Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-05-07@06:07:59 GMT

ناکامي نقشه نفوذ القاعده در الجزاير

تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۹۱۶۲۰۹

ناکامي نقشه نفوذ القاعده در الجزاير

خبرگزاري آريا - ارتش الجزاير از ناکام ماندن نقشه بزرگ القاعده براي گسترش نفوذ در اين کشور خبر داد.
به گزارش خبرگزاري آريا، ارتش الجزاير بر اساس اطلاعات دقيق و هماهنگي با مقام هاي امنيتي تونسي، با حمله به محل تجمع سران القاعده در منطقه «خنشله»(Khinlash)، طرح آن ها را براي سازماندهي دوباره نيروهاي خود و گسترش نفوذشان در اين کشور، ناکام گذاشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


ارتش الجزايردرعملياتي در منطقه خنشله در 465 کيلومتري جنوب شرق الجزيره پايتخت اين کشور، هشت نفر از سران القاعده را به هلاکت رساند.
بيشتر کشورهاي همسايه الجزاير ازجمله ليبي، مالي و نيجر، از نظر امنيتي وضع مناسبي ندارند و اخيرا گزارش هايي مبني بر اينکه برخي گروه هاي تروريستي منطقه شمال آفريقا را مرکز فعاليت خود قرار داده اند، منتشر شده است.
136/111

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۹۱۶۲۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اتمام مرحله اجرای نقشه مسیر فیبرنوری در شهرکرد

بهنام امانی اظهار داشت: با پیگیری‌های صورت گرفته و جلسات متعددی که با شهرداری شهرکرد برگزار شد، مرحله طراحی و اجرای نقشه مسیر فیبرنوری منازل و کسب و کار‌ها در شهرکرد به اتمام رسید و این طرح در فاز پنج اجرا می‌شود.

وی افزود: با برنامه‌ریزی به عمل آمده و در مرحله اول شهرکرد به پنج منطقه تقسیم و برای حفاری مجوز‌های جداگانه دریافت می‌شود.

بیشتر بخوانید

بهره مندی مردم سفید دشت از فیبر نوری

امانی اضافه کرد: در مجموع ۱۵۰ کیلومتر حفاری برای اجرای طرح FTTH در شهرکرد در نظر گرفته شده است که در مرحله اول شروع عملیات عمرانی با حفاری ۳۰ کیلومتر از مسیر طرح در منطقه منظریه و قسمتی از خیابان ملت غربی شهرکرد و با رعایت قواعد حفاری و با دستگاه ترینچر انجام می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • آغاز نقشه اسرائیل برای حمله به رفح؟ کوچاندن فلسطینیان از منطقه شرقی رفح توسط ارتش رژیم صهیونیستی کلید خورده + فیلم
  • اتمام مرحله اجرای نقشه مسیر فیبرنوری در شهرکرد
  • شکست جاسوسی آمریکا و رژیم صهیونیستی در یمن
  • ناکامی قاچاقچیان در انتقال ۱۵۰ کیلو ماده مخدر شیشه در نرماشیر
  • سرطان اسرائیل در روز‌های پایانی
  • درز اطلاعات محرمانه ارتش آلمان در اینترنت
  • توافقاتی بر سر حرکتی جمعی برای برون رفت از وضعیت کنونی در غزه
  • فشار‌ها بر اسرائیل احتمال آتش بس در غزه را افزایش داده است
  • سرطان اسرائیل در روزهای پایانی
  • پروژه جدید واشنگتن برای ادامه اشغالگری در خاک سوریه / حمایت ویژه از هسته‌های مخفی داعش برای توقف حملات نیروهای مقاومت علیه آمریکایی‌ها + نقشه میدانی و عکس