Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-24@23:03:35 GMT

فرماندار جدید شبستر معرفی شد

تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۹۱۶۸۴۰

فرماندار جدید شبستر معرفی شد

مراسم تودیع و معارفه فرماندار شبستر با حضور معاون سیاسی و امنیتی استانداری آذربایجان شرقی برگزار شد. ۱۰ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۸:۳۶ استانها آذربایجان شرقی نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شبستر، حسن مستفید عصر امروز در مراسم تودیع و معارفه خود به عنوان فرماندار شهرستان شبستر با تبریک فرارسیدن ایام الله دهه مبارک فجر اظهار داشت:جا دارد در این ایام یادی از شهدای دوران انقلاب اسلامی و دوران دفاع مقدس کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تقدیر از اعتماد استاندار آذربایجان شرقی و انتخاب به عنوان فرماندار شهرستان شبستر افزود:در دوران خدمتم خادم و خدمتگزاری بیش نبوده‌ام و امیدوارم در مسئولیت جدیدم نیز در خدمت به مردم موفق شوم.

فرماندار جدید شهرستان شبستر ادامه داد: شبستر شهرستانی  فرهنگدوست و فرهنگ پرور بوده و  شهر فرهیختگان است و مفتخرم که در این شهرستان خدمت خواهم کرد.

مستفید در ادامه خاطر نشان کرد: در سایه همکاری و همدلی مردم شریف شهرستان شبستر خصوصاً خانواده‌های شهدا و مسئولین و اقشار مختلف دست به دست خواهیم داد تا کارهای شروع شده را با توسعه نگری ادامه دهیم.

وی در پایان گفت: امید است اقدامات خوبی در دوران مسئولیت بنده انجام شود و شاهد توسعه یافتگی و بالندگی در شهرستان شبستر بوده و در سایه وحدت و همدلی شورای تأمین و مسئولین اداری جلو برویم.

به گزارش تسنیم، عصر امروز سه شنبه با حضور دکتر شهرتی فر، معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان شرقی، حسن مستفید به عنوان فرماندار جدید شهرستان شبستر معرفی شد.

 حسن مستفید از بیست و چهارم بهمن سال 92 به عنوان فرماندار هشترود مشغول به کار بود و جایگزین طالب پور فرماندار سابق شبستر شد که وی نیز از 28 مرداد 95 عهده دار فرمانداری شهرستان شبستر شده بود.

وی اهل شهرستان سراب است و متولد 1346 دارای کارشناسی مدیریت دولتی و کارشناس ارشد مهندسی صنایع از دانشگاه امیرکبیر است و در سوابق کاری خود 57 ماه حضور در جبهه‌های حق علیه باطل دارد.

انتهای پیام/ش

R7887/P1377/S6,47/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۹۱۶۸۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترکمانچای شهرستان شد

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار آذربایجان شرقی از تبدیل بخش ترکمانچای به شهرستان خبر داد.

به گزارش ایسنا، تراب محمدی ضمن اعلام این خبر گفت: این اقدام در راستای سیاست محرومیت زدایی دولت سیزدهم و رعایت عدالت در جهت ارائه خدمات بهتر به مردم شریف منطقه و با توجه به پیگیری‌های اهالی بخش ترکمانچای با رای هیات دولت انجام گرفت. 

وی اضافه کرد: فرایند لازم برای ایجاد فرمانداری ترکمانچای در سه ماه آینده انجام خواهد شد.

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار آذربایجان شرقی ادامه داد: اقدامات کارشناسی لازم برای انجام این مهم توسط کارشناسان معاونت سیاسی استانداری آذربایجان شرقی و همچنین با نظر مساعد کارشناسان تقسیمات کشوری وزارت کشور در چندین مرحله بررسی و انجام شد.

وی بیان کرد: لازم می‌دانم از زحمات وزیر محترم کشور و هیات محترم دولت در این زمینه سپاسگزاری کنم. 

وی یادآوری کرد: ضمنا چندین بخش دیگر از جمله مهربان در حال تبدیل به شهرستان هستند و کارهای کارشناسی مرتبط با آن‌ها در حال انجام است.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی استانداری آذربایجان شرقی، شهرستان ترکمانچای با حدود ۳۰ هزار نفر جمعیت در فاصله حدود ۱۶۰ کیلومتری جنوب شرق تبریز واقع شده است.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: آیا پیرترین مرد جهان در آذربایجان شرقی است؟ زیدآبادی: ظریف؛ ترکمانچای و خرافات

دیگر خبرها

  • نشست تحقق شعار سال با حضور فعالان اقتصادی آذربایجان‌شرقی
  • حمیدرضا محمدی فشارکی سرپرست فرماندری کاشان شد
  • کشف حدود ۶ هزار دستگاه ماینر غیرمجاز در آذربایجان شرقی
  • بخش ترکمانچای آذربایجان شرقی شهرستان شد
  • ترکمانچای شهرستان شد
  • حضور سه دوچرخه سوار استان در اردوی تیم ملی
  • فرماندار ویژه کاشان معرفی شد
  • اهداف تفاهم‌نامه دانشگاه آزاد شبستر و آموزش و پرورش استان آذربایجان‌شرقی
  • حضور ۶ دوچرخه سوار و یک مربی از آذربایجان شرقی در اردوی تیم ملی
  • دستیار ویژه فرماندار شهرستان نیکشهر منصوب شد