Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده سپاه ناحیه شهرستان آزادشهر گفت: از ابتدای سال تاکنون ۲۴۰ دانش آموز در قالب راهیان‌نور به مناطق عملیاتی جنوب و غرب کشور اعزام شدند و تا پایان سال نیز ۲۰۰ نفر دیگر اعزام خواهند شد. ۱۰ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۶ استانها گلستان نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شهرستان آزادشهر، محمود علیخانی عصر امروز در نشست خبری با خبرنگاران اظهار داشت: در فروردین ماه سال آینده در قالب راهیان‌نور محلات، افرادی به مناطق جنوب کشور اعزام می‌شوند تا فرهنگ ایثار، شهادت، از خودگذشتگی و ارزش‌های دفاع مقدس به نسل جدید انتقال پیدا کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در مورد برنامه‌های دهه فجر افزود: 200 برنامه توسط کمیته بسیج ستاد دهه‌فجر شهرستان آزادشهر تدوین شده که 41 برنامه به‌صورت شاخص و روزشمار در سطح شهرستان اجرا می‌شود

علیخانی بیان داشت: برگزاری یادواره‌شهدا و آبرو محله، غبارروبی مزار شهدای گمنام و شهدای انقلاب اسلامی، دیدار از خانواده شهید گل چشمه، شهید انقلاب اسلامی، صبحگاه نیروهای مشترک، ویزیت رایگان، افتتاحیه پایگاه مقاومت اتحادیه خبازان و پایگاه مقاومت بسیج خواهران روستای "سیب‌چال" از جمله برنامه‌های دهه‌فجر توسط کمیته بسیج و سپاه شهرستان است.

وی تاکید کرد: 5 طرح در راستا اعتلاء بسیج در سطح شهرستان در حال اجرا است که شامل طرح شهید رهنمون، طرح جهادگران سلامت، اردوهای جهادی، راه‌اندازی صندوق قرض الحسنه محلات با هدف تقویت مسجدمحوری و پیگیری آسیب‌های اجتماعی در مناطق حاشیه‌نشین در قالب طرح شهید شوشتری است.

فرمانده سپاه شهرستان آزادشهر یادآور شد: در طرح جهادگران سلامت، پزشکان بسیجی در راستای پیشگیری، درمان و آموزش به مناطق کم‌برخوردار و محروم اعزام می‌شوند. همچنین با همکاری سپاه شهرستان در راستا محرومیت‌زدایی، بسیجیان شهرستان آزادشهر برای نصب کانکس و اسکان موقت به مناطق زلزله‌زده کرمانشاه اعزام شدند.

وی گفت: در راستای اقتصاد مقاومتی در سال گذشته 2 میلیارد تومان در جهت تسهیلات بانکی برای ایجاد شغل و بهبود وضعیت معیشتی پرداخت شد و 13 عرصه در راستا امنیت‌غذایی در شهرستان فعال شد.

فرمانده سپاه شهرستان آزادشهر اظهارداشت: نمایشگاه دستاوردهای اقتصادمقاومتی بسیجیان شهرستان آزادشهر در شهرهای نگین‌شهر، نوده‌خاندوز و آزادشهر در ایام‌الله دهه‌فجر برپا می‌شود.

انتهای پیام/ ع

R41471/P1494/S6,70/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۹۱۵۲۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ببینید | نماز جماعت بر عرشه ناو شهید ناظری سپاه

261 33

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1903943

دیگر خبرها

  • تنگستان از مناطق پیشرو در اجرای طرح نهضت ملی مسکن است
  • اعزام کاروان راهیان نور بسیجیان سپاه خوی به مناطق عملیاتی ۸سال دفاع مقدس
  • اعزام ۶۰۰ نفر به اردوهای راهیان نور غرب کشور
  • نخستین کاروان‌ راهیان نور وارد سرپل‌ذهاب شد
  • آغاز اردوی راهیان نور بسیج دانشجویی در کرمانشاه
  • توافق‌نامه همکاری سازمان‌های بسیج اقشار و سازمان بسیج رسانه با بسیج سازندگی امضاء شد
  • ۵۰ گنبدی به منطقه عملیاتی یادمان بازی دراز اعزام می شوند
  • ببینید | نماز جماعت بر عرشه ناو شهید ناظری سپاه
  • اعزام کاروان سلامت به مناطق کم برخوردار شهرستان قروه 
  • واکسیناسیون رایگان بیش از ۱۰ هزار راس دام در بافق