Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ سرهنگ پاسدار منوچهر ذوالفقاری در گفت‌وگو با خبرنگار ما همزمان با فرا رسیدن یوم الله 22بهمن  و آغاز دهه مبارک فجر از اجرای برنامه‌هایی از قبیل جشنواره فرهنگی ادبی و هنری ققنوس و نشست‌های بصیرتی و سیاسی در سطح کلیه دفاتر  و حوزه‌های بسیج دانشجویی دانشگاه‌های سراسر استان و رو نمایی از کتاب احمد تا احد (زندگی نامه دانشجوی شهید مدافع حرم احمد قاسمی)و چاپ ویژه نامه و نشریات مربوط به دانشجویان و بسیج دانشجویی و برگزاری تریبون آزاد و چندین کرسی آزاد اندیشی و همچنین صدور بیانیه و چاپ و توزیع آن  و دیدار با خانواده شهدا، توسط بسیج دانشجویی استان چهارمحال و بختیاری خبر داد .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه عنوان داشت: پيروزي انقلاب اسلامي در ايران تنها يك حادثه داخلي براي تغيير يك رژيم سياسي نبود. بلكه همان‌گونه كه بسياري از دولتمردان آمريكائي، اسرائيلي و اروپائي در خاطرات خود از آن روزها تعبير كرده‌‌اند، انقلاب از ديدگاه آنان زلزله‌اي ويرانگر براي جهان غرب بود و نهضتي كه امام‌‌خميني (ره) پرچم‌دار و پايه‌گذار آن بود، توانست غبار از چهره اسلام زدوده و سيماي حقيقي آن را پس از 14 قرن به جهان تشنه عدالت بنماياند. به همين دليل است كه انقلاب اسلامي ايران در جهان اسلام به عنوان «انقلاب امام‌‌خميني (ره)» شناخته شده است.  

این مقام مسئول خاطرنشان کرد : نهضتي كه در 22 بهمن 1357 به پيروزي رسيد، امروزه براي بسياري از ملل جهان چراغ راه زندگي است و مهمترين دستاوردهاي اين انقلاب در صحنه‌ بين‌المللي تاكنون تجديد بناي تفكر انقلابي بر مبناي دين، مطرح شدن اسلام به‌عنوان يك ايدئولوژي انقلابي تلفيق موفقيت آميز رهبري سياسي و مذهبي، احياء اخوت اسلامي در ميان مسلمانان جهان، احياء روحيه گرايش به معنويات و ارزش‌هاي ديني در ميان مسلمانان جهان، احياء روحيه خودباوري و سلطه ستيزي در ميان ملت‌ها و منفعل شدن دولت‌ها و قدرت‌های مستکبر جهان در برابر اراده ملت‌ها است.

ذوالفقاری گفت: از اين رو «22 بهمن» تنها نبايد به عنوان روز پاياني يك رژيم سياسي و آغازي بر حيات رژيم ديگر تلقي گردد. بلكه بايد از آن به عنوان سرفصلي برجسته در تاريخ سياسي ايران و نقطه‌اي عطف در روند مبارزات ملت ايران ياد كرد.

وی در پایان از تمام اقشار جامعه اسلامی ایران و به خصوص دانشجویان دعوت کردند که در راهپیمایی پر شور و عظیم 22 بمهن امسال همانند سنوات گذشته حضور حداکثری داشته باشند .

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۹۱۷۵۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری ۷۴۰ برنامه ویژه هفته عقیدتی سیاسی در گیلان

به گزارش خبرنگار مهر حجت الاسلام احسان الله محمدی پیش از ظهر پنج شنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه و خبرنگاران اظهار کرد: خبرنگاران روایان و هادیان اثرگذار جامعه هستند.

مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس گیلان با اشاره به تقارن چندین مناسبت در هفته عقیدتی و سیاسی بیان کرد: تفکرات و اندیشه‌های شهید مطهری بازنگری و واکاوی شود.

حجت الاسلام محمدی با بیان اینکه اندیشه‌های شهید مطهری نیاز ضرورت مدار جامعه امروز است، گفت: بازنگری اندیشه‌های استاد مطهری در مدارس، دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی مورد توجه قرار گیرد.
به گفته وی الگوپذیری از تفکرات شهید مطهری گستره اش در جامعه بشری معنا پیدا می‌کند.

مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس گیلان با بیان اینکه استاد مطهری پرورش یافته مکتب اسلام و قرآن است، گفت: استاد مطهری در دوران کم طول زندگی اش با بسیاری از کج روی‌ها مقابله کرد.

حجت الاسلام محمدی با اشاره به پیام‌های هفته عقیدتی سیاسی اضافه کرد: پیوند فرهنگ با معنویت و تبعیت از ولایت فقیه پیام مهم هفته عقیدتی سیاسی است.

مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس گیلان به تشریح برنامه‌های هفته عقیدتی سیاسی در سپاه قدس گیلان پرداخت و افزود: برگزاری مراسم بزرگداشت استاد شهید مطهری ویژه برنامه این هفته است.

وی از برگزاری ۷۴۰ برنامه ویژه هفته عقیدتی سیاسی در استان خبر داد و اضافه کرد: برگزاری مسابقه مقاله نویسی با موضوع عبد صالح، برپایی مسابقه کتابخوانی با محوریت کتاب‌های استاد مطهری، برپایی مسابقات فرهنگی و ورزشی، تجلیل از فعالین عقیدتی سیاسی، تجلیل خانواده شهدا، برگزاری یادواره شهدای معلم، نواخته شدن زنگ قرآن و ولایت با محوریت فلسطین و غزه و نواخته شدن زنگ سپاس از معلم بخشی از برنامه‌های این هفته است.

کد خبر 6088393

دیگر خبرها

  • برگزاری ۴۰۰ برنامه ویژه هفته عقیدتی سیاسی در زنجان
  • برگزاری ۷۴۰ برنامه ویژه هفته عقیدتی سیاسی در گیلان
  • اجرای بیش از ۸۰ برنامه به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج توسط سپاه چالدران 
  • جهاد تبیین اولویت اول برنامه های سپاه
  • برگزاری ۲۱۰ برنامه ویژه هفته کار و کارگر در گلستان
  • برگزاری ۸۰ عنوان برنامه به مناسبت هفته کار و کارگر در استان همدان
  • برگزاری ۳۵۰ برنامه در مناطق شهر به‌مناسبت هفته فرهنگی اصفهان
  • برگزاری 12 ویژه برنامه به مناسبت هفته فرهنگی اصفهان در منطقه 2
  • برگزاری ۴۰ ویژه‌برنامه به مناسبت هفته فرهنگی اصفهان در منطقه ۱۲
  • برگزاری ۱۲ ویژه برنامه به‌مناسبت هفته فرهنگی اصفهان در منطقه ۲