Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-03-19@07:44:10 GMT

همه باید در مصرف بهینه برق بکوشیم

تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۹۱۷۲۵۲

همه باید در مصرف بهینه برق بکوشیم

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، آیت الله سید محمد شاهچراغی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان در دیدار مدیرعامل شرکت توزیع برق استان سمنان ضمن اظهار خرسندی از عملکرد شرکت توزیع برق در عرصه خدمت رسانی گفت: توانمندی تلاشگران این صنعت در سطح استان سمنان باعث شده تا خاموشی نداشته باشیم و رضایت مندی مردم هم در زمینه استمرار خدمات این شرکت ، گویای این مطلب است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود : برق به عنوان یک نعمت بزرگ و حیاتی است و آحاد مردم می باید حرمت برق را نگه داشته و در مصرف بهینه آن اهتمام نموده و از اسراف در تمامی زمینه ها به ویژه مصرف بی رویه برق پرهیز نمایند .

آیت الله شاهچراغی با استناد به فرمایش حضرت فاطمه زهرا (س) که فرموده است "از دنیا به سه موضوع علاقمند هستم" اظهار داشت: نگاه کردن به صورت حضرت رسول خدا، خواندن قرآن و انفاق در راه خدا به عنوان مواردی هستند که از دیدگاه آن بزرگ بانوی اسلام بسیار مورد توجه بوده است.

افتتاح 116 پروژه عمرانی برق رسانی در استان سمنان

سیدمحمد موسوی زاده مدیرعامل شرکت توزیع برق استان نیز در این نشست گفت: در سی و نهمین سال پیروزی انقلاب اسلامی ایران ، 116 پروژه عمرانی برق رسانی در استان سمنان با صرف اعتباری به مبلغ 94 میلیارد و 641 میلیون ریال افتتاح می شوند.

وی افزود: از دهه فجر سال قبل تا به حال ، 360 میلیارد ریال اعتبار عمرانی در حوزه صنعت توزیع برق استان سمنان سرمایه گذاری شده است.

موسوی زاده با اشاره به این که در دهه فجر امسال ، طرح تغییر نام انشعاب رایگان مشترکان برق استان از طریق دفاتر پیشخوان دولت انجام می شود اضافه کرد : برای مشترکانی که دارای انشعابات برق 15 و 5 آمپری هستند و تقاضای افزایش آمپراژ داشته باشند ، امکان تقسیط هزینه های آن فراهم است.

وی تصریح کرد : به منظور تعامل با مشترکان ، هزینه انشعاب برق 344 مشترک برق خانگی و تعدادی از واحدهای صنعتی و تولیدی نیز تقسیط گردیده و انشعاب آنان دایر شده است .

انتهای پیام / ه

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۹۱۷۲۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهرداری‌ها ویترین خدمات دولت و جبهه اصلی خدمات‌رسانی در جامعه هستند

ایسنا/کردستان استاندار کردستان با بیان اینکه کار در شهرداری کار بسیار سختی است، خاطرنشان کرد: هیچ دیواری کوتاه‌تر از شهرداری نیست و همه زورشان به شهرداری می‌چربد.

اسماعیل زارعی‌کوشا شامگاه امروز(۲۷ اسفندماه) در نشست با شهرداران شهرهای تابعه کردستان اظهار کرد: نام‌گذاری روز شهادت شهید باکری بزرگ‌مردی که اسوه کارآمدی و اخلاص است به نام روز شهردار، اقدامی ارزشمند و بجاست.

وی تصریح کرد: شهید باکری مجسمه‌ای از اخلاص و فروتنی و تواضع بود و تنها شهیدی است که هرگز پیکرش بر نمی‌گردد.

استاندار کردستان افزود: امیدواریم همه ما بتوانیم شهدا را مقتدای خود و مورد الگو قرار دهیم.

وی با بیان اینکه کار در شهرداری کار بسیار سختی است، خاطرنشان کرد: هیچ دیواری کوتاه‌تر از شهرداری نیست و همه زورشان به شهرداری می‌چربد.

زارعی‌کوشا گفت: همه نوع خدمت از فرهنگی، اجتماعی، عمرانی و غیره در شهرداری وجود دارد و کار، کار سختی است ولی جبهه اصلی خدمت‌رسانی هم شهرداری‌ها هستند.

وی با اشاره به اینکه کار در شهرداری مستمر بوده و تعطیل‌بردار نیست، افزود: خدمت به مردم بالاترین ارزش‌هاست.

استاندار کردستان خواستار برگزاری یک همایش یک روزه با حضور شهرداران شد بتوان از درون آن چند کار ویژه در بیاوریم.

وی اضافه کرد: دولت در حوزه‌های مختلف، اقتصادی و عمرانی و غیره خدمت و کار می‌کند اما معتقدم شهرداری‌ها ویترین خدمات نظام هستند.

زارعی‌کوشا افزود: اگر مردم از خدمات شهری رضایتمندی نداشته باشند به عملکرد نظام تعمیم داده می‌شود، اگر مدیریت شهری چابک باشد قطعا خروجی آن منجر به رضایتمندی و امیدآفرینی در جامعه می‌شود.

استاندار کردستان عنوان کرد: گاهی پروژه‌های چند هزار میلیاردی تاثیری که در اجرای یک پل در شهروندان ایجاد می‌شود را ندارد و این مصداق تاثیرگذاری خدمات در شهرداری‌هاست.

وی با تاکید براینکه کار در شهرداری پرستیژ و کلاس نمی‌شناسد، اذعان کرد: شهردارانی موفق هستند که از میز و صندلی مدیریتی فاصله گرفته و در کف میدان حضور دارند و کار میدانی انجام می‌دهند.

استاندار کردستان گفت: کار میدانی هم می‌تواند رضایتمندی ایجاد کند و هم بازخورد زیادی دارد.

وی با اشاره به اینکه منابعی که بتواند گره‌های شهرداری‌ها را باز کند در اختیار دولت نیست، اذعان کرد: با اقداماتی که صورت گرفت امروز در وضعیت خوبی قرار داریم و شاهد حرکت‌های بزرگ عمرانی در شهرهای مختلف هستیم.

استاندار کردستان تصریح کرد: حرکت به سمت کارهای مشارکتی و پروژه سرمایه‌گذاری مشارکتی باید در اولویت شهرداری‌ها قرار گیرد.

زارعی‌کوشا در پایان سخنانش ضمن تقدیر از شهرداری‌های سنندج و سقز بخاطر انتشار آگهی‌ها از طریق سامانه ارشاد، خواستار این رویه در دیگر شهرداری‌های تابعه کردستان شد.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • اعتبارات عمرانی استان سمنان ۷۴ درصد رشد داشت
  • پیشرفت ۲۰ درصدی زیرساخت‌های برق نهضت ملی مسکن در خراسان رضوی
  • آمادگی کامل اکیپ‌های شرکت توزیع نیروی برق در تعطیلات نوروز
  • شناسایی ۱۳ هزارو ۶۰۰ حفره خالی فاضلاب در آذربایجان غربی
  • اجرای پویش خانه‌تکانی با موضوع مصرف بهینه آب در بندر امام خمینی
  • ۲۷ سایت نهضت ملی مسکن در خراسان رضوی برق‌رسانی شد
  • شناسایی ۱۴ هزار فقره انشعاب غیر مجاز آب در فارس
  • شهرداری‌ها ویترین خدمات دولت و جبهه اصلی خدمات‌رسانی در جامعه هستند
  • مصرف روزانه بنزین مازندران ۵ میلیون لیتر است
  • بهینه‌سازی بیش از ۱۶۰ واحد موتورخانه در استان سمنان