Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-26@12:49:37 GMT

۳۸۰ تصادف در ۳ شهر خوزستان در مدت یک ماه

تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۹۱۴۹۵۳

۳۸۰ تصادف در ۳ شهر خوزستان در مدت یک ماه

رئیس مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی آبادان گفت: ۳۸۱ مأموریت تصادفی در سه شهر حوزه دانشکده علوم پزشکی آبادان در دی‌ماه امسال داشتیم که منجر به اعزام حادثه‌دیدگان به نزدیک‌ترین بیمارستان محل شد. ۱۰ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۲ استانها خوزستان نظرات

شهرام مقام در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در آبادان، اظهار داشت: در دی‌ماه امسال تعداد 381 مأموریت تصادفی در سه شهر حوزه دانشکده علوم پزشکی آبادان داشتیم که منجر به اعزام حادثه‌دیدگان به نزدیک‌ترین بیمارستان محل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بابیان اینکه 12 مورد از این تعداد با انجام درمان در محل مأموریت پایان پذیرفت، عنوان کرد: مرکز فوریت‌های پزشکی آبادان در دی‌ماه سال جاری یک هزار و 445 مأموریت را به ثبت رساند.

مقام افزود: از این تعداد، بالغ‌بر 864 مأموریت مربوط به شهرستان آبادان بود و پس‌ازآن خرمشهر با 389 و شادگان با 192، بیشترین تعداد مأموریت را به خود اختصاص دادند.

رئیس مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی دانشکده علوم پزشکی آبادان گفت: در مأموریت‌های غیر تصادفی در یک ماه گذشته بیش از 559 موردنیاز به اعزام به بیمارستان داشت.

وی با اشاره به تعداد مصدومان درمان شده عنوان کرد: 250 نفر نیز در محل توسط تکنسین‌های فوریت‌های پزشکی دانشکده علوم پزشکی آبادان درمان شدند.

انتهای پیام/ش

R41468/P1377/S6,57/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۹۱۴۹۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انجام ۶ عمل پیوند اعضا در خوزستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، مدیر مرکز فرآوری پیوند و نسوج پیوندی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز گفت:با رضایت خانواده‌ها و تلاش تیم پیوند اعضا دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز، ۶ پیوند اعضا امسال انجام شده است.

دکتر شریعتی افزود: در چهار روز گذشته نیز با تلاش تیم پیوند اعضا و رضایت خانواده‌ها، چهار پیوند عضو در  خوزستان انجام شده است که یک اقدام بی سابقه بوده است.

وی ادامه داد: امروز نیز اعضای یک خانم ۵۰ ساله اهل باغملک با رضایت خانواده، کبد این مرحومه در بیمارستان گلستان به یک بیمار نیازمند پیوند اهدا شد.

 

 

 

دیگر خبرها

  • تعداد داروخانه‌های شهرستان خوی به ۲ برابر افزایش یافت
  • انجام ۶ عمل پیوند اعضا در خوزستان
  • پایگاه‌های اورژانس در مسیر زائران اربعین شلمچه مستقر می‌شوند
  • واژگونی تانکر حمل سوخت در محور شادمهر به مهنه
  • پیش بینی استقرار پایگاه فوریت‌های پزشکی در مسیر زوار شلمچه
  • استقرار ۱۲ پایگاه اورژانس در مسیر زائران اربعین در شلمچه
  • زمان ارائه خدمات درمانی به زوار حسینی در مرز شلمچه اعلام شد
  • همایش تبیین دستاورد‌های عرصه سلامت و تجلیل از فعالان بخش سلامت در شهرستان خوی
  • برگزاری نخستین نشست سلامت برگزاری مراسم راهپیمایی اربعین حسینی
  • تخصیص ۲۷۰ میلیارد ریال اعتبار به شبکه‌های بهداشت چابهار