Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-24@06:49:01 GMT

نمایش خیابانی زیر پوست شهر در بوشهر اجراء شد

تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۹۱۴۳۹۶

نمایش خیابانی زیر پوست شهر در بوشهر اجراء شد

نمایش خیابانی زیر پوست شهر در بوشهر که توسط معاونت اجتماعی و پیشگیری از جرم دادگستری استان بوشهر تولید و به اجرا درآمد با استقبال شهروندان بوشهری روبه‌رو شد. ۱۰ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۵ استانها بوشهر نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بوشهر، نویسنده و کارگردان نمایش زیر پوست شهر در گفت‌وگو با خبرنگاران  در بوشهر با تاکید بر کاهش آسیب‌های اجتماعی و نقش هنرمندان در این عرصه اظهار داشت: در راستای کاهش‌های آسیب‌های هنرمندان نقش مهمی در جامعه دارند که در این راستا نمایش‌های خیابانی برای بهره‌مندی مردم و افزایش آگاهی آنان ارائه می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمد مظفری با بیان اینکه نمایش خیابانی زیر پوست شهر در بوشهر در این راستا اجراء شد خاطر نشان کرد: نمایش خیابانی زیر پوست شهر در بوشهر که توسط معاونت اجتماعی و پیشگیری از جرم دادگستری استان بوشهر تولید و به اجرا درآمد با استقبال شهروندان بوشهری روبه‌رو شد.

وی بیان کرد: نمایش  یاد شده برای پیشگیری از جرم و مقابله به آسیب‌های اجتماعی تولید و سعی شده مطالب آموزشی را در حوزه آسیب‌های اجتماعی درقالب نمایشی در فضای باز در سطح بوشهر و دیگر نقاط  استان اجرا شود.

مظفری با بیان اینکه شیوه اجرایی این نمایش شورایی است گفت: این شیوه نمایش به شهروندان  و تماشاگران اجازه می‌دهد تا به نمایش ورود کرده و به اظهار نظر در خصوص مسائل مطرح شده ارائه دهند و این مهم سبب استقبال شهروندان از اجرای نمایش در نقاط مختلف  شهر بوشهر شده است.

کارگردان نمایش  زیر پوست شهر طلاق، اعتیاد، فضای مجازی  و خشونت را از مهمترین آسیب‌های مطرح شده در این نمایش عنوان کرد و افزود: بسیاری از خانواده‌ها با دیدن نمایش نظرات و تجربیات خود را در طول اجرای نمایش با بقیه مخاطبان به اشتراک می‌گذارند و با دیگر مخاطبان و عوامل نمایش در خصوص آسیب‌های اجتماعی به بحث و تبادل نظر می‌پردازند.

 گروه تئاتر ایلیا با همکاری معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان بوشهر پیش از این نیز دو نمایش دیگر را با موضوع پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی تولید و در سطح استان بوشهر اجرا کرده است.

انتهای پیام/ ت

R41363/P1336/S6,53/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۹۱۴۳۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فعالیت ۴۲ مرکز مشاوره در لرستان

همایون عمودی زاده اظهار کرد: مرکز اورژانس اجتماعی ۱۲۳ و صدای مشاور ۱۴۸۰ جزو فعالیت‌های سازمان بهزیستی در راستای ارتقاء توانمندی‌های افراد در معرض آسیب و آسیب دیدگان اجتماعی جهت مقابله با مسائل اجتماعی در شرایط بحرانی است.

وی اضافه کرد: ارتقاء توانمندی‌های افراد در معرض آسیب و آسیب دیدگان اجتماعی جهت مقابله با مسائل اجتماعی در شرایط بحرانی از طریق ارائه خدمات تخصصی و به موقع اورژانس اجتماعی و همچنین شناسایی آسیب‌های اجتماعی نو پدید با توجه به گستردگی اهداف، سازمان بهزیستی بسیار مهم است.

 مدیرکل بهزیستی لرستان از فعالیت ۴۲ مرکز مشاوره در استان به صورت دولتی و غیردولتی به جامعه هدف خبرداد و افزود: در زندگی امروز با توجه به استرس‌ها و اضطراب‌هایی که در زندگی وجود دارد همه مردم نیازمند خدمات مشاوره‌ای هستند و از آنجا که دسترسی به مراکز مشاوره حضوری ممکن است موجب به وجود آمدن چالش‌هایی در زندگی افراد شود لذا خط تلفنی صدای مشاور سازمان بهزیستی، برای ارائه خدمات مشاوره رایگان فعال است.

عمودی زاده تصریح کرد: این سامانه تلفنی همه روزه از ساعت ۸ صبح لغایت ۲۴ به صورت رایگان فعال است.

وی از فعالیت ۱۱ مرکز اورژانس اجتماعی در استان خبر داد و گفت: این مراکز آمادگی لازم برای ارائه خدمات به جامعه هدف در لرستان را دارند.

 

باشگاه خبرنگاران جوان لرستان خرم آباد

دیگر خبرها

  • طراحی الگوهای جدید برای جشن‌های خیابانی در تهران
  • الگوی جدیدی برای جشن‌های خیابانی در تهران
  • بهترین روش دوش گرفتن برای اجتناب از آسیب رسیدن به پوست
  • شعر طنز یک اقدام بدیع در دستگاه قضا است
  • فعالیت ۴۲ مرکز مشاوره در لرستان
  • نمایش خیابانی «لکه‌های پاک»؛ بازتابی از حادثه عاشورای تاریخی حرم رضوی
  • خبرهای خوب مقابله با آسیب‌های اجتماعی مرتبط با زن و خانواده
  • ساماندهی ۷ هزار و ۲۹۸ آسیب‌دیده اجتماعی
  • ببینید | بخش چهارم صحبت‌های مهم رئیس قوه قضاییه در رابطه با آسیب های اجتماعی
  • اعلام جدول اجرای عموم نمایش‌های منتخب خیابانی تئاتر رضوی