Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان:

نخستین جشنواره تئاتر و نمایشنامه‌نویسی روح‌الله در اصفهان، منتخبی از زنجان را به عنوان برنده رتبه سوم بخش نمایشنامه‌نویسی معرفی کرد.

 آرزو بهرامی، برنده جایزه سوم نمایشنامه‌نویسی در اولین جشنواره تئاتر و نمایشنامه‌نویسی روح‌الله شد.

شایان ذکر است در بخش نمایشنامه‌نویسی این جشنواره هیئت داوران انتخاب اول و دوم نداشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در بخش نمایشنامه‌نویسی صحنه‌ای نیز هیئت داروان هیچ اثری را حائز رتبه نخست ندانسته و جایزه دوم این بخش را مشترکاً به نویسنده نمایشنامه "این ره که می‌روی" مصطفی جعفری خوزانی و "حُرّ دیگر" به نویسندگی سید روح الله فهیمی اهداء کرد.

در بخش کارگردانی نمایش صحنه‌ای نیز هیئت داوران هیچ انتخابی نداشت و جایز دوم این بخش را به سید روح‌الله فهیمی کارگردان نمایش حر دیگر اعطا کرد.

در بخش کارگردانی نمایش خیابانی هیئت داوران جایزه نخست کارگردانی را که شامل تندیس جشنواره، لوح تقدیر و جایزه نقدی است بطور مشترک به علی رضا شمس برای نمایش "سارا چریکه" و نساء سلیمانی برای نمایش "خرداد رخ داد" اهداء کرد.

در بخش نمایش‌های خیابانی نخستین جشنواره تئاتر و نمایش‌نامه‌نویسی روح‌الله در بخش موسیقی هیئت داوران لوح تقدیر به همراه جایزه نقدی را به آهنگساز نمایش "باقر آباد" محمود جعفری اهداء کرد.

در بخش بازیگری کودک هیئت داوران به خاطر حضور جدی کودکان و نوجوانان از بازیگران ذیل با اهداء لوح تقدیر و جایزه نقدی تقدیر به عمل آورد و به مبینا کاظمی و عطا فرزین از نمایش "ذبیح" و مهدی چوبک زن در نمایش "این ره که می‌‌روی" تقدیر کرد. در بخش بازیگری نمایش خیابانی نیز هیئت داوران جایزه نخست بازیگری نمایش خیابانی شامل تندیس جشنواره، لوح تقدیر و جایزه نقدی را به علیرضا برای نمایش "مرزهای بی‌نشان" اهداء کرد.

در بخش بازیگری زن نمایش خیابانی نیز هیئت داوران جایزه نخست بازیگری زن را که شامل تندیس جشنواره، لوح تقدیر و جایزه نقدی را به نرگس صابری برای نمایش "سارا چریکه" اهدا کرد.

در بخش بازیگر زن نمایش صحنه‌ای هیئت  داوران جایزه دوم بازیگری زن را که شامل لوح تقدیر و جایزه نقدی است به فریده مولایی برای نمایش "قوی‌تر" اهداء کرد.

همچنین هیئت داوران جایزه نخست بازیگر مرد بخش صحنه‌ای را که شامل تندیس جشنواره، لوح تقدیر و جایزه نقدی است را به بازیگر نمایش "حُرّ دیگر" به مصطفی بیگدلی اهداء کرد.

هیئت داوران با اهداء لوح تقدیر و جایزه نقدی بطور مشترک از موسیقی نمایش‌های "قوی‌‌تر" محمد نادری و دانیال دفتری از نمایش "این ره که می‌روی" تقدیر کرد و همچنین  با اهداء لوح تقدیر و جایزه نقدی از طراحی صحنه نمایش "این ره که می روی" پریسا تیموری تقدیر به عمل آورد و هیئت داوران  با اهداء لوح تقدیر و جایزه  نقدی از طراحی صحنه نمایش "خوبترین غلط" به عنوان طراحی برگزیده به محمد جواد طاهری  تقدیر کرد.

همچنین در بخش طرح و ایده هیئت داوران جایزه اول این بخش را که شامل تندیس جشنواره، لوح تقدیر و جایزه نقدی است را به طرح و ایده نمایش "سارا چریکه" به مصطفی جعفری خوزانی اهداء کرد.

در بخش پوستر و برشور نمایش‌های صحنه‌ای هیئت داوران با اهداء لوح تقدیر و جایزه نقدی از پوستر و برشور نمایش "قوی‌تر"  محمد رادمهر تقدیر کرد.

در بخش  پوستر و برشور هیئت داوران لوح تقدیر به همراه جایزه نقدی را به شکل مشترک به پوستر و بروشور نمایش "سارا چریکه" به بهنام شجاعی و علی‌رضا بابائی اهداء کرد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۹۱۷۱۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرهام خاکزاد با «بیرون پشت در» به تئاترشهر می‌آید

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، نمایش «بیرون پشت در» به نویسندگی محمد رحمانیان‌ثابت و کارگردانی پرهام خاکزاد با تهیه‌کنندگی سجاد افشاریان، روز‌های پایانی اردیبهشت ۱۴۰۳ در مجموعه تئاتر شهر روی صحنه خواهد رفت.

این نمایش در بخش دانشجویی چهل‌و‌دومین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر حضور داشت و جایزه ویژه هئیت داوران و تندیس بازیگری مرد را دریافت کرد.

«بیرون پشت در» در اولین جشنواره تئاتر «هم‌آغاز» به‌عنوان بهترین اثر از نگاه مردم و مخاطبان معرفی شد.

خاکزاد پیش از این در نمایش‌های «بک تو بلک»، «تن‌هایی و تنهایی وطن‌هایی»، «هرکسی یا روز میمیرد یا شب، من شبانه روز»، «خواب کشی»، «مختلفیم» و… نیز حضور داشته است.

اطلاعات بیشتر و بلیت‌فروشی نمایش «بیرون پشت در» به‌زودی اعلام می‌شود.

عکس: امیرحسین میرزائی

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • حضور نیکی کریمی و حامد بهداد در جمع داوران جشنواره فیلم اقوام
  • همکاری سازمان عقیدتی سیاسی ارتش و اداره کل هنرهای نمایشی برای تولید آثار نمایشی
  • از رکوردها تا یک تفاهم‌نامه تئاتری و...
  • تفاهم تولید آثار نمایشی مشترک و حمایت از نمایشنامه‌های برتر منعقد شد
  • پرهام خاکزاد با «بیرون پشت در» به تئاترشهر می‌آید
  • «بیرون پشت در» را در تئاتر شهر ببینید!
  • تفاهم ارتش واداره‌کل هنرهای نمایشی درحمایت از نمایشنامه‌های برتر
  • نمایش اثر منتخب شانزدهمین جشنواره هنر‌های تجسمی فجر در دوسالانه هنر ونیز ۲۰۲۴
  • ۳ جایزه و یک تقدیر از سینمای ایران در جشنواره مسکو
  • دلش برای «آسید کاظم» پر می‌کشید