Web Analytics Made Easy - Statcounter

دبیرکل کنفرانس بین المللی حمایت از انتفاضه فلسطین در دیدار با «خالد قدومی» نماینده جنبش حماس گفت:نقش حماس و گروه های جهادی در مبارزه علیه رژیم صهیونیستی تاریخی است.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل ازخانه ملت؛ خالد قدومی نماینده جنبش حماس با امیرعبداللهیان دستیار ویژه رئیس مجلس شورای اسلامی در امور بین الملل در تهران  امروز سهشنبه ۱۰ بهمن ماه ۹۶ دیدار کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امیرعبداللهیان با اشاره به تحولات منطقه گفت: اظهارات نسنجیده ترامپ بار دیگر همه نگاه ها را  متوجه فلسطین و قدس کرد.

دبیرکل کنفرانس بین المللی حمایت از انتفاضه فلسطین خاطرنشان کرد:رابطه جمهوری اسلامی ایران با فلسطین رابطه ای راهبردی است.

دستیار ویژه رئیس مجلس در امور بین الملل با اشاره به نشست اخیر روسای پارلمان های کشورهای اسلامی (PUIC) در تهران، نقش کشورهای اسلامی در تحولات منطقه ای و بین المللی را مهم دانست و بر رویکرد مثبت پارلمان های شرکت کننده در کنفرانس PUIC  در حمایت از همه قدس به عنوان پایتخت سرزمین تاریخی  فلسطین تأکید کرد.

امیرعبداللهیان گفت: نقش حماس و گروه های جهادی در مبارزه علیه رژیم صهیونیستی تاریخی است.

وی افزود:حماس و جهاد اسلامی دو رکن اصلی مقاومت و ایستادگی علیه رژیم صهیونیستی به شمار می روند و تلاش ها برای عادی سازی روابط برخی کشورهای عربی با تل آویو به جایی نمی رسد.

دستیار ویژه رئیس مجلس در امور بین الملل توجه به وضعیت انسانی در غزه را موضوعی مهم و حیاتی دانست و خاطر نشان کرد: تل آویو نمی تواند امنیت کشورهای اسلامی را به بازی بگیرد و امروز مقاومت در بهترین شرایط خود قرار دارد.  

نماینده جنبش حماس: دولت ترامپ فقط می خواهد  امنیت صهیونیست تأمین شود

خالد قدومی نماینده جنبش حماس در این دیدار، ضمن محکوم کردن اقدامات ترامپ گفت: دولت ترامپ می خواهد حقوق فلسطینی ها نادیده گرفته شود و امنیت صهیونیست تأمین شود.

نماینده جنبش حماس در این دیدار از حمایت های مؤثر جمهوری اسلامی ایران در موضوع فلسطین و قدس قدردانی کرد.

خالد قدومی با اشاره به اوضاع کنونی فلسطین، خواستار تداوم حمایت کشورهای اسلامی از مردم فلسطین و مقاومت شد. /

پایان پیام

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۹۱۸۲۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایتخت مقاومت همگام با آزادی‌خواهان جهان علیه جنایات صهیونیست‌ها

 به گزارش خبر گزاری صداوسیما مرکز کرمان بستر دانشگاه های جهان از جمله آمریکا و اروپا بیش از یک هفته ی است که صحنه آزادی خواهی و عدالت خواهی در حمایت از غزه است. 

دانشجویان و استادان دانشگاه  در پایتخت مقاومت هم  همبستگی خودرا  باخیزش جهانی  و تجمعات دانشگاهیان آمریکا  در حمایت از مردم مظلوم فلسطین و محکومیت برخوردهای خشن و غیر انسانی پلیس و نیروهای ویژه آمریکا نشان دادند.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ترور یک فرمانده مقاومت به دست تشکیلات خودگردان/واکنش حماس و جهاد اسلامی
  • صهیونیست ها از اتحاد کشورهای اسلامی ترس دارند/ وحدت جهان اسلام از مهمات پیروزی بر صهیونیسم است
  • روایتی دیگر از چهره جدید دانشگاه کلمبیا
  • قدردانی جهاد اسلامی از جنبش‌های دانشجویی برای حمایت از غزه
  • استقبال سخنگوی جنبش فتح از طرح گفت‌وگو با حماس به میزبانی چین
  • جهاد اسلامی: جنگ جز با توقف تجاوز و عقب‌نشینی دشمن پایان نمی‌یابد
  • نتایج نشست مشترک جنبش فتح و حماس در چین چه شد؟
  • جهاد اسلامی: پیشنهاد جدید صهیونیست‌ها منجر به توافق نمی‌شود
  • با طرح پیشنهادی جدید اسرائیل، توافقی در کار نیست
  • پایتخت مقاومت همگام با آزادی‌خواهان جهان علیه جنایات صهیونیست‌ها