Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان  به نقل از شرکت ملی نفتکش ایران، کیل اولیاسن (Kjell Olaisen) درباره آخرین زمان بازرسی و کلاس اظهار کرد: این نفتکش ارزیابی‌های دوره‌ای را در دوم مارس ۲۰۱۷ با موفقیت گذراند و بدون آن‌که مشکلی در شرایط کلاس یا مجوزها داشته باشد پس از پشت سر گذاشتن موفقیت آمیز این ارزیابی، کلاس و گواهینامه‌های مربوط برای آن صادر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: آخرین ارزیابی DNV .GL که روی عرشه کشتی انجام شد در تاریخ ششم آوریل ۲۰۱۷ بود که طی آن تجدید IOPP با موفقیت انجام و تجهیزات پایداری کشتی با رعایت قوانین جدید و بازگشتی تطبیق داده شد.

اولیاسن درباره این که طبق بازرسی‎های انجام شده ‎سانچی به لحاظ فنی و استانداردهای بین المللی در چه وضعی قرار داشته است؟ افزود: منبع ارجاع رده‎بندی و اعطای گواهینامه‎ها در موسسه DNV.GL قوانین این موسسه و مقررات مرتبط بین المللی است. در آخرین ارزیابی که روی عرشه این کشتی انجام شد با توجه به قوانین حاکم بر رده‌بندی و گواهینامه‎ها، هیچگونه نقصی مشاهده نشد.

وی در پاسخ به پرسشی درباره ارزیابی موسسه DNV.GL از حادثه سانچی و برخورد آن با کشتی فله‌بر، گفت: بررسی دلایل تصادم کشتی‎های یادشده به عهده شرکت‎های مالک کشتی و مقام‎های دریایی است و موسسه DNV.GL از این بررسی‎ها حمایت می‎کند.

اولیانسن افزود: موسسه DNV.GL بر اساس پرونده رده‎بندی کشتی، هیچگونه شواهدی مبنی این‌که دلیل یا دلایل برخورد کشتی چه بوده است در اختیار ندارد.

نفتکش سانچی ۱۶ دی‌ماه با فله بر چینی در آب‌های این کشور برخورد کرد که متاسفانه در این حادثه ۳۲ خدمه نفتکش ایرانی جان خود را از دست دادند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۹۱۷۶۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳ اردوگاه اسکان اضطراری در سیستان و بلوچستان راه‌اندازی شد

 محمدمهدی سجادی بیان کرد: از روز گذشته و با شروع بارش‌ها در مرکز و جنوب استان از جمله شهرستان زرآباد، ۴۰ تیم عملیاتی از سراسر استان آماده‌باش شدند و کارهای امدادرسانی را انجام دادند.

وی افزود: باتوجه‌به سطح بالای بارندگی‌ها، امکان دقیق ارزیابی آمارها ممکن نیست؛ اما از ساعاتی قبل ارزیابی مختصری از شهرستان‌های زرآباد و کنارک انجام شده است؛ اما از فردا صبح، ارزیابی کلی در استان آغاز می‌شود.

این مسئول تصریح کرد: تاکنون مورد خاصی گزارش نشده است و بیشترین موارد ریزش آب بوده که هماهنگی‌های لازم دراین‌خصوص در حال انجام‌شدن است.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان خاطرنشان کرد: ۱۲۰ امدادگر از استان فارس و یزد به استان اعزام شدند و کارهای لازم را انجام می‌دهند.

سجادی با اشاره به اینکه بالگرد جمعیت هلال‌احمر استان در کنارک فرود آمده و در حال انجام کارهای امدادی است، خاطرنشان کرد: حدود ساعاتی پیش یک مادر باردار توسط بالگردهای هلال‌احمر تحویل مراکز بهداشت اورژانس کنارک شد.

وی در پایان از مردم خواست تا از رفتن به بستر رودخانه‌ها جلوگیری کنند؛ چراکه به‌شدت خطرناک است.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • ۳ اردوگاه اسکان اضطراری در سیستان و بلوچستان راه‌اندازی شد
  • یک زن از خدمه هندی کشتی توقیفی در تنگه هرمز به کنسولگری هندوستان تحویل شد
  • صدور بیش از 90 هزار گواهینامه مهارتی بین المللی در خوزستان
  • اخذ استاندارد و گواهینامه‌های ملی ۷ واحد تولیدی در استان اردبیل
  • هفت واحد تولیدی در استان اردبیل موفق به اخذ گواهینامه ملی و بین المللی شدند
  • صدور بیش از ۹۰ هزار گواهینامه مهارتی بین المللی در خوزستان 
  • کنترل کیفیت آب شرب با استاندارد‌های ملی و بین المللی در مازندران
  • ◄ غفلت بزرگ موسسه های آموزشی و دانشگاه های دریایی
  • بهترین موسسه انجام پایان نامه در تهران
  • استانداردهای دوگانه آمریکا؛ از حمایت اوکراین تا سکوت در غزه