Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-05-01@15:30:14 GMT

علیپور در آستانه ثبت رکورد تاریخی برای پرسپولیس

تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۹۱۸۲۹۲

محسن خلیلی و مهدی طارمی با ۱۸ گل در فصل های هفتم و شانزدهم لیگ برتر به آقای گلی رسیدند و اگر علیپور ۴ گل دیگر بزند این رکورد را تکرار می کند و با ۵ گل از این رکورد آقای گل های پرسپولیسی عبور می کند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ در صورتی که علی علیپور عنوان آقای گلی لیگ هفدهم را کسب کند پرسپولیس برای اولین بار تنها تیم فوتبال ایران خواهد بود که سه فصل متوالی آقای گل داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مهدی طارمی طی دو فصل گذشته با دو بار آقای گلی متوالی در لیگ برتر بعد از ۸ سال پرسپولیس را صاحب آقای گل کرد و پس از ۴۳ سال یک بازیکن دیگر پرسپولیس توانست دو فصل متوالی عنوان آقای گلی را کسب کند.

این اتفاق در ابتدای دهه ۵۰ رقم خورده بود و حسین کلانی دو فصل متوالی توانسته بود با پیراهن پرسپولیس عنوان آقای گلی مسابقات لیگ را کسب کند و  این اتفاق در پرسپولیس بار دیگر تکرار شد.

محسن خلیلی و مهدی طارمی با ۱۸ گل در فصل های هفتم و شانزدهم لیگ برتر به آقای گلی رسیدند و اگر علیپور ۴ گل دیگر بزند این رکورد را تکرار می کند و با ۵ گل از این رکورد آقای گل های پرسپولیسی عبور می کند.

در تاریخ لیگ برتر رضا نوروزی با ۲۴ گل زده در طول یک فصل ۳۴ هفته ای رکورددار است وعلیپور فعلا فاصله زیادی با شکستن این رکورد دارد.

در تاریخ ادوار لیگ ایران هم فرشاد پیوس با ۲۱ گل زده در جام آزادگان سال ۷۳ رکورددار گلزنی پرسپولیسی‌ها است و علیپور می‌تواند به این رکورد نزدیک شود.

منبع: وب سایت برنامه نود

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۹۱۸۲۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نامه باشگاه سپاهان در آستانه بازی با پرسپولیس

به گزارش "ورزش‌ سه"، رقابت‌های لیگ برتر امروز با برگزاری یک مسابقه در چارچوب هفته بیست و پنجم آغاز می‌شود و سپس روز آینده 7 دیدار حساس و سرنوشت‌ساز برای تعیین قهرمانی و سهمیه‌های سقوط در شهرهای مختلف کشور برگزار خواهد شد.

در یکی از این مسابقات تیم فوتبال پرسپولیس در ورزشگاه آزادی از سپاهان میزبانی می‌کند؛ دیداری که با توجه به نتیجه کسب شده در تبریز میان استقلال و تراکتور می‌تواند صدر جدول را دستخوش تغییر کند.

در آستانه این مسابقه باشگاه سپاهان نامه‌ای رسمی به فدراسیون و سازمان لیگ ارسال کرده و از مسئولان خواسته تا در بازی روز آینده از سیستم کمک داور ویدئویی استفاده شود. 

البته این نامه سپاهانی‌ها متعاقب نامه روز 18 فروردین آنها است که طی آن از مسئولان برگزاری مسابقات خواسته بودند که با دقت بیشتری اتفاقات هفته‌های باقی مانده را رصد کنند.

دیگر خبرها

  • ثبت رکورد تاریخی ورزشکاران قزوینی در مسابقات المپیک
  • رکورد صدور پروانه در بافت‌های فرسوده شکسته شد
  • قلعه تاریخی روستای تاج آباد کهنه در آستانه تخریب + تصاویر
  • ایلکای گوندوعان و تبدیل شدن به بهترین نسخه پاسور خودش / عکس
  • خبر خوش به پرسپولیسی‌ها در آستانه بازی با سپاهان
  • نامه باشگاه سپاهان در آستانه بازی با پرسپولیس
  • عکس‌| استوری مشکوک بیرانوند در آستانه بازی با سپاهان
  • رکورد مهم عیسی آل‌کثیر در جام‌حذفی
  • بالاتر از فرگوسن، مورینیو و کلوپ؛ رکورد تاریخی گواردیولا در لیگ برتر انگلیس!
  • حسرت ۶ ساله پرسپولیس در خانه مقابل سپاهان!