Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-04-28@05:02:05 GMT

آیا قابلیت تماس تصویری به اینستاگرام می آید؟

تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۹۱۶۵۹۶

به گزارش دیجیاتو اما آیا این قابلیت به اینستاگرام می آید؟ سخن گوی این کمپانی در گفت و گویی با وب سایت TechCrunch نسبت به تماس تصویری اینستاگرام واکنش نشان داد و گفت: «ما نظری راجع به این شایعه نداریم. اینستاگرام همیشه در حال تست تجربه های جدید برای کاربرانش است.»

جالب اینجاست آن ها پیرامون شایعات استوری هایی با فرمت گیف هم جوابی مشابه دادند و مدتی نگذشت که این ویژگی به اینستاگرام اضافه شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اگر تماس تصویری به اینستاگرام اضافه شد، مطمئنا کاربران زمان بیشتری را با این اپلیکیشن خواهند گذراند. 

برای تماس تصویری اینستاگرام، اگر با کسی قبلا چت کرده باشید آیکون دوربین در نوار بالای اپلیکیشن به نمایش در آمده و با کلیک روی آن درخواست تماس تصویری برای طرف مقابل ارسال می شود.

بر اساس اطلاعات به دست رسیده روز به روز شاهد افزایش محبوبیت تماس های تصویری هستیم. آخرین گزارشات نشان می دهند که در سال 2017 کاربران حدود 17 میلیارد بار در اپلیکیشن فیسبوک مسنجر صحبت کردند. رقمی که دو برابر سال 2016 گذشته بوده است.

هم اکنون اینستاگرام این اجازه را به کاربران می دهد تا لایو استوری های چند نفره گرفته یا کلیپ هایی کوتاه را در دایرکت های یکدیگر بفرستند. اخیرا نیز اینستاگرام اقدام به عرضه اپلیکیشن Instagram Direct کرده است که کاربران به کمک آن می توانند کنترل بیشتری روی بخش دایکرت داشته باشند.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۹۱۶۵۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترانه‌ کودکانه «ببعی تو بازیگوشی» اینستاگرام را منفجر کرد + ویدئو

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی     کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

به تازگی موسیقی کودکانه «ببعی تو بازیگوشی» که برای آموزش کودکان ساخته شده در اینستاگرام وایرال شده. اما جامعه هدف این موسیقی در فضای مجازی، مو فرفری‌ها هستند و اغلب ویدئو‌ها حول محور این دسته افراد است.

در ادامه واکنش برخی کاربران را نسبت به موسیقی ترند این روز‌ها مشاهده می‌کنیم.

نعنا: تو خیابون داشم رد می‌شدم یکی از بغلم رد می‌شد یهو گفت: ببعی تو بازیگوشی!

شنبه: من نمی‌دونم چرا باید با آهنگ "ببعی تو بازیگوشی" یاد من می‌افته.
سجاد: دانشگاه واقعا جالبه! از دور مرد گنده با نیم متر ریش داره میاد، از کنارت که رد میشه می‌بینی داره با سوت "ببعی تو بازیگوشی" رو می‌زنه.

نادیا: دیگه نگو: «موی فر داری شما و دلربایی میکنی، دلبر مو فرفری در دل خدایی میکنی» به جاش بگو: ببعی تو بازیگوشی.

آدری: دایرکت مو فرفری‌ها این روزها؛ "ببعی تو بازیگوشی، دیریدیرین"

و علیرضا: خداروشکر قبل از کمپین "ببعی تو بازیگوشی" موهام رو کوتاه کردم.

منبع: برترین‌ها

سایر اخبار اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟ (تصاویر) «زو»؛ گاو عقیم و غول‌پیکری که توسط انسان‌ها به وجود آمد! اتفاق عجیب که همزمان با انقراض دایناسورها در زمین رخ داد! (تصاویر) کشف پرنده‌ عجیبی که سمت راست بدنش نر است و سمت چپش ماده!

دیگر خبرها

  • طرح عجیب و خطرناک شهرداری تهران +فیلم
  • ترانه‌ کودکانه «ببعی تو بازیگوشی» اینستاگرام را منفجر کرد + ویدئو
  • چرا افراد معروف برای خرید فالوور، خرید فالوور اینستاگرام را انتخاب می‌کنند؟
  • امکان ارسال پیوست بدون اینترنت در واتس‌اپ
  • ثبت بیش از ۴۳۴ هزار تماس با سامانه ۱۴۱ استان البرز
  • جزئیات دانلود و بارگذاری فیش حقوقی بازنشستگان
  • (عکس) چرا صفحه اینستاگرام همسر سابق مهدی قایدی بسته شد؟
  • بایدن تیک تاک را از پرتگاه ممنوعیت یا فروش پرت کرد
  • بروزرسانی های اساسی واتساپ در راه است
  • تسلاهای ایلان ماسک تاکسی می شوند اما با قابلیتی منحصر به فرد