Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش پارس نیوز،

وبگاه آمریکایی مینت پرس نوشت: وزارت امور خارجه آمریکا به منظور بهره‌داری از ناآرامی‌ها در ایران بیش از یک میلیون دلار هزینه کرده است.

این وبگاه آمریکایی نوشت: اسناد دولت آمریکا برملا کرد که این کشور، تحت پوشش برنامه‌های «ترویج دموکراسی» به دنبال «تغییر حکومت» در ایران است.  در اواخر سال 2017 میلادی، چندین شهر در ایران شاهد ناآرامی‌هایی بودند که شامل تهران، پایتخت این کشور، نیز می‌شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طیفی از اسناد رسمی اخیرِ دولت آمریکا که از سوی «خدمات تحقیقاتی کنگره آمریکا» منتشر شده است، رویکرد دولت دونالد ترامپ، رییس جمهور آمریکا را در قبال تلاش برای ایجاد تغییرات در ایران به ‌خوبی روشن کرده است.

ترامپ اخیرا به متحدان اروپایی آمریکا و همچنین به کنگره این کشور شصت روز مهلت داده است که اگر «معایب فاجعه‌آمیز» برجام را رفع نکنند، دولت آمریکا تحریم‌های هسته‌ای (یکجانبه) آمریکا را علیه ایران، بار دیگر بر این کشور تحمیل خواهد کرد، که به معنای خروج آمریکا از این توافق بین‌المللی خواهد بود.

سندی از وزارت امور خارجه آمریکا به دست آمده است که آمریکا، نه تنها در نظر دارد از ناآرامی‌های اخیر در ایران بهره برداری کند و برای این کار بیش از یک میلیون دلار هزینه کرده است، بلکه می‌خواهد حتی از بحران کم‌آبی در ایران، به عنوان حربه‌ای در راستای کشاندن مردمِ معترض به خیابان‌ها استفاده کند.

 

منبع: پارس نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۹۱۶۴۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هزینه ۲۰۰ میلیارد ریالی دولت سیزدهم برای تجهیز هنرستان‌های بام ایران

پژمان خلفیان اظهار داشت: هم‌اکنون ۳۶ درصد دانش‌آموزان مقطع متوسطه دوم هنرجوی هنرستان‌ها و مراکز کار و دانش هستند که توسعه و افزایش رشته‌ها و افزایش میزان استقبال دانش‌آموزان از این رشته در دستورکار قرار دارد و پیش‌بینی می‌شود در سال تحصیلی آینده ۴۰ درصد دانش‌آموزان مقطع متوسطه دوم جذب این مدارس شوند.

وی افزود: در سال تحصیلی جاری ۱۵ سایت کامپیوتری در استان با ۱۵۰ سیستم کامپیوتر تجهیز شد.

بیشتر بخوانید

تجهیز مدارس چهارمحال و بختیاری به سیستم‌های گرمایشی و سرمایشی

خلفیان با اشاره به اجرای طرح هدایت تحصیلی دانش‌آموزان در مقطع متوسطه اول، اضافه کرد: فرهنگسازی بین دانش‌آموزان و خانواده‌ها برای استقبال از رشته‌های فنی دراولویت قرار دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • ایجاد ۲.۵ میلیون شغل در دولت سیزدهم
  • ادعای دلارزدایی و قرارداد دلاری/کشور‌های اسلامی؛ از نشست‌های نمایشی تا اقدامات عملی/عملیات وعده صادق و تحول در تاریخ غرب آسیا
  • گروگان‌های طالبان که درباره‌شان نشنیده‌اید / چرا آمریکا ۸۰۰ پایگاه نظامی در سرتاسر دنیا دارد؟ / چرا کشور‌ها به جنگ با یکدیگر می‌روند؟ / چگونه داعش به وجود آمد؟
  • ۱۰ سال بعد از طرح تحول سلامت؛ سرمایه‌گذاری‌ بی‌سابقه برای سلامت مردم/ «این طرح نشان داد ظرفیت پاسخ دادن به نیازهای بزرگ کشور وجود دارد»
  • ایرنا : دولت سیزدهم کم خرج‌ترین دولتِ در حال توسعه شد
  • دولت سیزدهم کم خرج‌ترین دولتِ در حال توسعه شد
  • دولت سیزدهم کم خرج ترین دولتِ در حال توسعه شد
  • دولت ایران کم‌ خرج‌ ترین دولتِ در حال‌ توسعه معرفی شد + جدول
  • راستی آزمایی کمک ۱۷ میلیارد دلاری آمریکا به افغانستان
  • هزینه ۲۰۰ میلیارد ریالی دولت سیزدهم برای تجهیز هنرستان‌های بام ایران