می‌شود.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • اجرای گام سوم طرح یاس (یاران آسیب ستیز) در اردبیل
  • توزیع ۵۰۰ کیسه آرد در بخش گافر و پارامون بشاگرد
  • گام سوم طرح یاس در اردبیل اجرا می‌شود
  • رشد ۲۶ درصدی مشارکت های مردمی در کمیته امداد
  • تصادف مرگبار در خوزستان ۴ نفر را به کام مرگ کشاند
  • حمایت بیش از ۲۵۰۰ معلم اردبیلی از ایتام
  • راه اندازی پایگاه هوشمند سرای بازی کودک در مساجد
  • پرداخت ۶۰ درصد بودجه مصوب اشتغال مددجویان کمیته امداد اردبیل
  • فعالیت‌های جمعیت هلال احمر اردبیل در مسیر رشد قرار دارد
  • افزایش ۱۲ درصدی درآمد داروخانه‌های هلال احمر اردبیل