Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر امور سینمایی حوزه هنری استان فارس گفت: فیلم‌های « آینه بغل»، « عشقولانس»، «کمدی انسانی» و « سد معبر» در سینماهای شیراز اکران می‌شود. ۱۰ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۱ استانها فارس نظرات

رسول شهابیان در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در شیراز، با اشاره به برنامه سینماهای شیراز اظهار داشت: فیلم‌های « آینه بغل»، « عشقولانس»، «کمدی انسانی» و « سد معبر» در سینماهای شیراز اکران می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیر امور سینمایی حوزه هنری استان فارس از اکران «آینه بغل» در سینما سعدی و ایران خبر داد و افزود: فیلم کمدی "آینه بغل" آخرین ساخته منوچهر هادی است و در این فیلم محمدرضا گلزار، جواد عزتى، یکتا ناصر، نازنین بیاتى، سیامک صفرى، مه‌لقا باقرى، رضا نیکخواه و بهاره رهنما به ایفای نقش می‌پردازند.

شهابیان از اکران «سد معبر» در سینما شیراز خبر داد و بیان کرد: این فیلم مضمونی کاملا اجتماعی دارد و داستان یک کارمند اداره شهرداری را روایت می‌کند که در تلاش است وضعیت زندگی خود را تغییر دهد اما در این راه با همسر خود مشکل پیدا می‌کند.  

وی با اشاره به اکران "کمدی انسانی" در سینما پیام گفت: این فیلم یک کمدی-تراژدی است که از دهه 30 تا دهه 60 را روایت می‌کند و داستان فراز و فرودهای شخصیتی را به تصویر می‌کشد که مجبور است شبیه مردمان پیرامونش شود.

مدیر امور سینمایی حوزه هنری استان فارس از اکران فیلم « عشقولانس» در سینما فلسطین سخن گفت و افزود: این فیلم به کارگردانی و نویسندگی محسن ماهینی و تهیه‌کنندگی عبدالله باکیده در ژانر کمدی است که به روابط و مشکلات بین زن و مرد می‌پردازد. 

انتهای پیام/ 

R41382/P1336/S6,61/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۹۱۴۹۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهم ترین خبرهای ورزشی فارس

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز فارس، از پیروزی فجر شهید سپاسی شیراز  مقابل دریا کاسپین بابل تا دعوت چهار کشتی گیر استان فارس به اردوی تیم ملی کشتی فرنگی بزرگسالان را در این بسته خبری بخوانید.

******************

نخستین میزبانی فوتبال شیراز در سال جدید با پیروزی همراه شد.
از هفته بیست و پنجم مسابقات لیگ دسته اول فوتبال کشور ،  تیم‌های فجر شهید سپاسی شیراز و دریا کاسپین بابل در ورزشگاه حافظیه شیراز به مصاف هم رفتند که این دیدار با تک گل شاهین طاهرخانی به سود تیم زردپوشان شیرازی به پایان رسید.

دیدار شهر راز شیراز دیگر نماینده لیگِ یکیِ فارس با نفت مسجد سلیمان هم ۲ بر ۱ به سود تیم خوزستانی پایان یافت.

در جدول رده‌بندی، تیم‌های خیبر خرم‌آباد، چادرملو اردکان و فجرسپاسی شیراز در رتبه‌های اول تا سوم و تیم شهر راز در رده سیزدهم قرار دارد.
******************
امیر رضا ده بزرگی، میثم دلخانی، محمدرضا گرایی و محمدرضا رستمی چهار کشتی گیر استان فارس به اردوی تیم ملی کشتی فرنگی بزرگسالان برای شرکت در رقابت‌های قهرمانی آسیا دعوت شدند.

این اردو از ۱۵ تا ۲۴ فروردین در تهران برگزار می‌شود.

رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی‌آسیا ۲۷ و ۲۸ فروردین در بیشکک قرقیزستان برگزار می‌شود.
**************** ***
در مراسمی از روسای هیات‌های ورزشی شهرستان سپیدان تجلیل شد. در این شهرستان ، ۲۳ هیات ورزشی مشغول به فعالیت هستند.

دیگر خبرها

  • مهم ترین خبرهای ورزشی فارس
  • آمار فروش اکران نوروزی؛ یکه‌تازی تمساح خونی
  • وضعیت اکران سینماهای مشهد در شب‌های قدر چگونه است؟
  • استقبال چشمگیر قمی‌ها از فیلم‌های نوروزی در سینما «بازار شهر»  
  • قسمت دوم و سوم فیلم‌های کمدی چه سرانجامی داشته‌اند؟
  • استقبال چشمگیر قمی‌ها از فیلم‌های نوروزی در سینما «بازار شهر»
  • ۱۱۳ هزار نفر به تماشای فیلم‌های نوروزی در سینماهای خراسان رضوی نشستند
  • مرگ ۶ نفر بر اثر غرق شدن در باتلاق
  • تلویزیون امسال هم به نفع سینما کنار نکشید؟
  • سینماهای ایران در این تاریخ‌ها تعطیل است