Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرهنگ محمود یوسفوند ، فرمانده سپاه ناحیه شهرستان الشتر  در گفت و گو با خبرگزاری بسیج از لرستان به مناسبت دهه مبارک فجر گفت: دهه فجر تجلی حماسه ماندگار و الهام بخشی است که صفحه ای زرین در تاریخ حیات ملت ایران گشود و پیرزوی انقلاب اسلامی نشان دهنده حرکت عظیم به سمت ایجاد حکومت اسلامی بود. 

 

وی با اشاره به استقلال و عزت ملت ایران خاطر نشان کرد: امروز ملت مقتدر و با عزت ایران تحت هدایت ولی فقیه، در اداره کشور از هیچ قدرتی تأثیر پذیر نیست و سرنوشت این کشور به دست خود مردم رقم می خورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده  سپاه ناحیه الشتر عنوان کرد: ایران اسلامی امروز با رهبری حکیمانه، جانشین صالح و با درایت حضرت امام خمینی (ره) و با حضور میلیون ها عاشق در صحنه های داخلی و خارجی دفاع از انقلاب اسلامی و پیشرفت استوارتر از همیشه به آینده ای پر از مجد و عظمت اسلامی می اندیشد.

وی با توجه به سخن مقام معظم رهبری اظهار داشت: مقام معظم رهبری امام خامنه‌ای ( مدظله العالی) فرمودند: دهه فجر آغاز طلوع اسلام است، به این معنا است که دشمنان در آن دوران کاری کرده بودند که از اسلام هیچ نامی نبود اما با پیروزی انقلاب اسلامی ایران اسلام دوباره احیاء شد و وظیفه ما این است دستاوردهای این انقلاب را بشناسیم و به نسل جوانمان معرفی نماییم

 جناب سرهنگ یوسفوند با اشاره به اینکه انقلاب ما نشأت گرفته از قیام عاشورا است خاطر نشان کرد: هنوز هم پس از ۳۹ سال از پیروزی انقلاب اسلامی مردم آماده اند با تأسی از امام حسین (ع) در مسیر تحقق آرمان های ناب امام و شهدا، جانبازی و جانفشانی کنند و این انقلاب به برکت مجاهدت شهدا و رهبری امام خمینی( ره) و با سختی های فراوان حاصل شد و همه باید قدر دان این نعمت الهی باشیم.

فرمانده سپاه ناحیه الشتر با اشاره به شهادت بی بی دو عالم حضرت فاطمه زهرا (س)گفت: این مصیبت جان سوز  را به مولای عالم و مقام معظم رهبری امام خامنه ای (مدظله العالی) و همۀ مردم تسلیت و تهنیت عرض میکنم و امیدوارم خداوند به ما توفیق دهد که بتوانیم مراسماتی در شأن آن بانوی بزرگوار برگزار نماییم،چرا که این بانوی بزرگ افتخار زمین و آسمان است.

وی در پایان سخنان خود از جمله برنامه های دهه مبارک فجر را  رژه موتوری در سطح شهرستان، دیدار با امام جمعه شهرستان،غبارروبی گلزار شهدا، شرکت در نماز جمعه،اعزام هادیان سیاسی  و راویان انقلاب اسلامی در سطح مدارس و دانشگاهها، شرکت در راهپیمایی عظیم ۲۲ بهمن برنامه هایی هستند که در طول دهه فجر اجرا می شوند،  و انتظار می رود این برنامه ها با حضور هرچه با شکوه تر مردم برگزار شود و  بی شک صدا و سیما می توانند در این زمینه نقش به سزایی داشته باشد.

انتهای پیام/

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۹۱۵۱۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ذلت، تنها دستاورد آمریکا در عملیات پنجه عقاب

امام جمعه طبس با بیان اینکه خفت و ذلت تنها دستاورد آمریکا در عملیات پنجه عقاب بود، گفت: ایستادگی، دین، ایمان، معرفت و بصیرت ملت ایران اسلامی، نظام سلطه را به چالش کشید.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان‌جنوبی، حجت‌الاسلام محمدرضا محمدی، امروز_ چهارشنبه پنجم اردیبهشت_ در مراسم بزرگداشت واقعه طبس در مسجد شکر صحرای طبس، اظهار کرد: امام راحل فرمودند انقلاب اسلامی انفجار نور بود و این انقلاب چالش‌هایی برای نظام سلطه ایجاد کرد.

وی ادامه داد: استکبار در مسیر حرکت انقلاب موانعی چون جنگ تحمیلی، جنگ‌های فرهنگی، اقتصادی و ترکیبی و کودتاها را در دستور کار قرار دادند.

امام جمعه طبس گفت: استکبار چالش‌ها و مشکلاتی برای نظام اسلامی ایجاد کرد، اما به قول سردار دل‌ها، ملت ایران از بحران‌ها فرصت ساخت.

وی با بیان اینکه ملت ایران از گردنه‌های صعب‌العبوری که علیه نظام اسلامی بود، محاظفت کردند، افزود: مهمترین علت این ایستادگی، دین، ایمان، معرفت و بصیرت ملت بود که نظام سلطه را به چالش کشید.

حجت‌الاسلام محمدی با بیان اینکه نظام اسلامی مایه یأس استکبار و امید مستضعفان جهان شده، یادآور شد: عملیات پنجه عقاب در صحرای طبس نیز موجبات خفت و ذلت آمریکا را به بار آورد.

وی ادامه داد: با قدرت ایران گزینه نظامی آمریکا به چالش کشیده شد و دلیل عزت و شرافت امروز ایران، وجود رهبر ایران، مردم نجیب و صبور و ولایت‌پذیر است.

کد خبر 747581

دیگر خبرها

  • فلسفه وجودی سپاه، فدایی شدن است
  • پیام تسلیت امام‌جمعه و استاندار کرمانشاه در پی درگذشت امام جمعه سابق جوانرود
  • تجلیل از مؤسسات خیریه، گروه‌های جهادی و مراکز نیکوکاری فارس
  • درمان اقتصاد نفتی جز با مشارکت مردم امکان‌پذیر نیست
  • ذلت، تنها دستاورد آمریکا در عملیات پنجه عقاب
  • تمام فتنه‌های علیه کشور با حضور مردم خنثی شد
  • جایگاه ویژه‌ مردم ایران در بسط تفکر مهدوی در جهان امروز
  • عملیات وعده صادق هیمنه استکبار را شکست
  • هر جا کار به دست مردم سپرده شد موفقیت به دست آمد
  • وظیفه محوری سپاه، پاسداری از انقلاب اسلامی است