Web Analytics Made Easy - Statcounter

همدان - معاون مهندسی و توسعه شرکت آب و فاضلاب استان همدان گفت: طی ۹ ماه امسال عملیات اصلاح و توسعه برای ۴۲ کیلومتر از شبکه‌های آب استان همدان انجام شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، فرهاد بختیاری‌فر ظهر سه شنبه در مصاحبه مطبوعاتی با خبرنگاران در خصوص هزینه‌کرد تبصره ۳ اظهار داشت: شرکت آبفا در شهر همدان طی ۹ ماه اول سال جاری ۴.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۵ میلیارد تومان درآمد از محل تبصره ۳ داشته که در ازای آن ۱۱ میلیارد تومان تعهد قرارداد اجرای پروژه منعقد کرده و میزان هزینه‌کرد بیش از این میزان بوده است.

وی بابیان اینکه خرید لوله و اتصالات و پرداخت خسارت حفاری شهرداری نیز در این بخش محاسبه شده است، گفت: در عملیات اجرایی اصلاح شبکه میزان تعهد آبفا در استان همدان ۱۷ کیلومتر بود که طی ۹ ماه ابتدای امسال ۲۴.۷۳ کیلومتر اصلاح شبکه صورت گرفته که این میزان نیز بیش از تعهد بوده است.

معاون مهندسی و توسعه شرکت آب و فاضلاب همدان با بیان اینکه در توسعه شبکه نیز تعهد اجرای پروژه ۳.۴ کیلومتر بوده که از محل تبصره ۳ کار انجام شده و ۱۰.۶۵ کیلومتر پیش رفته است، افزود: این میزان اجرای کار نشان از انجام ۳۱۳ درصدی تعهد دارد.

وی گفت: در مجموع در عملکرد تبصره ۳ در ۹ ماهه امسال،  عملیات اصلاح و توسعه برای  ۴۲ کیلومتر از شبکه‌های آب استان همدان انجام شده است.

بختیاری‌فر یادآور شد: از محل درآمد تبصره ۳ در بخش فاضلاب ۵ کیلومتر تعهد اصلاح شبکه بوده که عملکرد شرکت حدود ۶ کیلومتر و بیش از تعهد بوده است.

معاون مهندسی و توسعه شرکت آب و فاضلاب همدان با بیان اینکه امسال ۳۹.۴۳ کیلومتر عملیات اجرایی توسعه شبکه فاضلاب انجام شده است، افزود: ۶ کیلومتر نیز اصلاح شبکه فاضلاب انجام شده و درمجموع ۴۵ کیلومتر عملیات اصلاح و توسعه شبکه فاضلاب انجام شده است.

معاون برنامه‌ریزی و منابع انسانی شرکت آب و فاضلاب استان همدان نیز با بیان اینکه در سال جاری از محل‌های مختلف تاکنون ۴۰ میلیارد تومان اعتبار به شرکت آب و فاضلاب استان همدان تخصیص یافته است، گفت: بیش از ۵۰ درصد این اعتبارات از محل ملی است.

سعید میرزایی با بیان اینکه از کل اعتبارات استان تاکنون به طور متوسط ۳۶ درصد تخصیص یافته است، گفت: ۴۶ درصد اعتبارات استانی تخصیص یافته است.

وی با اشاره به اینکه بررسی‌های کمیته فنی شرکت سبب تبدیل پروژه ۵ میلیارد تومانی به یک پروژه ۲۰۰ میلیون تومانی شد، به انتقال ۵۰۰ لیتر در ثانیه پساب فاضلاب به نیروگاه مفتح اشاره و عنوان کرد: دشت کبودراهنگ و فامنین از دشت‌های بحرانی استان همدان هستند.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۹۱۶۰۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای بیش از ۳ هزار کیلومتر شبکه گاز در استان کرمان در سال ۱۴۰۲

مدیرعامل شرکت گاز استان کرمان اعلام کرد که پارسال بیش از ۳ هزار شبکه گاز در این استان اجرا شده است.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی گاز ایران، محمدرضا سلیمانی ماهانی با بیان اینکه اکنون ۲۹ هزار و ۳۲۱ کیلومتر خط لوله گاز در استان وجود دارد، گفت: از بیش از ۳ هزار خط لوله اجراشده در سال ۱۴۰۲، ۲ هزار و ۱۷۵ کیلومتر شبکه مربوط به مناطق روستایی، ۶۰۵ کیلومتر شبکه مربوط به مناطق شهری و ۲۵۸ کیلومتر مربوط به صنایع بوده است.

وی بیان کرد: خوشبختانه گازرسانی به شهرها و روستاهای استان کرمان وضع مطلوبی دارد و ۹۹.۵ درصد خانوار شهری و ۷۰ درصد خانوار روستایی از گاز طبیعی بهره‌مند هستند.

به گفته مدیرعامل شرکت گاز استان کرمان، هم‌اکنون ۶۴ پروژه گازرسانی مشتمل بر ۲۱۶ پیمان فعال در استان کرمان در حال اجراست.

دیگر خبرها

  • اصلاح ۱۰۰ متر شبکه آبرسانی روستای یزدکان شهرستان خوی
  • اصلاح و بهسازی حدود ۱۰۱ کیلومتر از شبکه و خطوط آبرسانی لرستان
  • اجرای بیش از ۴۵۰ کیلومتر حفاری در پروژه ملی توسعه شبکه فیبرنوری منازل و کسب و کارها در خراسان شمالی
  • شروع عملیات زون بندی شبکه آب شهرکرد
  • آغاز عملیات زون بندی شبکه آب شهرکرد
  • آغاز عملیات زون‌بندی شبکه آب در غرب و شرق شهرکرد
  • ارومیه نیازمند ۲۵۰ کیلومتر توسعه شبکه فاضلاب است
  • اجرای بیش از ۳ هزار کیلومتر شبکه گاز در استان کرمان در سال ۱۴۰۲
  • ۳ هزار کیلومتر از خطوط انتقال آب لرستان نیازمند بهسازی است
  • آب شرب مناطق سیل‌زده نیکشهر، زرآباد و کنارک وصل شد