Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسن محمد یاری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان ضمن تبریك به مناسبت فرا رسیدن سی و نهمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اظهار داشت: اداره کل زندان های همدان نیز در راستای برگزاری هر چه با شکوه‌تر جشن‌های سی و نهمین سال پیروزی انقلاب اسلامی و تبیین اهداف و ارزش‌های انقلاب و به منظور آگاهی بخشی، امید آفرین و خودباوری در بین زندانیان، برنامه‌های متنوعی را برگزار خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: مهم‌ترین محور برنامه‌های دهه فجرامسال برگزاری برنامه‌های قرآنی، فرهنگی، هنری و تربیتی در زندان‌های استان است.

مدیرکل زندان‌های استان همدان ابراز داشت: دیدار با خانواده معظم شهدای انقلاب اسلامی و دوران دفاع مقدس و تقدیر و تجلیل از مقام شامخ شهدا، آذین بندی فضای بیرونی و داخلی اداره کل و زندان‌های استان، برگزاری جشن دهه فجر ویژه کارکنان و خانواده آنها، تکریم از ورزشکاران برتر زندانی، کارکنان و سربازان و موفق در عرصه ورزش، برگزاری نمایشگاه کتاب در اداره کل و زندان های استان به منظور ارائه عملکرد و ترویج فرهنگ کتابخوانی با اصول و ارزش‌های انقلابی و بصیرت‌افزایی از جمله برنامه‌های اداره کل زندان‌های همدان در دهه فجر است.

وی در ادامه افزود: شركت در مراسم غبارروبی و عطرافشانی مزار شهدا و تجدید بیعت با آرمان‌های امام راحل و شهدا، برگزاری مسابقات ورزشی، هنری، كتابخوانی، مسابقه نقاشی و خاطره نویسی  با موضوع انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن، بهره‌مندی از ظرفیت‌های نمازهای جماعت و سخنرانی روحانیون معزز در بین الصلاتین در این دهه در راستای ترویج ارزش های نظام و انقلاب از دیگر برنامه‌های اجرایی است.

محمدیاری تصریح کرد: همچنین حضور یکپارچه و پر شور کارکنان همانند سال های گذشته در راهپیمایی عظیم ٢٢بهمن، اجرای تئاتر توسط گروه های تئاتر زندان، پخش سرودهای انقلابی در فضای  اداره كل و زندان ها، برگزاری محافل انس با قرآن كریم و ارائه تسهیلات ویژه به مددجویان و خانواده آنان از قبیل مددكاری،اعطای ملاقات حضوری و مرخصی نیز از مهم‌ترین برنامه‌های  این اداره كل در این ایام است.

انتهای پیام/

 

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۹۱۵۱۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آزمون دوره ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی حافظان قرآن در همدان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان همدان؛ مدیر امور قرآنی اداره کل تبلیغات اسلامی استان همدان گفت: نوزدهمین دوره ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی و حافظان قرآن کریم، مربوط به ترجمه و مفردات کلام الله مجید، همزمان با سراسر کشور در همدان برگزار شد.

رضا فرهادی افزود: استان همدان هم به عنوان یکی از حوزه‌های منتخب این آزمون در حوزه‌های دانشگاه چمران، دانشگاه بوعلی و اداره تبلیغات اسلامی شهرستان ملایر با حضور ۲۷۰ شرکت کننده برگزار کرد که در رشته ۱۰ جز ۴۰ نفر، ۲۰ جزء ۳۹ نفر و در رشته‌های دیگر در مجموع ۱۳۲ نفر حضور داشتند.

او همچنین گفت: نتایج این آزمون خرداد امسال اعلام می‌شود.

دیگر خبرها

  • ۳۰ عنوان ویژه برنامه هفته هلال احمر در استان سمنان برگزار می‌شود
  • برگزاری مسابقه رباتیک ورزشی در دانشگاه صنعتی امیرکبیر
  • بررسی مشکلات ۱۵ مددجو زندان سپیدار اهواز
  • کشتی همدان سروسامان می‌گیرد
  • برگزاری رویدادهای جذاب فرهنگی به مناسبت روز دختر در همدان
  • آموزش ۷۰۰ دانش‌آموز در مدرسه رباتیک امیرکبیر
  • شکوفایی صنعت همدان با ایجاد بندر خشک
  • جزئیات برگزاری دور دوم اردوی زیارت‌اولی‌ها ویژه دانش‌آموزان مناطق کم‌برخوردار
  • سرسبزی استان همدان، پس از بارش‌های بهاری
  • آزمون دوره ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی حافظان قرآن در همدان