Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-19@04:47:26 GMT

مداحی/ نُه سال غم گسارم بودی...

تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۹۱۵۷۹۱

مداحی/ نُه سال غم گسارم بودی...

مداحی حاج مهدی رسولی برای ایام سوگواری شهادت حضرت فاطمه (س)

دریافت 4 MB ارسال به تلگرام.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: مشرق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۹۱۵۷۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ژاوی: به داور گفتم فاجعه بودی!/ اخراج آرائوخو سختگیرانه بود

سرمربی بارسلونا معتقد است که اخراج آرائوخو سرنوشت بازی شب گذشته تیمش با پاری‌سن‌ژرمن در دور برگشت از مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا را تغییر داد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، ژاوی هرناندس که تیم تحت‌هدایتش شب گذشته (سه‌شنبه) در دور برگشت از مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا و در ورزشگاه خانگی‌اش نتوانست برتری 3 بر 2 بازی رفت مقابل پاری‌سن ژرمن را حفظ کند و در نهایت با قبول شکست 4 بر یک در مجموع دو بازی رفت و برگشت با شکست 6 بر 4 توسط این تیم فرانسوی از گردونه رقابت‌ها حذف شد، پس از این دیدار با اشاره به اخراج مدافع اروگوئه‌ای‌اش در دقیقه 29 این بازی گفت: ما عصبانی هستیم. اخراج آرائوخو سرنوشت بازی را تغییر داد. ما زمانی که دو تیم در تعداد نفرات برابر بودند، خوب سازماندهی شده بودیم اما اخراج او همه چیز را کاملاً تغییر داد.

وی افزود: داور (ایستوان کواکس از رومانی) واقعاً بد بود و به او گفتم که فاجعه بودی. او بازی را خراب کرد. دوست ندارم درباره داوران صحبت کنم اما این را باید می‌گفتم. واقعاً دلیل تصمیمات کواکس را درک نمی‌کنم. 10 نفره شدن ما اتفاق خوبی نبود و از همانجا بود که بازی شکل دیگری به خود گرفت. از آنجایی که ما در مورد بازی صحبت می‌کنیم، همه چیز تحت‌تأثیر کارت قرمز قرار گرفت.

ژاوی که در نیمه دوم در نتیجه اعتراضش به داور به خاطر عدم اعلام پنالتی به سود بارسا در صحنه‌ای که تعادل ایلکای گوندوگان توسط مارکینیوش به هم خورد، از کنار خط اخراج شد، در این خصوص اظهار داشت: آن یک اشتباه سهوی بود که از جانب من صورت گرفت. مقصر من بودم که باعث شد اخراج شوم.

انریکه: اخراج آرائوخو تفاوت را رقم زد

سرمربی بارسلونا که شاگردانش پیش از اینکه کیلیان امباپه تیر خلاص (گل چهارم) را در دقیقه 89 به قلب کاتالان‌ها بزند، موقعیت‌هایی برای به تساوی کشاندن نتیجه کلی بازی (مجموع دو بازی رفت و برگشت) داشتند اما از آنها اسنفاده لازم را نبردند، خاطرنشان کرد: ما موقعیت‌هایی برای به تساوی کشاندن نتیجه کلی این تقابل داشتیم، از جمله توپی که ایلکای گوندوگان به تیر دروازه PSG زد و حتی می‌توانستیم پیش از اخراج آرائوخو روی شوتی که لواندوفسکی زد، 2 بر صفر در نتیجه پیش بیافتیم.

ژاوی صحبت‌های خود را اینطور ادامه داد: جای تأسف دارد که سختکوشی ما در فصل جاری به خاطر یک تصمیم داور به این شکل به پایان رسید. دوست داشتم کل بازی تعداد نفرات دو تیم 11 به 11 بود. به نظرم اخراج آرائوخو غیر‌ضروری و سختگیرانه بود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • کنایه رشید پور به رئیسی: کاش رئیس جمهور بودی
  • ویدئوی سخنان رئیسی در باره بی حجابی که وایرال شد/ رضا رشیدپور: کاش رئیس جمهور بودی سید!
  • ژاوی: به داور گفتم فاجعه بودی!/ اخراج آرائوخو سختگیرانه بود
  • اجتماع مردمی «وعده صادق» با مداحی حسین طاهری در حرم مطهر امام رضا(ع) برگزار می‌شود
  • اجتماع مردمی وعده صادق با مداحی حسین طاهری برگزار می شود