Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بسیج نیوز»
2024-03-19@06:22:43 GMT

برگزاری 75 عنوان برنامه طی دهه فجر در تویسرکان

تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۹۱۵۹۵۸

برگزاری 75 عنوان برنامه طی دهه فجر در تویسرکان

سعید سعیدی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان ضمن گرامیداشت ایام الله دهه فجر اظهار داشت: به مناسبت این ایام 75 عنوان برنامه در شهرستان تویسرکان برگزار می‌شود.

وی با اشاره به ضرورت تبیین دستاوردهای ارزشمند انقلاب اسلامی در این دهه مبارک افزود: امروز رشد و ترقی و پیشرفت‌های کشور در عرصه‌های مختلف را مرهون انقلاب اسلامی هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده سپاه ناحیه تویسرکان با اشاره به برنامه‌های پیش‌بینی شده در این ایام تصریح کرد: دیدار با ائمه جمعه، سرکشی از خانواده‌های معظم شهدا، برگزاری نست‌های بصیرتی و روشنگری و برگزاری جشن انقلاب در سطح حوزه‌ها و پایگاه‌ها از جمله این برنامه‌ها است.

وی ادامه داد: برگزاری یادواره شهدای اصناف، برگزاری کارگاه‌های مختلف از قبیل آسیب‌های اجتماعی و افزایش جمعیت، همایش فرهنگیان، برگزاری عصر شعر و... نیز از دیگر برنامه‌های اجرایی است.

سعیدی عنوان کرد: حضور در نمازجمعه و همچنین حضور باشکوه در راهپیمایی 22 بهمن ماه نیز از برنامه‌های دهه مبارک فجر است.

انتهای پیام/

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۹۱۵۹۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع ۳۷ سری جهیزیه به مددجویان کمیته امداد همدان

حسین افشاری گفت: برای تهیه این مقدار جهیزیه نوعروسان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) ۱۸ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال هزینه شده است.

او گفت: کالا‌های اهدایی به نوعروسان شامل یخچال، ماشین لباسشویی، تلویزیون، اجاق گاز و جارو برقی است.

فرماندار تویسرکان با بیان اینکه با تامین جهیزیه زوج‌های جوان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) زمینه ازدواج و تشکیل خانواده آنان فراهم می‌شود، گفت: این اقدام در راستای ترویج ازدواج آسان و همچنین فرمایشات مقام معظم رهبری در این زمینه و حمایت از خانواده‌های کم بضاعت در تامین جهیزیه انجام شد.

مراسم توزیع جهیزیه به نوعروسان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) تویسرکان با حجت الاسلام سید موسی حسینی مجد امام جمعه این شهرستان برگزار شد.

باشگاه خبرنگاران جوان همدان همدان

دیگر خبرها

  • برگزاری برنامه استیج شبانه در میدان مشاهیر | ساعات برنامه‌های پیش‌بینی شده در ایام ماه مبارک رمضان و نوروز
  • برگزاری طرح «هیأت خبرنگار»
  • برگزاری آیین بزرگداشت ۱۷۵۷ سالگی سنت دانشگاهی در ایران‌زمین همزمان با ۹۰ سالگی دانشگاه تهران
  • گردهمایی ۱۴۳ متصدی نانوایی شهرستان تویسرکان
  • برگزاری ۱۰۰ یادواره شهدا در شهرستان تویسرکان
  • اعلام برنامه‌های ستاد اقامه نماز خراسان رضوی در ماه مبارک رمضان و ایام نوروز
  • برگزاری همایش افسران جنگ نرم در سیاهکل
  • تداوم طرح تشدید نظارت و بازرسی در بازار تویسرکان
  • توزیع ۳۷ سری جهیزیه به مددجویان کمیته امداد همدان
  • برگزاری طرح «زندگی با آیه‌ها» در تویسرکان