Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-02@21:58:45 GMT

سیستان و بلوچستان پرورش‌دهنده نسل‌های ایثارگر است

تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۹۱۷۴۲۷

سیستان و بلوچستان پرورش‌دهنده نسل‌های ایثارگر است

معاون وزیر آموزش و پرورش گفت: ویژگی اسطوره‌ای و پیشینه باستانی سیستان و بلوچستان پرورش دادن نسل‌های ایثارگر برای یکپارچگی ایران و پشتیبانی از اسلام است. ۱۰ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۹:۱۵ استانها سیستان و بلوچستان نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زاهدان، محی الدین بهرام محمدیان امروز در اجلاسیه شهدای فرهنگی سیستان وبلوچستان در زاهدان ضمن قرائت پیام وزیر آموزش و پرورش اظهارداشت: بزرگداشت شهدا نشانگر تقوای دلهاست و با برگزاری این بزرگداشت‌ها امیدواریم به عهدی که با شهیدان بسته‌ایم باقی بمانیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون وزیر آموزش و پرورش ادامه داد: شهدای ما سند حقانیت و عزت ایران اسلامی و گواه راستین برای استقلال این ملت هستند. شهادت تکیه گاه عظیمی است تا این ملت راست قامت بماند.

وی تصریح کرد: امروز شهادت  تحکیم‌دهنده وحدت ملی و تمامیت ارضی و پیوستگی آحاد ملت ماست. شهادت در ایران امروز یک الگو و اسوه برای جهان اسلام است. امروز در جهان اسلام هر کجا صحبت از استقلال و آزادگی است و هر کجا صحبت از مقابله در برابر استکبار جهانی است، مثال بارز آن مقاومت شهیدان ایران در دقاع مقدس و همه عرصه های مقاومت اسلامی است.

محمدیان افزود: امروز آوازه شهادت شهیدان ایران در جای جای این دنیا که صدایی برای حمایت از محرمان بلند است، شنیده می شود. به همین جهت ما وظیفه خود می‌دانیم به عنوان دستگاه تعلیم و تربیت که عهده‌دار نظام سازی، دولت سازی و ملت سازی است هویت اسلامی، ایرانی و انقلابی را در تمامی برنامه‌های آموزش و پرورش ساری و جاری کنیم.

معاون وزیر آموزش و پرورش خاطر نشان کرد: هر چند از پایه اول ابتدایی تا پایه دوزادهم آموزه‌های ایثار و شهادت در کتاب‌های درسی وجود دارد و با وجود این که امروز مفتخریم که در پایه دوزادهم یاد و خاطر شهید محسن حججی شهید مدافع حرم را در کتاب درسی زنده نگه داریم اما این‌ها کافی نیست و باید تلاشی پر ثمر کرد تا آینده از نام شهیدان پر شود.

انتهای پیام/

R7843/P1494/S6,65/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۹۱۷۴۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح ملی مهارت‌افزایی دانشجویان شاهد و ایثارگر برگزار می‌شود

به گزارش گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا، هاشم داداش‌پور معاون وزیر علوم، تحقیقات و فناوری و رییس سازمان امور دانشجویان در مراسم اختتامیه دومین دوره جشنواره فرهنگی_ هنری، قرآنی شهید آوینی با تشکر از همه دست‌اندرکاران برگزاری این دوره از جشنواره گفت: امیدوارم در سومین دوره این جشنواره جشنی باشکوه‌تر داشته باشیم تا بتوانیم خادمی برای ایثار و شهادت و نماد‌های آن یعنی شهدا، ایثارگران و جانبازان باشیم.

رئیس سازمان امور دانشجویان افزود: از همان قدم اول که قرار شد خادمان همه دانشجویان در سازمان امور دانشجویان باشیم تمام تلاش خود را به کار بستیم تا در خدمت دانشجویان شاهد و ایثارگر هم باشیم بنابراین از همان ابتدا اقدامات متعددی را آغاز کردیم و بنا را براین گذاشتیم تا در بستر ایثار و شهادت مبلغ خوبی‌ها و نیکی‌ها و البته رویداد‌های ویژه‌ای باشیم که جشنواره شهید آوینی، شهید سلیمانی و ضیافت ایثار از جمله آنها است.

داداش پور ادامه داد: کلیه این اقدامات در راستای اهداف و ماموریت‌های است که پدران ما و پدران شما برای ما گذاشته‌اند، زیرا عاقبت بخیری در انجام این امور است.

وی تصریح کرد: یکی از اقداماتی که از سوی اداره کل دانشجویان شاهد و ایثارگر سازمان در تابستان سال جاری برگزار خواهد شد، طرح ملی مهارت افزایی و توانمند سازی فکری، فرهنگی، معرفتی، اقتصادی، دانشجویان شاهد و ایثارگر است که به میزبانی دانشگاه هنر اسلامی تبریز برگزار می‌شود.

معاون وزیر علوم با بیان اینکه این جشنواره با نام شهید آوینی آغاز به کار کرده است؛ ادامه داد: شهید آوینی راوی ایثار وشهادت بوده است و از همه می‌خواهم که زندگی نامه ایشان را مطالعه کنند.

داداش پور اظهار کرد: امیدوارم خط مبارزه و شهادت نصیب ما شود و بتوانیم همچون گذشتگان از این طریق خدمتی به انقلاب اسلامی کنیم. 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • فیلم| ویدیوی تکان دهنده از صحبت‌های کودک فلسطینی که تمام اعضای خانواده‌اش به شهادت رسیدند
  • طرح ملی مهارت‌افزایی دانشجویان شاهد و ایثارگر برگزار می‌شود
  • صدور مجوز راه‌اندازی کارخانه در سیستان و بلوچستان به صورت استانی انجام می‌شود
  • نشست اقتصادی ایران و افغانستان در زاهدان
  • آموزش ۵ هزار نفر در سیستان و بلوچستان در حوزه اقتصاد دیجیتال
  • سفر سرپرست وزارت صنعت و تجارت طالبان به ایران
  • شرکت بیش از ۱۵ هزار داوطلب سیستان و بلوچستان در آزمون استخدامی آموزش و پرورش
  • معلم نمونه سیستان و بلوچستان از رمز موفقیت خود می‌گوید
  • وزیر جهاد کشاورزی از غرفه سیستان و بلوچستان در نمایشگاه اکسپو بازدید کرد
  • وزیر آموزش و پرورش: اگر کسی به ایران چپ نگاه کند، درون خانه‌اش تنبیه می‌شود